*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Canulas 01.09.2017
    Jezu. Pół godziny wcześniej. Właśnie z pracy wychodzę. Ehhh
  • Szudracz 01.09.2017
    Adam Przedstawiłeś sytuację, gdzie do sprowokowania przemocy nie potrzeba wiele. Wprowadzenie akcji poza pokój, na plus. Mocne uderzenie, wymieszane z brutalnością. Łagodne zakończenie wybiło mnie z tego dramatu, ale wrażenie pozostało. 5
  • Adam T 01.09.2017
    Szudracz, dziękuję za konkretny komentarz. Pozdrawiam ))))
  • Pasja 01.09.2017
    Gerbery wcale nie pachną tylko pochłaniają nieprzyjemne zapachy w pomieszczeniu i produkują duże ilości tlenu. Na noc zamykają płatki, by rano otworzyć ponownie. Zapachy towarzyszą twojej opowieści i wzmagają agresję. Świetne przechodzenie akcji i zastosowanie bardziej wulgarnego języka. Zaś koniec jest zaskoczeniem. Spokojne zasypianie. 5
  • Adam T 01.09.2017
    Wybór gerber do tematu nie był przypadkowy. Dziękuję za komentarz ))))
  • Alijar 02.09.2017
    Hmm... właściwie nie rozumiem zakończenia, a wstyd mi przyznać, że chciałabym "kawę na ławę". Czy od momentu tabletki reszta dzieje się w mózgu narratora? Do samego końca? No bo Dorota, czy Kaś? Nie muszę dodawać, że waesztat masz doskonały.
  • Adam T 02.09.2017
    Kaś to bylo udawane. Dorota udawała Kaś, taka była zabawa. Cokolwiek pomyślałaś, czytając, było na pewno dobre. Gerbery są pewnym kluczem. Każda interpretacja jest dobra.
    Cieszę się, że przeczytałaś. Pozdrawiam)))
  • Mała Brunetka 02.09.2017
    5 za wykorzystanie symboliki roślinnej i połączenie jej z zupełnie przeciwnym biegunem jakim jest agresja.
  • Adam T 03.09.2017
    Oj tam, zaraz symboliki. Gerbery to niedoceniane kwiaty, nie modne, itd. A agresja przetrwa wszystko.
    Dziękuję za komentarz)))
  • illibro 03.09.2017
    Takiego wątku to by się sam Dean Koontz nie powstydził ;) Zastanawiam się, czym się inspirujesz. Najważniejsze, że wszystko dobrze się skończyło. Kurde, to było ostre,jakby to sfilmować? ;) Chociaż nie trzeba, to wyjątkowo podziałało na moją wyobraźnie. Oryginalne opowiadanie i ciekawy pomysł. Dla mnie jak najbardziej na plus, choć kto inny mógłby się zniesmaczyć. Dzięki za dobrą rozrywkę ;)
  • Adam T 03.09.2017
    Bardzo proszę, dziękuję że zajrzałeś i poświęciłeś chwilę.
    Koontz by pewnie powiedział "Człowieku, nie zaśmorcaj rynku, wracaj do szkoły. Napisałem setki takich pierdoletów i, kiedy gosposia zapomni kupić papier, mam się przynajmniej czym podetrzeć".))))
    Pozdrawiam.
  • illibro 03.09.2017
    Adam T Myślę, że znalazłbyś grono odbiorców, kwestia marketingu( tylko i aż)
  • Adam T 03.09.2017
    illibro, obawiam się, że nie stać mnie na marketing.
  • Canulas 03.09.2017
    No i niech ktoś teraz wyjdzie z szeregu i powie, że przewidział?
    Całość spięta ładnie. Jak zwykle pokazujesz pewne rzeczy przez pryzmat większej, niż tylko jednego ze zmysłów.
    Małe pytanie o potencjalny kiksik: "Chej"?
  • Adam T 04.09.2017
    Nie wiem do końca, ale po polsku pisane powinno być "chej", przez samo h to tak z angielska, a mnie o Polszczyznę chodziło wszakże. Muszę sprawdzić.
    Dziękuję za komentarz)))
  • riggs 04.09.2017
    Podtrzymuję po przeczytaniu całości, że jesteś mistrzem intrygi, raz myśli się o fetyszu, sado - maso, przez chwilę myślałem, że ona będzie w tapczanie ( ostatnie wydarzenia ) , do końca nie wiadomo co jest fikcją, a co prawdą.. no i te gerbery... a wszystko tak obrazowo jak zwykle, znowu czytając zdawało mi się, że czuję ten smród, widzę krew... Jestem zniesmaczony, zdegustowany i obrzydzony na wielkie 5!!!!
  • Adam T 05.09.2017
    Smacznego i dziękuję ))))
  • Canulas 05.09.2017
    Dla mnie "hej" jest poprawne, ale też się nie upieram.
    Wstaw "Obrazki" lepiej spowrotem, bo chciałem, żeby ktoś przeczytał.
  • Adam T 05.09.2017
    Masz rację, ma być hej! Poprawiłem, a byłem święcie przekonany, że przez ceha )))))
  • Adam T 05.09.2017
    Obrazki za dłuższą chwilę.
  • KarolaKorman 16.09.2017
    Musiałam przerwać czytanie, ale wróciłam i informuję, że nie żałuję :) Świetny kawałek mocnego tekstu, brawo :) Pozdrawiam :) 5 :)
  • Adam T 17.09.2017
    Róqnież pozdrawiam i dziękuję ))))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania