Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Odchodzę już na zawsze

Już mam dość tej huśtawki emocji, tej karuzeli uczuć i bólu który za tym idzie.

Nie chcę tego dłużej ciągnąć ,zostaje w swoim małżeństwie. Boję się iść twoją drogą a ty moją nie pójdziesz.

Te same charaktery bijące się jak dzieci to nie jest miłość to jakiś fatum, który mnie wykańcza. Może wyolbrzymiam ale mam dosyć.

Jesteś idealnym Playerem ,tylko dość łatwo cię można rozszyfrować , także uważaj boję się odejść ale albo to skończę raz na zawsze, albo będę w tym tkwić do końca. Będę się huśtać na tej głupiej huśtawce, która robi się nudna z dnia na dzień. Podejmuję zawsze ryzyko, zawsze brnę w coś co mnie uszczęśliwia. Jestem egoistką ale teraz ja się wycofuje z tego burdelu.

Wycofuje się ,z czegoś czego nigdy nie można było nazwać prawdziwą miłością. Myliłam się jestem tak naiwna, ty masz mnie gdzieś. Ruchać ci się tylko chce a ja jestem kobietą wymagająca uczuć. Nie chcę cię w swoim życiu. Mężczyzny, który traktuje mnie jak dmuchaną lalkę ,jestem kobietą z klasą i elegancją, silną i walczącą o swoje ale mam też wadę jedną wadę, którą ty wykorzystałeś...jestem naiwna.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania