tekst usunięty

tekst usunięty

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Grafomanka↔Można wyczuć, iż Autorce pewne symptomy poezji, z takim czy innym przesłaniem, są bliskie także w prozie, co zresztą odzwierciedla, tytuł. Jestem na Tak!↔Pozdrawiam😀:)
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Lubię poezję. Dziękuję za przeczytanie i komentarz
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Cześć Grafomanko. Widać, że lubisz poezję, bo z tego tekstu źli ludzi wykroiliby kilka wierszy. Na przykład początek.

    Zostawiłam sobie
    odrobinę ciebie,
    Niedużo.
    Akurat tyle żeby oddychać,
    Odejść, gdzie bardziej pachnące łąki.

    Wybacz jeśli coś poprzekręcałem. Tam mocno dzisiaj wieje wiatr, mógł poprzestawiać literki.
    Życzę złotej jesieni.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Wychodzę z założenia, że jeśli się kogoś kocha, to pozwala mu się odejść, szczególnie kiedy widać, że gdzieś tam mu lepiej, ale faktycznie warto i dla siebie poszukać 'pachnącej łąki', tym bardziej że ta jesień tak blisko.
    Dziękuję za przeczytanie i refleksję
  • Rok 9 miesięcy temu
    Tekst celuje w prozę poetycką, Zenzo, ma podążać liryczną ścieżką. Jest potencjał, warto jednak
    popracować nad kulejącą gdzieniegdzie składnią, Grafomanko.
    W pierwszym zdaniu np. "mogę oddychać " nie jest spójne koniugacyjnie z "a ty odejść" (możesz odejść). Końcówka też z błędem. Tu pasuje jedynie zwrot: odejść w bardziej pachnące łąki, jeśli imiesłów ma zostać. Opcją bez niego jest: gdzie bardziej pachną łąki.

    Ładny ten akapitu z Syzyfem, ale czy aby na pewno z nim te podniebne, kosmiczne wędrówki miały miejsce? Czy jednak może z ukochanym człowiekiem?
    Pozdrawiam.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Rok, jestem Ci bardzo wdzięczna za spojrzenie i wskazówki.
    Zaraz naniosę poprawki
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Piękne to. Biję z tego tekstu swego rodzaju delikatność, mimo że porusza, w mojej ocenie, dość istotny przekaz dotyczący człowieczeństwa samego w sobie - umiejętności powiedzenia "dość". Ładnie też poruszasz się po metaforach. Bardzo na tak. Wszystkiego dobrego dla Ciebie.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Dziękuję, Sufjen.
  • stereo_dream-dolby-C 9 miesięcy temu
    Slycznie.

    Tylko to, jak forum myśli, pitoli, spekulacje jak eksodus zaskrońców pełzających gęsiego - to z innej strony, mniej tekstu. Umysły nagrzane.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Nie zawracajmy sobie głowy mało znaczącymi drobiazgami.
    Dziękuję za ''slycznie''
  • droga_we_mgle 9 miesięcy temu
    Zostawiłam sobie odrobinę ciebie, niedużo, akurat tyle[,] żeby oddychać - przecinka tu brakło. Natomiast całe to zdanie bardzo dobre (w sensie treści).

    Dobry fragment, ogółem. Z inspirującą końcówką. Jak dla mnie 5.
    Pozdrawiam.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Nad tym zdaniem jeszcze myślę, pewnie ulegnie zmianie.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi na przecinek, i za komentarz.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania