O.B.I.E.C.T. - 8090

Do napisania tekstu zainspirowały mnie prace Kapelusznika i do niego należy cały pomysł. Tak, tytuł też ukradłem. Spodobało mi się, w jak niepokojącym klimacie utrzymane są Jego prace i postanowiłem spróbować własnych sił. Jeśli ktoś chce dowiedzieć się do czego nawiązuję, serdecznie zapraszam na profil:

http://www.opowi.pl/profil/kapelusznik/

Życzę miłej lektury ٩(●ᴗ●)۶

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Dokument który czytasz jest własnością Organizacji a zawarte w nim dane objęte są bezwzględną ochroną. Upublicznianie ich lub przekazywanie osobom nie należącym do Organizacji jest karane.

Wszystkie osoby nie posiadające odpowiednich uprawnień, mające dostęp do tego dokumentu zostaną ukarane.

 

Wymagany poziom uprawnień: 3

 

O.B.I.E.C.T. – 8090

Przydomek: „Pani Zima”

Moc: C

Charakter: Neutralny (w większości zanotowanych przypadków)

Rodzaj: Nie sklasyfikowano

Powstrzymywanie: Możliwe

Destrukcja: Brak danych

 

Pomimo wielu prób sklasyfikowania obiektu 8090 nie udało się jednoznacznie określić czy należy on do jednego z równoległych wszechświatów, czy jest częścią naszego. Nie zaobserwowano żadnych prób ucieczki oraz komunikacji psionicznej. W kręgu badaczy panuje przekonanie jakoby obiekt należał do istot z cyklu mitologii, a niektórzy klasyfikują go jako istota mitologii słowiańskiej.

Po raz pierwszy zaobserwowano obiekt dokładnie 21/03/____ w małej wiosce _______ znajdującej się na terenie Polski. 8090 ujawnił się dokładnie w dniu równonocy wiosennej podczas obrzędu topienia marzanny przez lokalnych mieszkańców. Wieści o tym wydarzeniu dotarły do nas z rąk agenta ______, który to przeprowadził rozmowę z jedynym mężczyzną, któremu udało się przeżyć całe zdarzenie. Podczas sekcji zwłok pozostałych świadków wydarzenia nie stwierdzono uszkodzeń od narzędzi a za główną przyczynę śmierci podano nagłe zamrożenie całego układu krwionośnego. Temperatura tamtego dnia wynosiła trzy stopnie w skali Celsjusza.

Od czasu incydentu z Polski obiekt 8090 przetrzymywany jest w Ośrodku Badawczym numer __, w termicznie izolowanym pomieszczeniu. Nie zaobserwowano u niego żadnych niepokojących ruchów lub umiejętności. Obiekt cały czas pozostaje pod osłoną swojego naturalnego kształtu a opisany jest jako czarnowłosa, naga kobieta z rozciągającymi się przez całą długość twarzy ustami. Podjęto próby kontakty w celu zidentyfikowania rodzaju inteligencji 8090, zakończone fiaskiem. Po __ próbach podjęto decyzję o próbie nawiązania kontaktu fizycznego. Ochotnik, pani ____ ______ ściągnięta z Czeskiego uniwersytetu i zajmująca się mitologią słowiańską, dokładnie dnia __/__/____ weszła do pomieszczenia, w którym przetrzymywany był obiekt 8090. Po pięciu godzinach prac opuściła jednak kryptę bez żadnych rezultatów. Dzięki jej pracy udało się jedynie sporządzić dokładniejsze raporty dotyczące wyglądu i cech obiektu.

 

Incydent z dnia 22/12/____

Opis dnia: Przesilenie Zimowe.

Pomimo izolacji termicznej pomieszczenia, dokładnie w dniu przesilenia zimowego obiekt 8090 skuł lodem całą kryptę, powodując zniszczenia sprzętu zarówno otaczającego pomieszczenie jak i komór sąsiednich. Nikt z badaczy nie ucierpiał. Szacowany promień zagrożenia: 50 metrów.

 

Incydent z dnia 23/06/____

Opis dnia: przesilenie letnie.

W podanym dniu obiekt 8090 zachowywał się w sposób odmienny. Od samego początku lata zaobserwowano spadek w jego aktywności zaś w dniu samego przesilenia letniego obiekt został sklasyfikowany jako konający. Wszelkie próby odratowania go spełzały na niczym i wstępne ustalenia wskazywały na to, że tracimy 8090. Wraz z upływem kolejnych dni stan 8090 jednak ulegał poprawie.

 

Z obecnych obserwacji zauważyć można wzmożoną aktywność obiektu 8090 w dniu przesilenia zimowego i obu równonocy. Nie wykryto żadnej innej jego aktywności. Od czasu pierwszego zaobserwowania „Pani Zimy” w Polsce nie było żadnych ofiar śmiertelnych a obiekt wykazywał niewielkie zainteresowanie otaczającym go światem. Jedyny fizyczny kontakt z człowiekiem na terenie naszego Ośrodka Badawczego numer __ miał miejsce wraz z przybyciem wspomnianej wcześniej czeskiej profesor.

 

Zaplanowane eksperymenty:

- Na dzień 21/03 przyszykowano wzmożoną obserwację. Spodziewane zaobserwowanie nieznanych zjawisk w dniu równonocy wiosennej. Potencjalne zagrożenie personelu (przykład działań obiektu w Polsce)

- Wprowadzenie kriogenizacji pomieszczenia za pomocą zewnętrznych sterowników. Możliwe niepożądane działania obiektu oraz wzmożony wzrost jego aktywności.

- Kolejny kontakt fizyczny w dniu __/__/____. Ochotnik z uniwersytetu z Los Angeles, będący znawcą podstaw komunikacji, spróbuje porozumieć się z obiektem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Kapelusznik 25.05.2020
    5
    Ale jeden WIELKI BŁĄD

    Organizacja jest tajna
    "Ochotnicy" z UNIWERSYTETÓW - to bzdura

    A tak - ok
  • Pontàrú 25.05.2020
    Każdy może być chyba ochotnikiem, nie? Wystarczy podejść do kogoś, powiedzieć "A co jeśli mogę panu zaproponować sławę lub nieskończone pieniądze"? Wystarczy znaleźć niespełnioną doktorantkę z Czach lub innego przygłupa z amerykańskich uczelni a na pewno godzi się pomóc. Przecież jakoś należy werbować specjalistów
  • Kapelusznik 25.05.2020
    Pontàrú
    Nie ma "ochotników"
    Nikt się nie zgłasza bo organizaja nie istnieje (oficjalnie)
    Więc jeśli już to doktorz grupy naukowej organizacji
    Ponadto - poziom 3 to bardzo wysoko (maks to 5)
    Byle ochotnik się nie dostanie
  • TheRebelliousOne 25.05.2020
    Zgadzam się z Kapelusznikiem. Część z ochotnikami to kompletny BS. O ile dobrze pamiętam, nie-profesjonalistami z tej placówki są tylko więźniowie. Poza tym, jest świetnie, chociaż u Ciebie też brakuje sposobu przechowywania danego SCP. No, tyle uwag, ale 5 dam i tak, bo uwielbiam uniwersum SCP :D

    Pozdrawiam ciepło :)
  • Pontàrú 25.05.2020
    Cieszę się, że moja próba do Ciebie trafia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania