Odsapka Don Chichota

Otwierasz radio lub telewizor i zaczyna się twój ulubiony “masz babo placek”. Słuchasz zwyczajowych dawek przerażeń, trefnych michałków, lukrowanych nieszczęściami sprawozdań, które tratują twój mózg.

 

Masz w oczach strach, a twoje usta same składają się do przekleństw. Lecz, spoczywając w lubym zasięgu laczków, w stylu niewyszukanym i mało pontyfikalnym, wydziwiasz na zadany temat, wrzeszczysz w niewinny ekran “a nie mówiłem?”.

 

Mówiłeś i powiesz jeszcze nieraz, dobry człowieku, stara fujaro, wiotki brutalu, z kożuchem w butonierce. Jeszcze nie raz powiesz, z taktownym westchnieniem ulgi, że na szczęście to już nie twój cyrk, że to nie o tobie pieśń, że ty, to nie ty.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Poncki dwa lata temu
    Emocje przed telewizorem ? na szczęście wywaliłem telewizor. Moim zdaniem lepiej nie wiedzieć, niż wiedzieć bzdury.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Niesłusznie Poncki.
    Telewizja to nie tylko TVPis
  • zsrrknight dwa lata temu
    ja wszystko wiem z twittera
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    zsrrknight masz jeszcze programy przyrodnicze, naukowe, historyczne, filmowe itp.
  • Poncki dwa lata temu
    Piąty Muszkieter wszystko to i dużo więcej znajdziesz w książkach ?
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Poncki obraz ma swoje niezaprzeczalne zalety
  • Poncki dwa lata temu
    Piąty Muszkieter i w internecie
    https://ihavenotv.com/series/blue-planet-ii
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Poncki nie bądź ortodoksem
  • Poncki dwa lata temu
    Piąty Muszkieter to nie o to chodzi, że się jakoś ideologicznie zaparłem. Po prostu jest dla mnie męczącym to co można zaobserwować w wielu domach, gdzie telewizor jest cały czas włączony i gada i gada i nikt tego nie ogląda. Miałem telewozor kiedyś, nie oglądałem więc pozbyłem się grata. Ot, cała historia.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Poncki mnie gada cały czas radio.
    Jeszcze go nie wyrzuciłem.
  • Poncki dwa lata temu
    Piąty Muszkieter no i dobrze, ja Ci nie karzę go wyrzucać. Widocznie Tobie nie przeszkadza. Osobiście radio też bym wywalił jak bym miał ?
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Poncki Rousseau na wyrósł na portalu ?
  • Akwadar dwa lata temu
    Poncki a co telewizor jest winien, że tak pozwolę sobie zapytać?
  • Poncki dwa lata temu
    Piąty Muszkieter Rousseau nie wyrósł też na telewizji...
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Poncki ty jesteś taki współczesny Rousseau ?
  • Poncki dwa lata temu
    Akwadar moim zdaniem telewizor sam w sobie, niezależnie od tego co jest grane, ściąga uwagę i rozprasza nie zależnie od tego czy jest oglądany.

    A najbardziej na świecie nie znoszę reklam...
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Poncki takie czasy i już
  • Poncki dwa lata temu
    Piąty Muszkieter szczerze powiedziawszy nie znam Rousseau. Uznam to jednak za komplement ?
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Poncki w pewnym sensie ?
  • Poncki dwa lata temu
    Akwadar trochę się chyba zgodzisz, prawda?
  • Akwadar dwa lata temu
    Poncki czy ja wiem... rzadko oglądam i nie skupiam się na tym, co jest nadawane. Chyba że chce obejrzeć coś konkretnego.
  • Poncki dwa lata temu
    Akwadar popraw mnie jeśli się mylę, ale z Twoich słów wynika właśnie to, że telewizor jest włączony, ale nie poświęcasz temu uwagi. Jedynie jak chcesz obejrzeć coś konkretnego. (Wtedy atakują reklamy ?)
  • Poncki dwa lata temu
    Akwadar chodzi mi o to, że uważam to za marnotrawienie swojej przestrzeni, tak to ujmę. Dlatego j są k chcę coś obejrzeć znajduję to w odmętach internetów
  • nerwinka dwa lata temu
    Poncki a propos wywalenia telewizora, było powiedzenie: "zezłościł się na pchłę i wyrzucił futro do ognia.
  • Poncki dwa lata temu
    nerwinka ostatnio zdarzyło się, że miałem okazję odwiedić znajomych z telewizorem.

    Leciał jakiś program "naukowy" o Monte Casino. Przez piętnaście minut programy cztery razy zostało powtórzone zdanie, że dzięki nowoczesnej technologii będzie można odkryć różne tajemnice bitew, które tam miały miejsce. Wszystko to przeplatane migawkami pięciosekundowymi i krótką wypowiedzią "specjalistów", o których nigdzie nic, nie da się znaleźć...
    Taka intelektualną papkę można by zmieścić we wstępie książki.
  • nerwinka dwa lata temu
    Poncki nie przesadzajmy, że WSZYSTKO można znaleźć w Internecie. Niektórych potrzebnych często nie ma.
  • Poncki dwa lata temu
    Śmiem twierdzić, że jeżeli nie można czegoś znaleźć w internecie to na pewno nie będzie tego w telewizji.
  • nerwinka dwa lata temu
    był w telewizji spektakl według opowiadania Buzzatiego "Siedem pięter". W Internecie nie ma. (tu o nim piszę: https://www.opowi.pl/dino-buzatti-i-jego-selekcja-a74881/)
  • Poncki dwa lata temu
    https://m.youtube.com/watch?v=bfUI8WDsfYQ

    Jeśli coś było w telewizji, to w internecie też powinno się znaleźć. Aczkolwiek czasami treści znikają i trzeba te interesujące nas "doić" jak tylko są dostępne.
  • nerwinka dwa lata temu
    Poncki dzięki. już mi czarty raz zniknął
  • Poncki dwa lata temu
    nerwinka
    Pojawia się i znika, to fakt. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania