"Odchodzisz, żeby zostać" To bardzo treściwy tytuł.

Odchodząc, zabrałeś z sobą lewą komorę, prawą celowo zostawiłeś przestrzeloną, dziurawa pompuje krew do mózgu tylko po to, by podtrzymać świadomość, że obie na zawsze należą tylko do ciebie. Nie lubię słów "łamiesz" i "rozmieniasz".

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • MartynaM dwa lata temu
    Taki dobie ten wierszyk p. Lukaszenko!
  • MartynaM dwa lata temu
    sobie *
  • o nim pseud dwa lata temu
    Okłamać, by wygrać chwilę? - pewnie tak, gdyby to nie wydarzyło się w wieku, w którym człowiek przeprasza sąsiadów za to, że jeszcze żyje (cała noc "przekaszlana"). Napisałbym "Tak ta to ja" i czerpał przyjemność z flirtowania z Tobą. Niestety w tych okolicznościach mogę tylko powiedzieć: Przepraszam, pomyliłaś się :)
  • MartynaM dwa lata temu
    A ktoś tu ze mną "flirtuje"?
  • o nim pseud dwa lata temu
    MartynaM

    Wydawało mi się, że Łukaszenko — nieudolnie — być może dlatego nie zauważyłaś, że to zaloty.
  • MartynaM dwa lata temu
    o nim pseud, faktycznie nie zauważyłam... ach to moje roztargnienie...

    Każdy facet może nim być, więc czemu ty nie?
  • o nim pseud dwa lata temu
    MartynaM
    Jak Cię przekonać? Cholera, nie mam wprawy w przekonywaniu, że nie jestem tym, który kocha. W drugą stronę to ja oczywiście wiem doskonale, ale tu tracę przysłowiowy grunt pod nogami.
  • MartynaM dwa lata temu
    o nim pseud a po co przekonujesz? Miłość i nienawiść są tak blisko siebie albo jeszcze... idiocieje się tak samo.

    Dużo zdrowia życzę, żebyś miał siłę na tę nienawiść... ?
  • o nim pseud dwa lata temu
    MartynaM Tak masz racje, idiocieje się tak samo tylko "przyczyna" inna... Jeżeli "miłość" nie jest przeciwieństwem nienawiści — to, co jest? Może "obojętność"? Ps. Kolejny niesamowity tekst ;) https://www.opowi.pl/wino-zwodorostow-2-x-2022-a79687/#comment-760412
  • MartynaM dwa lata temu
    o nim pseud, "znakomity" tekst wybrałeś... banalnuejszego
  • MartynaM dwa lata temu
    banalniajszego nie było?
  • o nim pseud dwa lata temu
    MartynaM Możliwe, że tak. Jeszcze innych nie zdążyłem przeczytać — zajęty — zgodnie z twoją radą („Teraz inne „wiersze” Mar doprowadź do stanu literackiego”) robię to — powoli i bardzo się staram. Ten, o którym rozmawiamy, jest już gotowy ;)

    świetliki piruety
    podniebne balety
    w hamaku wino
  • MartynaM dwa lata temu
    o nim pseud, nie wiem czy należy i godzi się tak "boskie" teksty poprawiać... ale skoro to ci zapewnia zajęcie, pracuj!
  • o nim pseud dwa lata temu
    Ps. Czy ty myślisz, że portalowy Łukaszenko to ja?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania