...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Niemampojecia96 16.08.2016
    Takie... bardzo piękne, przez tę emocjonalność bardziej jakieś, bardziej obrazowe, bardziej indywidualne, jak zdjęcie uczuć.
  • Beznadzieja 16.08.2016
    Dziękuję
  • Beznadzieja 16.08.2016
    Ja zasadniczo nie wiem co powiedzieć. Jeszcze nigdy nie obawiałam się komentarzy. Chociaż, nie ja obawiam się tekstu. Nie lubię wylewać uczuć, mówić o nich.Poprawiłaś mi humor
  • Niemampojecia96 16.08.2016
    Beznadzieja, takie jakieś...natężenie duże w tym czuć, a to zawsze dobrze. Nie wiem, mogą być teksty technicznie, stylowo wporzo, ale są tylko wporzo, bo brak im jakiejś cząstki czegoś więcej. Może właśnie emocji.
  • Beznadzieja 17.08.2016
    Niemampojecia96 Ktoś tu kiedyś napisał wiersz, że zazdrości introwertykom. A ja nadziwić się nie mogę. Bo sama jestem i tak jakoś głupio mi pokazywać się tak bardziej emocjonalnie. Nie wiem.
  • Niemampojecia96 17.08.2016
    Beznadzieja, trochę mi mnie przypomniałaś powyżej, bo właśnie patrzę jak ja rozmawiam. I jak ja rozmawiam na piśmie, to widzę, że muszę wpleść właśnie takie ''Nie wiem.'' co czas jakiś. Hm, ja jestem z jednej strony introwertyczna, z drugiej potrafię być bardzo ekstrawertyczna. Nie wiem, czy tylko już to potrafię, czy w jakiś sposób także taka bywam. Nie wiem. : ).
  • NataliaO 28.08.2016
    Emocjonalnie, pięknie okazywanie uczuc; 5:)
  • Beznadzieja 29.08.2016
    Dziękuję
  • Elizabeth Lies 10.09.2016
    Bardzo fajny tekst, emocje rzeczywiście aż się z niego wylewały. Mnie takie uczucia często nie nawiedzają, więc w pełni ich nie rozumiem, dlatego nie będę się tu rozpisywać. Ode mnie 5, bo dobrze i szybko się czytało.
    "nie prawda." - nieprawda
    A co do nominacji do wspólnego opowiadania, to nominować kogoś innego czy jednak napiszesz?
  • Beznadzieja 10.09.2016
    Już wczoraj pisałam, że nie dam rady i żebyś kogoś nominowała. Przepraszam, za zamęt. Dzięki za komentarz .
  • Joker 14.10.2016
    Halo alo, sprawdź wątek na forum "Wyzwania" zostałaś nominowana :)
  • Nuncjusz 26.11.2016
    Zostałaś nominowana do wyzwań

    Pan Buczybór 6 godz. temu
    Beznadzieja napisz tekst na temat "Supermarket" mową Yody. Chyba wiadomo o co

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania