odległa dal naszego jutra

-Śpij spokojnie.

-Znowu ciężka praca i sprawy, nie da rady

 

Powolny zachód słońca nad kanionem zawieszonym w chmurach, jest najpiękniejszym widokiem, jaki mogę obserwować za każdym razem kiedy żegnam się z tym cudownym tworem mojej wyobraźni. Ile lat już tutaj jestem ? Nie wiem to nie istotne. Ważne jest, że mogę tutaj na spokojnie być i mieć to czego chce. Tylko pytaniem jest czego chcemy i jak to wykorzystujemy. Zasiewam myśli dobre i złe, zbieram plony, stabilizuje podświadomość.

 

-Hola hola, nie przedstawiłeś jeszcze nas

 

-A jesteście, urojenia psychiczne, mantry mądrości, czcigodni nieskazitelni

 

- jestem kurwa kotem, a nasz pracodawca ma tak zimny wzrok jak twój zawód.

 

- jestem co najwyżej czeladnikiem i w gwoli ścisłości pomocnikiem.

 

Pozwólcie, że się przedstawie, nie żyje od ładnych paru ludzkich lat, a kocich to kto to by zliczył. Jestem pomocnikiem samego wysłannika śmierci. Pomagam się skradać, dotrzeć tam gdzie ludzie oko nie sięga a umysł pragnie dotrzeć. Jestem kotem o umaszczeniu czarnym…..

 

-Opisy kto to będzie czytać ? Gdzie treść szanowny

-Jestem Kitsune Zenko*. Pasuje ?

 

-……

 

Nasza wspólna przygoda zaczęła się dawno temu w pewnym mitycznym mieście zwanym, hym….. nazwy nie miał, ale to koszmar sprawił, że wybraliśmy się w tą wspaniałą podróż, kitsune jeszcze wtedy żył, opiekowałem się nim a on mną, zabawne jak wtedy nie rozumieliśmy naszego wspólnego losu.

 

*Kitsune – japońskie określenie lisa, Kitsune można podzielić na dwa typy: yako (dzikie lisy) oraz zenko (dobre lisy) Dobre lisy były uważane za wykonawców woli bóstw, a czasami nawet uważane były za bóstwa pożywienia, plonów, gór oraz szczęścia.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • O! Ciekawe! Super :)
  • Dziękuję, za komentarz, to pozwoli mi się skupić by dalej szlifować te opowiadanie. Chce utrzymać je w profesjonalnej tonie (min. Przypisy ) aczkolwiek tu popełniłem gafę bo nie podałem źródła jakim jest Wikipedia. Już niebawem postaram się was zabrać tam, gdzie sny przenikają się z rzeczywistością :)
  • Lekka sugestia:
    Jak masz już konto, to opublikuj opko ponownie, żeby wszystkie utwory były na twoim profilu.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania