Oddechem demona ~Rozdział 1

Obudziłem się o północy... Tak jak każdej nocy. Ciągle czuję jak by ktoś mnie budził, jakby chciał coś ode mnie.

Boje się spać. Obawiam się, że zabije mnie przez sen...

 

Dlatego wstaję i idę zaparzyć kawę. Pijąc napój słyszę ciągle jakieś śmiechy, chichoty. Czasami nawet to coś chce mi coś powiedzieć. Ale kto to wie? Może to moja psychika...

 

Boję się nocy... Najlepiej mi jest kiedy jestem obok mojej dziewczyny. Lecz gdy opowiadam jej o tym co mi się dzieje kpi ze mnie.

 

Wybiła siódma rano. Czas by zrobić śniadanie. Zrobię jajecznice. Wyciągam jajko, boczek i cebule.

 

Co jest?! - Krzyknąłem.

 

Jajecznica zaczęła się formować w jakąś twarz, następnie w jakiś dziwny budynek.

 

To nie jest przypadek... - Pomyślałem.

 

Szybko zrobiłem zdjęcia i zaniosłem mojej dziewczynie. W końcu mi uwierzyła. Spędziliśmy razem całe popołudnie, a potem noc.

Gdy się obudziłem opowiadała mi, że mówiłem jakieś dziwne słowa, krzyczałem "Chcę do Landros". Nie wiedziałem o tym co robię gdy śpię. Mamy kolejne zagadki do rozwiązania... Boję się coraz bardziej, lecz trzeba je rozwiązać. Chce mieć święty spokój.

"Co to jest Landros?" - Spytałem się Elizabet

 

Elizabet nic mi nie odpowiedziała... Może się tak boi, że nie potrafi wyciągnąć z siebie żadnych słów?

 

Gdy poszliśmy spać oboje czuliśmy dreszcze, jakieś dotyki dziwnej istoty, na pewno nie człowieka.

Ze strachu otworzyliśmy oczy. Obudziliśmy się w jakieś dziwnej wierzy.

Byliśmy związani. Na szczęście obok nas leżał scyzoryk którym łatwo się odwiązaliśmy, lecz nie próbowaliśmy uciec gdyż przy drzwiach stały demony.

 

Czy to już nasz koniec?

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Szalokapel 22.07.2016
    Były drobne niedociągnięcia. Tym razem ocenie treść, kilka powtórzen a poza tym jest dobrze. Pomysł ciekawy. Ładnie opisujesz emocje mężczyzny. Brakuje mi opisów miejsc.
  • Granatowyy 22.07.2016
    Dziękuje ci następnym razem się poprawie :)
  • Ale fajnie, bardzo mi się podoba, czekam z niecierpliwością na CD.5
  • Granatowyy 22.07.2016
    dziękuje!
  • Granatowyy 22.07.2016
    CD Będzie raczej jutro
  • Szalokapel 24.07.2016
    Granatowyy, czekam z niecierpliwością.
  • Granatowyy i ja też
  • Kajamoko 24.07.2016
    Fajne. Wydaje mi się, że akcja jakoś szybko leci. Błędów nie zauważyłam. Dałabym 5.
  • Grubas 24.07.2016
    Obczaiłem tylko błąd wierzy - wieży. Pozatym spoko. 5. Ciekawie się zapowiada.
  • Pan Buczybór 26.07.2016
    Ciekawy tekst.Zobaczymy co będzie dalej.5
  • Szalokapel 08.08.2016
    No i Pascal gdzie podział się ciąg dalszy?
  • vilemo 11.08.2016
    Ciągu dalszego nie ma. A szkoda. Dość ciekawe. Daję 4, a dlatego,że przeczytałam na opowi wiele tekstów , którym dałam 5. Pod względem gramatycznym i treści były świetne. Twoje opowiadanie jest ciekawe ale niepowalające i dlatego 4.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania