-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • A. Hope.S 12.04.2019
    chłopie ale zryło mi mózg, przez pół minuty się zastanawiałam o co w tym kammon… ale Nice :D czy ocenię??? :D zależ jak mi gnojoskok leży... nie no kosmiczny gumofilc leci do ciebie z 5
  • yanko wojownik 12.04.2019
    Dziękuję, to takie bardzo male literaturowe, ale jak ryje zmysł to dobrze, bo pokryte z zamysłem, a gumofilc zatańczy na orbicie ze szczęścia, jak już będzie bliżej gwiazd i pozdrowi kuzynów gnojoskoków - tak prosto z próżni.













    .
  • A. Hope.S 12.04.2019
    yanko wojownik Małe nie małe… ale jakie srogie? a te buty... napisz coś o nich, te dopiero wkopią prosto w czarną dziurę... (taki maleńki dla ciebie pomysł)
  • yanko wojownik 12.04.2019
    A. Hope.S, taki skromny teścik o butach to już jest http://www.opowi.pl/filc-kauczuk-wysciolka-i-onuca-a50152/ , ale fakt, że tyle, to za mało. nie pomyślałem aby wyprzedzeniowo chwalić ich międzygwiezdnie, pewnie to zrobię.
  • Justyska 13.04.2019
    Haha fajne :) Nie ma to jak sie dogadać!
  • yanko wojownik 13.04.2019
    Dzięki! :)
  • Wrotycz 13.04.2019
    "(1) Zapytany jak ma się to, co mu cenne. (2)Odpisał przyjacielowi iż: leży pochlastana – mając na myśli książkę, którą pod wpływem emocji pociął. " - Pierwsze wypowiedzenie domaga się likwidacji kropki, czyli należy połączyć je z drugim.

    Zapytany - jak ma się to, co mu cenne - odpisał przyjacielowi, iż leży pochlastana, mając na myśli książkę, którą pod wpływem emocji pociął.

    Fajne mini, ale z punktu widzenia kobiety ta wybaczająca reakcja pytającego po uzyskaniu informacji o pochlastaniu, jak sądził, narzeczonej pytanego, jest co najmniej... a nie będę kląć.
    :) Finał nieporozumienia też bawi.
  • yanko wojownik 13.04.2019
    Dziękuję Ci za wskazanie itd.

    Aha - trochę seksistowsko... - to tak przypadkiem. Było zakląć. Ale świetnie, że finalnie bawi.




    .
  • maciekzolnowski 20.04.2019
    Super. Ciekawe, jakbyś to przerobił na równie dynamiczny drabbelek-dialog, na rozmowę po prostu (w sensie: czy tekst by na takowej transformacji zyskał, czy może stracił). Moja ocena: "piątka" (tak czy inaczej). Zdrówka! MZ :)
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Dzięki! Cieszę się, ze się podoba.

    Zaś co do dialogów - cóż nie było okazji się nauczyć i dopiero trzeba to poczynić. Dialogami na teraz położę wszystko - tak mi się wydaje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania