Idę na karasie

Cenzura

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Grain 06.07.2021
    a nie lepiej to połowić karaski, nawet na pusty hak, bo to jest słabeńkie, trochę w stylu burmistrza z serii filmów U Pana Boga za.....
  • Próby, próby, próby. Kicz ma też swoją wartość. Wieża eiffla, marzenie zlomiarza jest ikoną Paryża. A na pusty hak też można coś złapać, jak sam widzisz.
  • Grain 06.07.2021
    gratuluję
  • laura123 06.07.2021
    Ty przeczytałeś ten tekst przed wstawieniem? Jedna jest ''kręgosłupem kota wygotowanym godzinami'', drugi w odrąbaną głowę życie chce wcisnąć... masakra jakaś.
  • Grain 06.07.2021
    grunt, że zadowolniony, a jakiś dowciapniś dał *****
  • kigja 06.07.2021
    ???
  • laura123 06.07.2021
    Grain pewnie ten z odrąbaną głową... hahaha
  • Grain 06.07.2021
    laura123 jużci, ani chybi
  • No i poszlo
  • laura123 06.07.2021
    Weź Ty się ogarnij... nie msz o czym pisać, że takim idiotyzmem jedziesz? Wstydu nie masz?
  • Grain 06.07.2021
    Prawo Kopernika-Greshama w odniesieniu do pisania mówi: im większy gniot tym większe branie i gorętsza dyskusja.
  • Bez przesady zaraz tam gniot, barwny tylko.
  • laura123 06.07.2021
    Że ta odrąbana głowa nie powiedziała mu, że osła i barana z siebie robi... tyle jest tematów, choćby o miłości, to piszą jakieś absurdy do n-tej potęgi i wystawiają na widok publiczny... co się z tymi ludźmi dzieje?
  • Grain 06.07.2021
    laura123 czy odrąbana - swojej nie dam, ale, że porąbana to tak
  • Grain końcowe stadium
  • laura123 06.07.2021
    Grain, coś wcześniej tego autora czytałam i nie było takie złe, widać potrafi coś dobrego napisać, czemu więc nie trzyma poziomu?
  • Szpilka 06.07.2021
    Umiarkowanie upośledzony poeta

    Eeeee tam, nie daj się zaszczuć, raz wychodzi lepiej, a raz gorzej, normalna rzecz ?
  • laura123 ten gniot był nieco o miłości i tęsknocie, do życia pełną piersią i nie miał nikogo obrażać, zamysłem raczej było, że kat (Los, drugą osoba) odbiera nam perespektywy, które są esencją życia. Faktem jest, że bałem się to wrzucić ze względu na treść. Wrzuciłem tylko dla pierwszego komentarza ktory miał być wykładnikiem zostaje, czy szuflada.
  • Grain przepraszam za profanację. Dobry ten karaś, tylko strasznie ościsty.
  • laura123 06.07.2021
    Umiarkowanie upośledzony poeta, w odrąbanym łbie, który się uśmiechał, była tylko groteska. W ten sposób metafory się nie tworzy, zresztą poczytaj sobie o metaforze, w necie do groma info.
  • Florian Konrad 07.07.2021
    https://www.youtube.com/watch?v=4TS8hcQbKDY

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania