Abc

Abc.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Grain dwa lata temu
    https://www.youtube.com/watch?v=OK_Hb6gzYZ8
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie podoba mi się...?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Styl taki trochę nie Martynowy, ale to dobrze, że poszerza się strefa przez nowe formy stosowane.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ty pisz coś, tu brak "Yankowego stylu". Chętnie bym poczytała.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, PIszę, ale mam wrażenie, że słabe, za banał i nie wstawiam.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997, Ty się nie znasz, a my Ci powiemy...
    Dawaj, poki jestem dobra!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Nie, jak napiszę coś, co uznam, że się prezentuje godnie, to wtedy.
  • Lotos dwa lata temu
    Podoba się, trochę kojarzy mi się z piosenką Lady Pank " Sztuka latania". Chociaż to trochę inny wydźwięk, u Ciebie pic na wodę w piosence: Tak to każdy by chciał.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    "Ostatni krzyk łąbędzia nuta i dalej nic w teatrze lalek"
  • MartynaM dwa lata temu
    Dzięki, Lotos, że się podoba.
  • Patriota dwa lata temu
    Dopiero mnie odblowała "hejka naklejka", niech mu ziemia lekką będzie, przeczytałem, mam pewne skojarzenia, ale nie podejmuje się interpretacji. Pozdrawiam.
  • MartynaM dwa lata temu
    A lubisz tenis? Ja pasjami.
  • Patriota dwa lata temu
    MartynaM uwielbiam, zarówno ziemny, jak i stołowy.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Patriota, Złap Hejkę Naklejkę, obij mu lico, okop po nerce.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997, to tylko portal, a nie praca na konkurs... jak coś będzie źle, to poprawisz...?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Nie, tylko dobre będę wstawiał, mam za sobą pewien etap już.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 ja złe wstawiam i poprawiam. Lubię.
  • MartynaM dwa lata temu
    W sumie to od razu na czysto piszę. No i później, jak spojrzę z dystansu, to nie ma wyjścia, trzeba interweniować.?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Ty dłuższa stażem, już wyuczona. Jak rok tu czwarty, Ty chyba już ze siedem.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997, nie, pięć lat tutaj jestem. Ale wcześniej na innych.
  • Grain dwa lata temu
    Dobrze, że zdecydowała się nurkować pod wodę. Tradycyjnie. A nie pod mączką Rolanda Garrosa.
    Pod wodą można złapać infekcje a nawet złotą rybkę, która spełni trzy życzenia.
    W przypadku tego trzeciego, nawet jak głucha nie bezie źle. Przed chatą z bajki, na korcie będzie grała Iga z Agą.
    Zawsze można poprosić o challenge. Złota rybko, mi nie chodziło o wielki tenis.
  • MartynaM dwa lata temu
    Grain, przestań!
    Tenis to piękny sport.?
  • Grain dwa lata temu
    Tylko przestań pisać konfliktowe teksty, tutaj nie szachy nie ma symultany, jednocześnie z każdym nie wygrasz
  • MartynaM dwa lata temu
    Grain, mamy wolność twórczą. Ja Tobie nie sugeruję co masz pisać i jak. Szanujmy się!
  • Grain dwa lata temu
    MartynaM tąż ja o tym napisałem, nie bierz się za kudły skoro ci szacunek w głowie, a oponentom i tak nie będzie łyso
  • MartynaM dwa lata temu
    Grain, ten argument jest w stanie mnie przekonać.
    Dzięki!
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Znowu przecinki szwankują. Ps. Strachy na lachy?
  • MartynaM dwa lata temu
    Sprawdź czy nie ma ciebie za drzwiami...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania