odległość

Oddalony od ciebie

rozdartą przestrzenią

osobną myślą

powietrzem rozciągniętym

 

czuję w krwi obiegu

rosnący strach

przed nieznanym

 

uciekam i zbaczam

w azyl

zaprzeczenia

 

ale przecież ty jesteś

- ja zaczynam być

dopiero wtedy

gdy ty się określisz

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Rosa 05.04.2017
    Ojej bardzo mi się podobało. Lubie poczytać sobie wiersze, a poza tym odnośnie strachu sama czułam ostatnio ten lek przed nieznanym. Naprawdę ładne :)
  • Mała Maggie 05.04.2017
    Bardzo ładnie opisana relacja pomiędzy... kobietą a mężczyzną? czuć tutaj te wyraźnie aż wibrujące cząsteczki powietrza. No no, zaczynam się wyraźnie cieszyć, ze wróciłam na opowi, skoro można tu takie rzeczy poczytać! :) Piątka z dużym plusem. Jesteś osobą, która wie co pisze, po co pisze i jak pisze. Pisanie świadome jest dzisiaj w cenie. Dzisiaj, w czasach, kiedy każdy śpiewa, gra i...pisze...
  • ówczesny 05.04.2017
    Z mojej strony mam nadzieję, że będziesz częściej moim, tutaj, gościem. Ówczesny
  • Mała Maggie 05.04.2017
    Będę, będę, bo piszesz w sposób, który do mnie przemawia. Kiedyś już pisałam na opowi, jednak życie potoczyło się tak, że przestałam publikować. Teraz wracam. Może zamieszcze jeszcze raz swoje poprzednie teksty, choć kto je tam przeczyta. Stara ekipa już czytała. Dodałam jeden tekst, oczekuje na akceptację, a więc zapraszam też w wolnej chwili. Choć tekst ten jest utrzymany w innym stylu niż ten pisany przez Ciebie. Takie też pisuję czasem, więc powinny się kiedyś pojawić. :)
    Mała Maggie
  • ówczesny 05.04.2017
    Czuję się zaproszony :)
  • Violet 05.04.2017
    Mała Maggie Stara ekipa może i czytała, ale nowa też chętnie zajrzy :)
  • Mała Maggie 05.04.2017
    Miło mi :)
  • Mała Maggie 05.04.2017
    ~Violet
    Dziękuję. Wiele się zmieniło na opowi. Teraz mało ocen tekstów a oceniania kto jaki jest i jak się zachowuje, z tego co widzę...
    No cóż, trzeba sobie radzić w "nowych" czasach...
    pozdrawiam serdecznie!
  • Pan Buczybór 05.04.2017
    Mała Maggie Dzień dobry, albo dobry wieczór. Czytałem opis na twym profilu. Zgaduję, iż mnie nie znasz z przeszłego wcielenia, tak więc mówię dzień dobry i Buczek jestem.
  • ówczesny 05.04.2017
    Pan Buczybór, wyciągnij jeszcze baryłkę przedniego wina i zorganizuje się pyszne powitanie :)
  • Mała Maggie 05.04.2017
    Pan Buczybór
    Dzień Dobry Wieczór Panie Buczku! Z miłą chęcią do Ciebie zajrzę, jak tylko zmrużę oczy moje, bo już są dniem zmęczone. A więc jutro możesz mnie oczekiwać w swoich progach ;)
  • Mała Maggie 05.04.2017
    ówczesny
    Ha ha, akurat mało piję, bardzo mało, prkatycznie wcale :) Ale łykiem dobrego nie pogardzę. ;)
  • Violet 05.04.2017
    Mała Maggie Każdy adaptuje się podług swoich umiejętności i własnej wartości ;) Też pozdrawiam i czekam na teksty :)
  • Mała Maggie 05.04.2017
    Violet
    Zgadzam się z Tobą, miło mi bardzo, że ktoś czeka :)
  • Lubię takie powyrywane myśli rzucone na kartkę. 5
  • Enchanteuse 05.04.2017
    Zaprzeczenie, wyparcie potrafi być świetnym azylem. 5
  • Rasia 08.04.2017
    "okreslisz" - określisz*
    Nawet nie masz pojęcia, jak wiele dla mnie znaczy ten wiersz, pod każdym względem. Ten azyl zaprzeczenia jednak prędzej czy później runie i nie da się tego powstrzymać, to jest chyba w tym wszystkim najbardziej przykre, że nie ma rzeczy stałych, że nawet to co pewne, zmienia się każdego dnia. Dziękuję i zostawiam 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania