Obczajka

Naściankowość celebrytek cywilizacji płaskich brzuchów,

utopia, laptopia posagowych kuprów, to nadpodaż paralaks.

Słoneczko od pływów krwi mojej ostatniej,

puzzlenie tekstów to mniej niż twoja zupa NIC.

A tym gadżetem za trzy stówy nie będę przecież filetował planktonu.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (43)

  • Lotos ponad rok temu
    Niesamowity tekst, czy można kupić gdzieś Twój tomik?
  • Grain ponad rok temu
    Za te pieniądze nakup w pasmanterii gumki do majtek i zamiast leków strzelaj sobie w łeb.
  • Lotos ponad rok temu
    Ależ co to za odpowiedź, wiem... jesteś geniuszem przekraczającym całą współczesną poezję, więc wolno ci wszystko.
  • Grain ponad rok temu
    Jak ktoś nie wie, jak działa pełnoobjawowy stalker – można poobserwować. Co na to admin?
  • Lotos ponad rok temu
    A pamiętasz z portalu pisarskiego Introwerkę?
  • Lotos ponad rok temu
    Nie masz wyłączności do niszczenia innych draniu.
  • Grain ponad rok temu
    Lotos pora na gumkę od majtek
  • Lotos ponad rok temu
    Grain ta...
  • Lotos ponad rok temu
    Grain uwielbiasz gnoić i obrażać innych , lubisz robić z kogoś swoją ofiarę, podnieca Cię to prawda?
  • Grain ponad rok temu
    Lotos guma
  • Lotos ponad rok temu
    Grain hahaha ... Jakoś nie chce ci się już dyskutować, a Introwerkę uwielbiałeś gonić.
    .
  • Lotos ponad rok temu
    Grain A co robiłeś na Aretfaktach, a za co wyleciałeś z ósmego?
  • Grain ponad rok temu
    Lotos podwójnie splątana guma
  • Grain ponad rok temu
    Lotos guma
  • Grain ponad rok temu
    Lotos guma
  • Grain ponad rok temu
    Lotos guma
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Ten pan, panie Lotos, to zwykły wiejski cham: gruby, bez zębów, nie goli pach, jaj i tyłka - bardzo podobny do wielu księży misjonarzy, ojej, proboszczów jak w "Ranczo".
  • Lotos ponad rok temu
    Grain mów se mów hahaha...
  • Grain ponad rok temu
    narcysiu, pożycz sobie gumę od wiechcia lotosu
  • Lotos ponad rok temu
    Łukasz Jasiński teraz robi się wielką ofiarą, a sam w bardzo ordynarny sposób wielu ludziom życie umilał i dobrze się bawił.
  • Lotos ponad rok temu
    Grain okej, pożyczę, a ty chyba już w pampersa się zesrałeś, kupka jaką była?
  • Grain ponad rok temu
    Lotos, w bardzo nieordynarny sposób potraktowałem twojego gniota o o kwestiach polsko-ukraińskich i cierpisz do dziś
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Wiem, panie Lotos, taka jest już mentalność katolików: sami są chamami, mają charakter narzucający i nie znają dystansu, a kiedy dostają mocno po tyłku, zamiast: okazać pokorę - udają męczenników, otóż to: to hipokryzja.
  • Lotos ponad rok temu
    Grain Hahaha, ten gniot jednym się podobał innym nie, ale tekst to tekst, chodzi mi o ciebie, jesteś draniem i trza cię tak traktować.
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Istota szacunku

    Bo naprawdę ci, którzy żądają szacunku: nie mają go dla innych obywateli, istnieje pewnego rodzaju miara: dla osoby doświadczonej, samodzielnej i dojrzałej - darzenie szacunkiem osoby niepełnosprawnej fizycznie, intelektualnie i duchowo jest po prostu ogromnym upokorzeniem, szacunek podobnie jak dobrowolna pomoc jest wykorzystywany w celu ubezwłasnowolnienia osoby świadomej: świadomej - wolności, godności i wartości - świadomej własnego poczucia cielesnego, umysłowego i duchowego, potrójnej harmonii własnego jestestwa - ja.
    Wy nie macie jakiegokolwiek prawa żądać ode mnie szacunku, wy macie obowiązek używać merytorycznych argumentów formalnoprawnych z pełnym uzasadnieniem podczas erystycznej dyskusji - polemiki i wy macie pokornie akceptować bolesną, zimną i okrutną prawdę: rzeczywistość - fakty, zrozumcie: nieuctwo, zazdrość, chamstwo, żebractwo, analfabetyzm, pasożytnictwo, nienawiść, megalomania i mściwość to paskudnie emocjonalne zezwierzęcenie - zaprzeczenie istoty człowieczeństwa.
    Polonus sum, Poloni nihil a me alienum puto - oto moje motto życiowe, więc: naród nie jest zbiorowiskiem anonimowych jednostek społecznych, tylko: prawną osobowością personalną, która zawsze pragnie osobistego rozwoju cielesnego, umysłowego i duchowego, a takie rozumowanie życiowego bytu człowieka jest niewiarygodnie ogromnym zagrożeniem dla świętej wiary katolickiej, bo: ona jest oparta na nieświadomej zbiorowości jednostek społecznych.
    Szanuj historię, architekturę, filozofię, polszczyznę, teatr, poezję, wojsko i Świętą Matkę Natury, poddawaj merytorycznej krytyce instytucjonalne systemy: państwo, samorząd i kościół i szanuj moją elokwencję, erotykę, erudycję i empatię, zapamiętaj: Polska jest miejscem Wolności i wszystko: co polskie - nie jest mi obce!

    Łukasz Jasiński (2019)
  • Lotos ponad rok temu
    Łukasz Jasiński No całkiem, całkiem. Ja o tym panu napisałem dwa wiersze i jedno krótkie opowiadanko i chyba jeszcze cos napiszę.
  • Grain ponad rok temu
    Łukasz Jasiński guma
  • Grain ponad rok temu
    Łukasz Jasiński guma
  • Grain ponad rok temu
    Łukasz Jasiński guma
  • Grain ponad rok temu
    Lotos najpierw się naumiej.
  • Lotos ponad rok temu
    Grain powiedz coś o introwerce...
  • Lotos ponad rok temu
    Grain No i jak tam z wydawaniem, obsrańcu.
  • Grain ponad rok temu
    Lotos ten gniot był awaryjnie poprawiany, przez chwalidupów
  • Lotos ponad rok temu
    Grain super, przecież wiem, że nigdy ci nie dorównam, jesteś największym wieszczem, słowo poezja będzie kojarzone z tobą, nie masz sobie równych.
  • Grain ponad rok temu
    Lotos zdeklarowane, wojujące lesby mnie nie interesują. Ale twoja choroba – tak. Inaczej bym nie odpowiadał. Może to otworzy niektórym oczy również na narcyzm Jasińskiego. Sztuk jedna, bardzo samoprzechwalona.
  • Lotos ponad rok temu
    Grain powiedz ilu ludzi skrzywdzłeś? Na portalu pisarskim za to co robiłeś wywalili cię, a ty zmieniłeś nicka i wróciłeś.
  • Lotos ponad rok temu
    Grain to, że nie ma już Artefaktów, to trochę też twoja zasługa. Na opowi gnoisz kogo ci się podoba, ale...
  • Grain ponad rok temu
    Lotos, sam się wypróżniasz
  • Grain ponad rok temu
    Lotos guma na na pamięć – może zadziała
  • Lotos ponad rok temu
    Grain Ale, ty to robisz tak poetycko, nigdy ci nie dorównam.
  • Noico1 ponad rok temu
    Grain, nie warto się durniem przejmować.
  • Grain ponad rok temu
    Lotos napisz na PP i spytaj, czy to prawda, że to ja poprosiłem o usunięcie konta/ jedyna możliwość, jak przewiduje regulamin/. Z ósmego, via-appia, Arterfaktów grafomanii, odszedłem, bo nie miałem zamiaru przepraszać adminów za swoje zdanie. Nie byłem i nie jestem tak upośledzony jak ty, czy inni Jasińskopodobni.
  • Lotos ponad rok temu
    Wiem, wszystko jest grafomanią względem ciebie, a twoje zdanie jest najważniejsze i nie musisz za nie przepraszać, bo jesteś geniuuuuuszeeeemmmmm. Wszyscy to powinni zrozumieć, a ze kogoś to zaboli, nic to.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania