Odporna - PROLOG

Tysiące lat temu do świata ludzi przedostały się istoty nadnaturalne. Pan, który władał światem zmarłych stworzył magiczny portal, który umożliwił im ucieczkę. Z pomocą czarowników rozesłał wszelkiego rodzaju istoty na różne krańce świata. Pragnął nieograniczonej władzy i posłuszeństwa od poddanych. Ludzie nie wierzyli w nadprzyrodzone moce i istoty, dlatego liczne morderstwa popełnione przez wilkołaki czy wampiry były zrzucane na zwierzynę lub niebezpiecznych skazańców. Świat nawet nie zauważył zmiany, której dokonał Pan - Apsykol. Jego ojciec Farians nie zgadzał się z poglądami syna, dlatego wydał rozkaz, aby zamknąć Apsykola w lochu i przykuć grubymi łańcuchami, wcześniej zatopionymi w wodzie święconej do ogromnej ściany. Miało to pomóc i zatrzymać syna w więzieniu, ale tak się nie stało. Apsykol posiadał wiernych sługusów, którzy pomogli mu się uwolnić. Nawet nieśmiertelny Farians nie spodziewał się takiego obrotu sprawy. Miał bowiem nadzieję, że jego plan się powiedzie i powstrzyma niedoszłego władcę przed otworzeniem portalu, który uwolni niebezpieczne stworzenia. Zezłoszczony Apsykol postanowił zemścić się na ojcu i uwięzić go tak, aby nikt nigdy nie dowiedział się o jego istnieniu. On sam wbił kołek z białej brzozy nieopodal serca Fariansa i przykuł go łańcuchami do ściany. Biała brzoza zadawała ból i oslabiała nadnaturalnych, a nawet w większości przypadków prowadziła do śmierci. Jednak oni obydwaj byli tej samej potężnej krwii i kołek wbity w okolice serca nie mógł zabić żadnego z nich. Byli jednymi z pierwszych. Tak o to Apsykol objął rządy po ojcu i zaczął snuć plany nad przejęciem świata ludzi.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Marzycielka29 18.07.2017
    Pomysł ciekawy, ale temat już wiele razy wykorzystywany i teraz zadanie dla Ciebie, żeby przyciągnąć czytelnika :) Jestem dobrej myśli, że sobie poradzisz :) Co do prologu, bardziej uznałabym to za opis nadchodzących wydarzeń, narazie 4 na dobry początek. Pozdrawiam
  • Mrocznaa 18.07.2017
    Prolog miał za zadanie przekazanie czytelnikowi wydarzeń, które miały miejsce już wcześniej. Chodziło mi o to, aby pokazać, jak całe te stworzenia dostały się do świata ludzi i przedstawić krótką historię ich przywódcy. Głównym bohaterem nie będzie Farians, ani Apsykol. Jak sam tytuł wskazuje chodzi o płeć im przeciwną. Kolejne wydarzenia będą opowiadały historię nastoletniej dziewczyny, która stopniowo zacznie poznawać tą "mroczną stronę świata". Dzięki za ocenkę i przeczytanie. :D Oczywiście zapraszam na kolejne części! :)
  • Bellator 18.07.2017
    To wyżej pisane z drugiego kontaz jak coś xD
  • Marzycielka29 18.07.2017
    Na pewno przeczytam. Źle zinterpretowałam prolog, ale takie były moje odczucia po przeczytaniu go.Intryguje mnie cóż takiego będzie się działo:)
  • Pan Buczybór 18.07.2017
    Zalatuje troszkę Wattpadem, ale jestem w stanie to przełknąć. Historia niby typowa, jednakże czuję, że to jednak coś więcej. Nie wiem. Jak będę bardzo się nudził to może wpadnę na twe stare konto i poczytam. Oczywiście, nic nie obiecuję. Wiedz, jednak, że ta historia ma "to coś".

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania