-----wykasowany-----

-----

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • MartynaM dwa lata temu
    Mam dylemat... jeśli napiszę, że tekst bardzo dobry, przybiegną "autorytery" szukać błędów, czegokolwiek... tym bardziej, że sama widzę, że można jakieś tam słowa, bez straty, wyrzucić, jak np. na samej górze "najpierw". I to są mniej więcej takie "błędy"... niemniej może lepiej, dla tekstu, kiedy napiszę, że mnie się nie podoba?

    Nie wiem co zrobić. Ciężkie jest "życie" na portalach...

  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Martyna.
    Tekst i tak idzie do redaktora, więc błędy zostaną usunięte.

    Pozdrość.
  • Tjeri dwa lata temu
    Dla mnie zdecydowanie lepsza część. Nie czuję przede wszystkim, że próbujesz na siłę wepchnąć tu całą wiedzę na temat, a przecież jest tu bardzo dużo informacji. Dużo lepsze też opisy. Bez tej niepotrzebnej drobiazgowości i tak bardziej mimochodem. Błędów trochę jest, ale raczej drobiazgi, nie wynotowałam.
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Tjeri.

    Wiesz, w całości powieści tamte szczegóły znikną, w krótkim fragmencie raczej kłują w oczy. A tu dałem mniej szczegółów, bo to już było wcześniej, tu istotne jest co innego.

    Pozdrość.
  • Szpilka dwa lata temu
    Po przeczytaniu przypomniały mi się thrillery Tess Gerritsen, w książkach szczegółowo opisana jest praca patologa, zajmujące do pewnego momentu, bo się schemat zaczyna powtarzać.

    Fragment spoko, można się podszkolić w zakresie medycyny ?
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Szpilko.

    Kurde, szkoda, że nie przeczytałem tej książki, przydałaby się do tej mojej powieści.

    Pozdrość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania