Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

text usunięty

💩

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Marek Żak rok temu
    Dobrze, że idziesz z tym dalej. To mi się podoba: "Myśli mogą kłamać, są ostatnim bastionem poczucia ważności".
    To prawda, nawet największa gnida może wykreować własne myśli, robiące z niego świętego. Pozdrawiam.
  • Jakże mi miło, bardzo trafne spostrzeżenie. Ja sam całe życie próbowałem od czasu do czasu zostawać świętym różnych obrządków ?
    Jak śpiewa IAMX, "any chance you get, destroy, take everything back to the start"
    Dziękuję, pozdrawiam również ?
    LOVE ♥️
  • Grain rok temu
    ,,Siedem dziewżat z Albatrosa tyś 13-ta" pozdrawiam
  • Ha ha, dzięki za wpis,
    Pozdrawiam również ?
  • Pobóg Welebor,
    Załóż nowe pitolenie z fajnym tematem.
  • To luźna propozycja.
  • słone paluszki, aha, jest tu coś takiego. Dzięki, rozejrzę się tam ?
  • Pobóg Welebor
    Już założyli. Jak widać, nie chcą dopuścić nikogo "z zewnątrz"
    Na mafię nie ma rady.
    :(
  • słone paluszki aha, to jest jedno pitolenie dziennie, czy na czym to polega?
  • Pobóg Welebor
    Moim zdaniem, ale jestem w zdecydowanej mniejszości, każdy autor powinien mieć szanse na założenie wątku.
    Otóż:
    Na Forum jest Pitolenie czynne do (+/-) 5000 wpisów, czyli co tydzień lub półtora tygodnia zakładane jest nowe, o nowym numerze.
    Na Forum są różne wątki, ale to chyba wiesz, bo wklejałeś linka na konkurs wierszy.
    Jest również wątek muzyczny, polityczny, z poradami i inne.
  • słone paluszki, aha, dzięki za wyjaśnienie. A mafia ma swoje prawa i obowiązki ?
    Dzisiaj koleżanka mi mówiła, że od dawna ogląda "Łowców pedofili", i najgłupszy ćwok ze wsi, pedofil, umie się poruszać po darknecie, jakby ktoś ich uczył. Złapani powtarzają TE SAME texty. Muszą się jakoś kontaktować. To dopiero mafia, sięgająca od dołów po sam szczyt. Ich jest naprawdę przerażająco dużo.
    Tym kiepskim akcentem mówię dobranoc...
  • Pobóg Welebor
    Boję się osób korzystających z Darknetu. Dlatego, że stanowią, jakąś niepisaną sektę. Nie wiem, jak to nazwać. To jest jakiś dziwny, jeden organizm, jak ośmiornica z wieloma, z setkami tysięcy macek. A najgorsze jest to, że służby mogące zwalczyć ten organizm odwala szopki, ucina trochę macek, ale samą ośmiornicę trzyma przy życiu.
    Wkurza mnie to. Wszystko mnie wkurza. Bo nic nie robią, żeby świat był bezpieczny! Nic! Jest coraz gorzej.
    Dobranoc.
  • słone paluszki, znowu nie mogę spać. Mam niespokojność nóg, chyba trzeba je obciąć. A oni, ci co korzystają z Darknetu, może wcale nie są ludźmi, może to Złowieszczaki Piotrka? Mnie nic nie wydaje się specjalnie niemożliwe, i to się z wiekiem pogłębia.
    Pozdro.
  • Pobóg Welebor
    Potrzebujesz kołdry obciążeniowej: https://kolderka.net/syndrom-niespokojnych-nog-rls/
    Ja też mam, ale pracuję, więc jestem zmeczona, jestem zmęczona, wiec padam na ryj i przechodzę lżej. Czasami, kiedy mam problem z zaśnięciem, to RLS mi wręcz pomaga się ululać.

    Ci, co korzystają z Darknetu, to PSYCHOPACI. Ludzie, którzy chcą zrobić krzywdę innym, obcym ludziom, w imię własnej przyjemności. Powinni zosrać całkowicie wyeliminowani.
    Pozdrawiam.
  • zosTać
  • słone paluszki zosrać też może być ?
    Dziękuję, bo leki nie działają. Spróbuję kołderki ?
  • słone paluszki, a jakie obciążenie? Największe jakie widziałem to 8 kg. Chyba takie, nie?
  • Pobóg Welebor
    Nie wiem. Zadzwoń do sklepu i dopytaj. Co ci szkodzi.
  • słone paluszki no właśnie mówisz do człowieka, który nigdy nie dzwoni nigdzie, chyba że bardzo musi i nie ma innego wyjścia ?
    Kupiłem magnez, bo może to przez niedobory, a dawno mi się skończył.
  • Pobóg Welebor Aha.
    Wiesz co, mnie dużo nie trzeba, więc się ratuję kołdrami. Jestem zmarźluchem, wieć aktualnie śpię pod trzema? i mnie to styka.
    Latem kołdra zwykła i koc i też jest git.
    Więc możesz spróbować z tym, co masz. Nawet ze zwykłą dużą poduszką. Poeksperymentuj. Po co wydawać kasę na coś, co można zastąpić czymś innym, co jest pod ręką.
    Powodzenia!
  • słone paluszki, dzięki. Pod trzema, to robi wrażenie ?
  • Poncki rok temu
    Są różne sposoby, żeby się ludzi pozbyć. Ten jest wyjątkowo obrzydliwy, ale i wyjątkowo skuteczny.
  • No właśnie, niestety czasem to prawda, jak chyba jednak z Michaelem Jacksonem. Ale i tak nienawidzę tych, którzy uwierzyli w to zbyt łatwo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania