Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • rozwiazanie rok temu
    https://youtu.be/WOKOiZo5zAQ. ❤️
  • Taylor Swift? Nie kojarzę żadnej Jej piosenki, chętnie posłucham ?
    Dzięki ?
  • Marek Żak rok temu
    Trzymam kciuki za polską tancerkę z ostrymi zębami. Czuje, ze da czadu. Jak się rozejdzie, jak ona potraktowała przyrodzenie jednego z adoratorów, sensacja będzie ogromna, niezależnie od tańca. Pozdrawiam
  • Zgadza się ?, zainteresowany raczej tego nie rozgłosi, a koledzy? Nie wiem... I jak teraz oni będą się do niego odnosić, skoro już nie jest mężczyzną?
    Pozdrawiam również ?
  • Poncki rok temu
    Kościół Sekxu - to dobre jest. Ludzie szukają różnych Bogów między istotami niematerialnymi, a przecież sex sam w sobie jest jak medytacja.
  • Dzięki, cielesność zjednoczona z duchowością, ciało plus duch, przecież tylko to ma sens.
    Pozdrawiam 🙂
  • Poncki rok temu
    Pobóg Welebor
    Jest jeszcze taka opcja, że jest tylko ciało, a reszta to nasza wyobraźnia.
  • Poncki, nie chodziło mi o kwestję filozoficzną, tylko praktyczną. Miłośnicy Wschodu ukradli słowo "duchowość", które jeszcze niedawno znaczyło "kulturę duchową", czyli wytwory działające na wyobraźnię, również mówi się po prostu "kultura". To właśnie znaczyło słowo "duchowość", bez różnicy na religję czy kino. Ja słowa "duchowość" w tym nowym znaczeniu religijnym przyjętym wtórnie przez kościół katolicki nie używam w ogóle, chyba że zaraz dodam "cielesność". Podobnie ukradziono podle i z premedytacją walki o rząd dusz słowo "medytacja", które jest łacińskim słowem znaczącym rozmyślanie, a nie kontemplację, i ja również tego słowa w tym nowym koślawym znaczeniu nie używam. Oczywiście głupi chrześcijanie posłusznie przyjęli to nowe znaczenie zapomniawszy już, że mają "contemplatio", i pokazując, że można robić z nimi co się chce, jak i z nami wszystkimi niestety...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania