*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • katharina182 16.02.2017
    Luźne naturalnie napisane dialogi. Fajnie się czytało. Mam nadzieję że akcja się rozkręcić. Jak narazie czuję lekki niedosyt.
    5 ode mnie; )
  • Adam T 16.02.2017
    Ta część miała być zupełnie inna, niż wszystkie do tej pory. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
  • katharina182 16.02.2017
    Adam T zdazylam wlasnie zauwazyc, ze jest zupelnie inna. Taka... delikatna. :P
  • Pasja 16.02.2017
    Herbatka pachnąca starą scierką wśród róż. Nowacka gadajacą o wszystkim i o niczym. Dagmara milcząca i czekająca na wiadomości o Annie. Autorze bawisz się z nami. 5. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)
  • Adam T 17.02.2017
    Oby ta zabawa był przyjemna dla obu stron :) Dzięki za odwiedziny i chęć czytania, tego "długasa" :))
  • KarolaKorman 17.02.2017
    pasja wyciągnęła mi słowa z ust :) Zaczęłam dużo wcześniej, ale dopiero teraz miałam czas skończyć. Przy herbatce jest miło, ale co się dzieje piętro wyżej? 5 :)
  • Adam T 17.02.2017
    Lepiej nie opowiadać o tym dzieciom :)
  • Ewcia 17.02.2017
    Ciekawi mnie czemu ci ludzie zostali zabici?Czy motyw zbrodni był powiązany z jego pracą.Daje 5 i czekam na ciąg dalszy.
  • Adam T 17.02.2017
    Zaprasam do części drugiej, choć trochę może wyjaśni ona wszelkie wątpliwości :)
  • Adam T 17.02.2017
    Oczywiście - miało być z a p r a s z a m :)))
  • Freya 17.02.2017
    "- No!To świetnie." - spacja
    "do szafek, szczelęknęło nożem, brzęknęło" - niewiem czy jest taki wyraz, więc teges
    "- Moja mam zmarła dziesięć" - niewiem czy literówka
    Frunę do następnej czasti. :)
  • Adam T 17.02.2017
    Szczerze mówiąc, "szczelęknęło" to takie potoczne coś, czego nieraz używa się w moich stronach :) W słowniku nie istnieje, ale jako mowa potoczna może istnieć, więc wezmę to w "cudzy" Co do reszty, jak zwykle dziękuję za bystre oko :)
  • Canulas 27.08.2017
    Tutaj już się droczysz z czytelnikiem. Przedłużasz, by cierpiał. Dialogi jak zwykle naturalne, choć jak kobitka użyła słowa "patologia" to miałem mieszane uczucia.
    A najlepsze jest to, że w tej sekundzie (szczerze) sięgnąłem ręką po wyimaginowany kubek z herbatą. Ale mam chęć.
  • Adam T 27.08.2017
    Ta Odsłona miała być kompletnie inna od poprzednich, wybić z rytmu, podać tlen. Zmienić opium z apsyntem, na malinową herbatkę)))))
  • Canulas 27.08.2017
    Absynt, tak!!! Z całą masą piołunu. Jestem za

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania