Usunięte

--- USUNIĘTE ---

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • zła zupa
  • Pobóg Welebor 9 miesięcy temu
    Przeczytałem, super, że ktoś pisze takie rzeczy, z tego można wyciągnąć masę wniosków, jeśli tylko się chce. Ale czy ktoś chce? Jak może chcieć?
    Pozdrawiam :)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dzięki za odwiedziny i wyłuskanie czegoś z tekstu. Pozdrawiam :)
  • Pobóg Welebor 9 miesięcy temu
    Sufjen, właśnie takiej beznadziejnej odpowiedzi się spodziewałem, dlatego nie starałem się zbyt mocno... Ja przynoszę ogień :D
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pobóg Welebor Odpowiadam stereotypowo - niczym dobry człowiek ;)
  • Pobóg Welebor 9 miesięcy temu
    Sufjen, jak można być dobrym nie dając nic z siebie? Przemów Ty, Ty sam do kroćset !!
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pobóg Welebor Zależy co chcesz wiedzieć ;)
  • Pobóg Welebor 9 miesięcy temu
    Sufjen, chcę wiedzieć to, o czym nie wiem, że chcę wiedzieć. Ale spoko, już nie zawracam głowy.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pobóg Welebor Szanuję, kolegę. Za to Sokratyczne zacięcie. Tylko jest jeden problem - ja nic nie wiem. ;)
  • Pobóg Welebor 9 miesięcy temu
    Sufjen, więc zmyślaj, daj coś z siebie. Ale ja powiedziawszy to nie mam prawa już Ciebie odwiedzać...
  • zsrrknight 9 miesięcy temu
    skojarzyło mi się z "Imię Róży". No i o ile tego typu narracja - surowa i nieco paragonowa w konstrukcji - działa, to się w sumie zastanawiam, czy wszystko tak piszesz, czy też czasem stosujesz bardziej klasyczne metody... A ogólnie niezłe, choć zabrakło efektu wow
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Nie zawsze efekt wow być musi. Czy stosuję klasyczne metody? Nie. Nie lubię. Dzięki za zerknięcie. Pozdrawiam :)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Kolejny dobrze napisany tekścior. Dużo skojarzeń, PanB. wspomniał "Imię róży", ja o "Akt wiary" napomnę.
    Podniosę średnią (chyba dla kogoś za trudne Twe pisanie ;) ).
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Średnia mnie nie interesuję. Bardziej wartościowy komentarz. Dzięki za odwiedziny :)
  • Nefer 9 miesięcy temu
    Ciekawy i poruszający tekst, warty lektury. Dziwna wydaje się natomiast strona formalna (interlinie), przydałaby sie też powtórna korekta (literówki, kilka powtórzeń wyrazów).
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pisałem to na telefonie, więc możliwe że to od tego. Jak będę miał dostęp do komputera, puszczę korektę. :)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dzięki za odwiedziny :)
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Sufjen↔Tekst pulsuje niejednoznaczną treścią i łatwością czytania, chociażby z uwagi na "pokawałkowaną formę" właśnie taką. Nie ma "dłużyzn" Jeno cały czas... meritum.
    Tak jakoś rzekłbym subiektywnie, w zamyśle swym:)↔Pozdrawiam😆.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi Dzięki za odwiedzinki! :)
  • MKP 9 miesięcy temu
    Zajebiste 👍👍
    Nie kto ci tam zaniża oceny, ale chyba robi to z zazdrości.
    P.S to nie ja🤣

    Cudowne wyłożenie patologii i zakłamania w instytucji, która od innych wymaga, osądza, a sama gnije od środka.

    "Uważasz się za wysłannika Boga?"
    "Każdy nim jest".

    Bądź ambasadorem własnej wiary...
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Ja tak nie wnikam w oceny. Są niemiarodajne przez wzgląd na charakterystykę tego portalu. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam :)
  • Vespera 9 miesięcy temu
    Masz ten swój charakterystyczny dość surowy styl, który do jednego pasuje lepiej, do drugiego gorzej, ale tu zagrało ci wszystko. Według mnie jeden z twoich najlepszych kawałków.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dziękuję za dobre słowo. Z opowiadaniami tak bywa - raz jest lepiej, raz gorzej, ale ciągle do przodu. Pozdrawiam :)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Choć nie ukrywam, że te tzw. "słabsze" (w subiektywnym rozumieniu) przejdą proces upiększenia. Ale to w dalszej perspektywie czasu.
  • Vespera 9 miesięcy temu
    Sufjen Tzw. "słabsze" też są potrzebne, choćby po to, żeby się czegoś nauczyć.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Vespera Otóż to.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Vespera Choć nie ukrywam, że każdy tekst i tak przejdzie proces kolejnych poprawek, dodatków itd.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Vespera Aż dojdzie to do miejsca, gdzie praca zostanie zakończona. Długi, ciągły proces. Ty, jako czytelniczka ze swoim feedbackiem, również jesteś tego częścią. I za to jestem wdzięczny.
  • piliery 9 miesięcy temu
    Fajnie się czyta. Niestety znajomość realiów sądownictwa w zakonach to poważna słabość tego tekstu choć nie o opisywanie realiów Ci szło. Papież nie udzielał nikomu plenipotencji do ogłaszania wyroków ( tak tez opisuje to Eco). Od tego były specjalne instytucje. Jadalnia w zakonie to refektarz (a refektarz to coś więcej niż jadalnia). Niemniej cieszyć się będę na każde następne Twoje opka ( i nie tylko).
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Bardzo dziękuję za zwrócenie mi uwagi na takie detale. Przydadzą się przy kolejnej pracy nad tym tekstem. Pozdrawiam :)
  • Aaronier0O 9 miesięcy temu
    Tekst jest dobrze napisany, z wyrafinowanym językiem i stylizacją na średniowieczny sposób mówienia. Istnieje jednak kilka niewielkich błędów gramatycznych, które można by poprawić:

    W zdaniu "Wszyscy zgromadzili się w refektarza" powinno być "Wszyscy zgromadzili się w refektarzu".

    W zdaniu "Zebrani nie zdążyli usłyszeć kąśliwej odpowiedzi starca" bardziej naturalnie brzmi "Zebrani nie zdążyli usłyszeć kąśliwej riposty starca".

    W zdaniu "Mnisi przyjęli to z pokorą. Bynajmniej, nie z powodu swojej gorliwości." - Bynajmniej jest używane niepoprawnie. Słowo "bynajmniej" oznacza "w najmniejszym stopniu" i zwykle używane jest do negowania całego poprzedzającego zdania, a nie tylko części tego zdania. W tym kontekście lepiej brzmi: "Mnisi przyjęli to z pokorą, lecz nie z powodu swojej gorliwości."

    Sam pomysł na tekst mega dobry, podoba mi się.

    Jakby co, to nie traktuj mojego komentarza jako atak na Twoją twórczość, to uwagi mogące poprawić jakość Twoich tekstów :)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Nigdy nie traktuję takich komentarzy jako ataku, ale przydatny feedback, który pomocny jest na etapie przed gruntowną korektą i dalszym rozwijaniem konkretnych tekstów. Dziękuję Ci za ten komentarz i odwiedziny :)
  • kasiaczek 9 miesięcy temu
    A co to jest feedback?
  • Aaronier0O 9 miesięcy temu
    Sufjen
    Nie ma sprawy, jednak wolałem napisać bo czasami jak czytam swoje komentarze to zastanawiam się czy ktoś nie odbierze tego źle :)
  • Aaronier0O 9 miesięcy temu
    kasiaczek
    feedback to jednoznaczna i konkretna informacja, którą przekazuje się wyłącznie w celu wspierania jednostek. Najprościej mówiąc to są komentarze mówiące co jest dobrze, a co źle według kogoś lub ogólnie przyjętych zasad.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Aaronier0O Nie ma ludzi nieomylnych - zawsze można popełnić błędy. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania