O.B.I.E.C.T. - 2022

Poniższy dokument jest własnością Organizacji – wszelkie osoby bez odpowiednich uprawnień mające dostęp do tego dokumentu zostaną ukarane.

 

Wymagany Poziom Uprawnień: 2

 

Wszystkie informacje zawarte w dokumencie są ściśle tajne i omawianie ich poza Organizacją jest zakazane. Wszystkie osoby, które złamią tą zasadę zostaną ukarane.

 

Zostałeś ostrzeżony.

 

O.B.I.E.C.T. – 2022

Przydomek: –

Moc: B

Charakter: Neutralny

Rodzaj: Bezpieczny (?)

Powstrzymywanie: Możliwe

Destrukcja: Nie wiadomo

 

Obiekt 2022 jest najpewniej niegroźną anomalią znajdującą się w górach____ na wysokości ____ współrzędne ____. Anomalia została przypadkiem odkryta w czasie pogoni drużyny Trydion za obiektem 1391 po jego ucieczce z kompleksu ____. Obiekt 1391 uciekł w góry, unikając pogoni przez dwa dni, kiedy nieświadomie wpadł na obiekt 2022. Obiekt 2022 to anomalia czasowo przestrzenna, przyjmująca formę jaskini. Wszelka istota która w nią wejdzie, o ile nie posiada źródła światła, zgubi się i nie zdoła się wydostać. Według raportu drużyny Trydion, obiekt 1391 skrył się w jaskini przed ich skanerami. Kiedy drużyna zeszła na ziemię, próbował uciec, ale obiekt 2022 go nie wypuścił. Drużyna Trydion szybko go namierzyła i unieszkodliwiła, sama wchodząc w pole obiekty 2022. Po krótkiej chwili dezorientacji, drużyna włączyła latarki, co pozwoliło im na wydostanie się z obiektu 2022. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że drużyna zniknęła z radarów organizacji na siedem dni, mimo że wszyscy członkowie drużyny twierdzą że przebywali w jaskini krócej niż 20 minut. Odzyskanie obiektu 1391 było dużym sukcesem, a obiekt 2022 jest jak na razie obiektem badań. Doktor Handu przekonał radę do kontynuowania badań, w nadziei na skopiowanie właściwości 2022 i wykorzystania ich w więzieniu najniebezpieczniejszych obiektów. Obiekt 2022 ma mieć nie więcej jak 30 metrów kwadratowych, kiedy obserwujący ma źródło światła, kiedy go jednak nie posiada, zamienia się w niekończącą się jaskinię. Organizacja upewniła się, że dostęp do 2022 jest ograniczony, a wszelkie publiczne ścieżki zostały odcięte.

 

Raport z ekspedycji 2022/01/02

Drużyna badawcza Ikar-1 i drużyna bojowa Lucius-5

Członków: 8

Prowadzący: Doktor Handu

 

Opis:

Data __/___/___ godzina dwunasta. Drużyna wchodzi do jaskini. Wedle instrukcji, wszystkie źródła światła są wyłączone, a uczestnicy ekspedycji używają noktowizorów.

Doba 1: Przeszliśmy 10 km. Nie znaleziono żadnych form życia. Namierzono źródło wody pitnej.

Doba 2: Przeszliśmy 12 km. Znaleziono grzyby – jadalne. Znaleziono źródło wody pitnej. Brak żywych organizmów.

Doba 3: Przeszliśmy 15 km. Brak żadnych form życia i nowych źródeł wody.

Doba 4: Przeszliśmy 8 km. Krótszy postój spowodowany odkryciem ludzkiego szkieletu. Według analizy, wygląda na szkielet pra-człowieka. Pobrano próbki. Drużyna naukowa dyskutowała o prawdopodobieństwie istnienia obiektu 2022 jeszcze przed pojawieniem się ludzkości.

Doba 5: Przeliśmy 10 km. Jeden z członków drużyny się przewrócił i skręcił kostkę. Ustalono o rozdzieleniu grupy następnego dnia. Jeden z drużyny bojowej i ranna badaczka poczekają aż reszta drużyny się oddali i zniknie za zakrętem, zanim włączą latarki i wyjdą z jaskini.

Doba 6: Przeszliśmy 12 km. Znaleziono grzyby i źródło wody. Drużyna jest w gorszych humorach. Jaskinia zaczyna ich męczyć. Nie zauważono, na szczęście, żadnych efektów psionicznych.

Doba 7: Przeszliśmy 6 km. Nie odnaleziono niczego ciekawego. Doktor Handu inicjuje odwrót, włączając latarki.

 

Główna drużyna wyszła tego samego dnia, którego weszła – dokładnie 12 minut po dwunastej.

Osoba ranna wraz z członkiem drużyny bojowej wyszli z jaskini 12 dni po początku ekspedycji.

 

Analiza szkieletu potwierdziły podejrzenia, że był to pra-człowiek – najpewniej neardentalczyk. Przyczyna śmierci – starość.

 

Rada utworzyła nowy zespół pod doktor Handu i wyraziła swoje głębokie zainteresowanie właściwościami obiektu 2022.

Badania są kontynuowane.

 

By przeczytać o innych ekspedycjach wejdź do folderu:

2022/EU/01

 

By zgłosić się jako ochotnik do ekspedycji skontaktuj się z zespołem naukowym.

RUI/2022

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • TheRebelliousOne 23.05.2020
    Fajne te opisy robisz, chociaż jakoś jako-taki znawca uniwersum SCP zauważyłem, że chyba na początku opisywania każdego SCP jest jeszcze informacja o sposobie "przechowywania" takiego tworu :D Poza tym, jest spoko. Zostawiam 5

    Pozdrawiam ciepło :)
  • Kapelusznik 23.05.2020
    Jeszcze się zastanawiam nad stylem opisu
    Będę dodawał akapit, czy punkt po drodze.
    Dzięki za przybycie!

    A co o samej anomalii myślisz?
    Nie chciałem by była straszna - ale "niepokojąca"
    Czy mi się udało?
  • TheRebelliousOne 23.05.2020
    Przyznam, że mi się spodobała. Jak najbardziej jest niepokojąca, chociaż odrobina strachu też by nie zaszkodziła. :P
  • Kapelusznik 23.05.2020
    TheRebelliousOne
    Mam już kilka pomysłów na straszne
    Ale zostawiam je na fabułę :)
  • Robi się coraz ciekawiej. 5
  • Kapelusznik 24.05.2020
    Staram się utrzymywać niepokojący ton
    Straszne będzie dopiero w fabule
  • Kapelusznik Czekam z niecierpliwością.
  • Pontàrú 25.05.2020
    Bardzo fajne. Podoba mi się ten klimat. Te opisy w raportach: super. Idealnie oddają atmosferę. Ode mnie 5
  • Kapelusznik 25.05.2020
    Staram się

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania