.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Tina12 28.08.2016
    Współczuje Salamandrze. Mam tylko nadzije, że i jej cierpienie kiedyś zaostanie wynagrodzone. Daje 5 i czekam na cd.
  • Rasia 28.08.2016
    Dziękuję bardzo, Tina :))
  • Katra 28.08.2016
    Mój Boże nie mam słów. Dlaczego to Salamandrze oberwało się najmocniej? Tak mi jej szkoda, mam nadzieje, że jeszcze z tego jakoś wybrnie.
  • Rasia 28.08.2016
    Los ma to do siebie, że nie dzieli równo nieszczęść. Dziękuję bardzo za odwiedziny :)
  • Marzycielka29 28.08.2016
    Bardzo tragiczny rozdział, jeden z tych, po których boleśnie spadamy na ziemię, uświadamiając sobie, że życie to nie bajka 5
  • Rasia 28.08.2016
    Bardzo ładnie ujęte. Dziękuję, że zajrzałaś :)
  • NIka 28.08.2016
    Jak ja jej współczuję.. no ale niestety, to jest brutalna rzeczywistość.. ale to w końcu opowiadanie (!), więc może Terry coś z tym zrobi? :p zostawiam 5 i zniecierpliwiona czekam na kolejne rozdziały :)
  • Rasia 28.08.2016
    Dziękuję za wszelkie dywagacje :D
  • Rasia 28.08.2016
    Dziękuję za anonimowe piątki :)
  • dainty 29.08.2016
    Rasiu, jestem ciekawa skąd bierzesz pomysły na takie opowiadania? Bardzo przejmujący rozdzial, jestem ciekawa co z Terrym. 5
  • Rasia 29.08.2016
    Szczerze mówiąc, dużo wymyślam na poczekaniu. Jeśli mam nic nie robić, to wolę pomyśleć i historie same tworzą się w mojej głowie :) Chociaż ostatnio nieco z tym gorzej, jakoś podupadłam z pisaniem przez te swoje wakacje, ale mam nadzieję, że kiedy przyjadę z powrotem, wrócę do dawnej skóry :) Dziękuję za miłe słowa :))
  • levi 29.08.2016
    bardzo smutny i tragiczny rozdział :( współczuje Josie że tak brutalnie musiała powrócić do złej przeszłości, ale nawet w takim złym położeniu nawet w momencie gdy cierpi i cała ocieka krwią i upokorzeniem ona zdobywa się na taką myśl jaka jest nakońcu po prostu jak to przeczytałam o tych zdjęciach zamurowało mnie i uśmiechnęłam się ale takim smutnym uśmiechem ale jednak :)
    jednak trzymam wytrwale kciuki i kibicuje i Josie i Teremu chce żeby im się ułożyło naprawdę :) zostawiam 5
  • Rasia 29.08.2016
    Słodko-gorzki uśmiech to było dokładnie to, co chciałam wywołać. To ostatnie zdanie, niby zabawne, niby nie, miało być jedynie podkreśleniem smutku całej sytuacji. Fajnie, że to zauważyłaś, dziękuję bardzo za taki budujący komentarz :)
  • KarolaKorman 18.09.2016
    W jednej chwili zmieniłaś jej los :( Nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy, nawet kiedy była już z powrotem w agencji, myślałam, że ominie ją taka kara, myliłam się :( wielka piątka :)
  • Rasia 18.09.2016
    Czułam, że większość osób będzie spodziewać się ucieczki przed kolejnymi świństwami, dlatego poszłam w nieco innym kierunku :) Dziękuję!
  • Billie 06.10.2016
    Naprawdę wierzyłam, że im się uda. To okropne, że musiała wrócić. Te tortury... Zobaczyłam jednak, że to, co między nimi się zrodziło było szczere i prawdziwe. Mam nadzieję, że ich drogi jeszcze się zejdą 5
  • Rasia 06.10.2016
    To naprawdę miłe, że tak im kibicujesz, dziękuję :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania