30

***

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Kononowycz 06.05.2018
    Jeden
  • Aisak 06.05.2018
    = trzy
  • Aisak 06.05.2018
    Dziękuję za anonimową piątkę.
  • Canulas 06.05.2018
    Bardzo lubię Twoje teksty, Aisello. Za dystans, za przewrotność, za pełne spektrum wrażeń. Raz piszesz lekko, przewrotnie. Innym razem dotykasz bardzo ważnego problemu, niekiedy nadając tekstom autobiograficzny wydźwięk.
    Ten zestawik jest spoczi. Taka gra, dla gry. Nic ach, och, ale i wstydu nie ma.
    Pozdrox
  • Okropny 06.05.2018
    "pozdrox" ;>
  • Aisak 06.05.2018
    Can, wiesz ludzie z wiekiem się zmieniają.
    Dzięki innym ludziom. Na korzyść albo też nie.
    I tym samym nasza twórczość również ulega zmianom.

    Czy można wyrzec się siebie?

    To nie jest jakiś tekst ach i och, taka pierdółka, ale może kogoś zainspiruje albo coś.

    Dziękuję Can. Jesteś przodownikiem pracy.
    :)
  • Dekaos Dondi 06.05.2018
    No Aisak. Cała Ty. Interpretacje mogą być przeróżne - poprzeczne, podłużne i zwisające nad majową łąką.
    Jaka jest koszulka i drucik - każdy głupi zobaczyć może. Gorzej z płynącym wewnątrz prądem, co nadaje sens kablowi. Nie widać go, a tak popieścić może, że kłaki stoją i dupka upieczona. Pozdrawiam→5
  • Aisak 06.05.2018
    dupka upieczona xD
    Skojarzyło mi się z kurczaczkiem.

    Dziękuję za przeczytanie głupotek, a 5 to zawyżona ocena :)
  • Dekaos Dondi 06.05.2018
    E..tam zawyżona. Ale skoro nalegasz, to na drugi raz, przemyślę dogłębnie swoją decyzję.
  • Aisak 06.05.2018
    DD, to znaczy, że oceny dajesz na wyrost, ślepo bez zastanowienia.
    Czyli tworzysz TWA.
    A to najgorsze zło, jakie może być.

    Dlatego jestem przeciwna ocenom, bo w ten sposób kupczymy. A chodzi o zdrowy rozsądek.
    Gdybym miała być szczera i obiektywna, to za pomysł dałabym cztery plus, a za tekst trzy plus. Wydaje mi się, że to bardzo sprawiedliwe.

    Miłego, DD.
  • Dekaos Dondi 06.05.2018
    Za mało komentuje, żebym mógł tworzyć jakieś: TOWZADO. Też jestem temu przeciwny. Ale Twój tekst dokładnie zoczyłem. No i fajnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania