Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Poncki rok temu
    Wieleborze, mam tu mały kryzys moralny. Taniec, który opisujesz jest w mojej opinii czymś arcy intymnym. Czymś co powinno być widzialne jedynie dla pary kochanków. Wystaiwnie tego na jutuba odziera niejako akt z jego piękna, przez co staje... pusty.

    Hmm, jestem trochę zawiedziony.
  • Zgadzam się, że powinno. Czy odziera, to jest kwestia też tego, kto i po co ogląda: czy dla expresji, czy dla pornograficznych szczegółów.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki rok temu
    Pobóg Welebor
    Moim zdaniem samo wystawienie publicznie takiego aktu jest odarciem.
    Poza tym nie jesteś w stanie kontrolować tego kto.i dlaczego będzie oglądał. W ostateczności może dojść do sytuacji, że jakiś człowiek skurwiel rozpozna dziewczynę i będzie ją brzydko zaczepiał na ulicy.
    Mówię Ci, ten taniec nie powiniej ujrzeć światła dziennego.
  • Poncki, poczekaj na kolejny odcinek ?
  • Poncki rok temu
    Ok
  • Marek Żak rok temu
    Podoba mi się, Nie uważam, żeby wystawianie tańca, także erotycznego, na yt było w sprzeczności z relacją z facetem. Pozdrawiam
  • Dla sztuka jest najważniejsza ?
    Pozdrawiam również ?
  • Chciałem napisać, że dla mnie sztuka jest najważniejsza i trzeba się nie wstydzić, tylko pokazywać, ale połknęło mi słówka ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Pobóg Welebor↔Rytmicznie pulsujący tekst. Może to taniec, tańczył ją? Stąd to zjednoczenie. Pierwotne.
    Kiedy nie było jeszcze ludzi. Tylko taniec: natury. Choćby w powiewach wiatru.
    Niczym przy czarnym prostokącie, z Odysei... 2001.
    Pozdrawiam ?:)
  • ?, kolega powiedział mi raz, że drzewa tańczą ?
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania