on.

Pan D, napisala wyznala uczucia on powiedziaal ze nie moga razem byc bo by ja tylko krzywdzil...

całe zycie pod nim podpiela wziela slub z jego powodu zeby uciec od milosci do niego , urodzila sie pozniej jej corka chciala zbudowac rodzine zeby zapomniec o nim teraz on ja nieznacznie olał jest sama w pustych 4 scianach z mezem i corka co tak naaprawde z meza swietny wspollokator nic wiecej niestety jej zycie nie ulozylo sie tak jak mialo sie ulozyc wszystko niby po jej mysli a jednak inaczej.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • betti 20.07.2019
    Piękny tekst. Bardzo emocjonalny.

    Pan D. napisała... Pan B. powiedziała, niech moc będzie z Tobą...
  • puszczyk 20.07.2019
    Dużo tu trzeba tej mocy... żeby dać radę przeczytać.
  • Orchid.Solma 20.07.2019
    Nie umiem tego czytać, zły zapis.
    Mają sugestia przeczytaj jeszcze raz, popraw błędy i dodaj samogłoski i spółgłoski i odpowiednie miejsca.
    Tyle odemnie.
    P.S.
    Chyba że tak miało być.
    Pozdr
  • Canulas 20.07.2019
    Tradycyjna prowokacja. Tradycyjne 1+
  • little girl 20.07.2019
    Tragizm sytuacji,
    skojarzyło mi się z królem Edypem, bohaterka jako postać tragiczna, próbująca uciec od przeznaczenia a konsekwencji sama do niego podprowadziła.

    tylko jak coś, to popraw to żeby chociaż wizualnie przypominało poprawny tekst.

    Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 20.07.2019
    Tak się zastanawiam, po co tu jeszcze piszesz... Jak dla mnie jest to bez sensu, przynajmniej w takim stanie.
  • Canulas 20.07.2019
    Poza Sissy to jedyna autorka, której daję jedynki z automatu.
    Nie, wróć. U Sissy różnie.
    Tutaj zawsze.
    To zwykła prowokacja.
  • Alex_Ander 15.03.2021
    Brakuje mi przejrzystości tekstu, mogło by być to dobre, tylko odpowiednio trzeba ubrać.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania