Opko o Dżenifer

Jestem Dżenifer, mam 16 lat i 170cm wzrostu, niebieskie oczy wpadajace troche w fiolet i zielen i szafir i brylant, krecone blond wlosy, dlugie nogi, chodze do szkoły i jestem najlepsza, tzn. mogłabym byc najlepsza, ale moi rodzice zawsze mi powtarzali, ze nie moge zdradzić kim naprawde jestem i musze udawac bardziej przecietną. Bo moi rodzice sa agentami tajnymi z FBI i tropią wampiry. Ja tez jestem już agentką i tropię wampiry, dlatego chodze do tej szkoły bo w mojej klasie jest wampir. Nazywa się Kristofer i jest bardzo przystojny, ma czarne włosy i zielone oczy i 180cm wzrostu i wiem, ze mnie lubi, bo dzisiaj na polskim sie ciągle na mnie gapił i nawet dostal za to uwage od baby od polaka. ja bym mogła mieć same szóstki, ale muszę udawać, że jestem zwykła dziewczyną. Nawet na w-f muszę udawać, choć znam kung fu i umiem walczyc mieczem i strzlac z łuku. No ale wracajac do histori to Kristofer mnie dzis zaprosil na randkę, a ja nie widziełałam co zrobić, bo przeciez musze udawać, ale nie moglam się powstrzymać i poszłam z nim na randke. Najpierw widzielismy film potem poszlismy do niego i sie calowalismy a na koncu zrobilismy to. Wtedy zrozumialam, ze go kocham, chociaz on jest wampirem, a ja musze tropić wampiry. Widziałam, że jak powiem rodzicom to dostanę szlaban na kompa, a oni są agentami, wiec nawet jak nie powiem, to się domyśla. Wiec musialam cos zrobic i opowiedzialam Kristoferowi prawde.

-Choc ze mna, razem zawładniemy światem-powiedział i mnie pocałował.

-Kocham cię -powiedziałam i go pocałowałam.

I poszłam z nim i razem zawładnelismy swiatem nie załuję

 

Mam nadzieję że podobało wam się moje opko tylko nie bądzice dla mnie ostrzy, bo to tak na szybko bylo pisane na telefonie wiec sry za błędy i prosze o komcie i wejdziecie na mojego bloga<33333333

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Constantine 13.03.2016
    super 5/5, czekam na więcej xD
  • Szczur 13.03.2016
    Bardzo fajne. Przede wszystkim cieszę się, że spróbowałaś odnaleźć się w niełatwym temacie jakim jest romans. Uwielbiam Dżenifer całym sercem i podoba mi się emocjonalny charakter tej dziewczyny - taki zbuntowany, ale wrażliwy. Błędów nie szukałem, bo ważniejszy jest przekaz.
  • Farfocel 13.03.2016
    Fajne opko! Super, że udało ci sie je zrobic w takim mrocznym klimacie a dżenifer i Kristofer to fajna para. Moglas tylko lepiej opisać scenke etoryczną. Naprawdę fajne 5/5 :)))))
    (zapraszan do mnie niedługo pojawi się u mnie pierwsze opowiadanie licze na komcie;;;******:*:*:**)
  • Vampircia 13.03.2016
    Wpadne i zostawie komcia:*
  • Rasia 13.03.2016
    O rany, ja też bym chciała żyć tak jak Dżenifer. Jest cudowną bohaterką, ma w sobie taką głębię, zazdroszczę jej inteligencji i w ogóle jest ładna i mądra i ma super chłopaka wampira. Omg, omg, omg.
    Vampircia, dzisiaj oficjalnie mnie powaliłaś, Twoja parodia wprawiła mnie w świetny nastrój, dziękuję Ci serdecznie :) Piąteczka xD
  • Vampircia 13.03.2016
    Zaciesz
  • the_endrju 13.03.2016
    Czytam to myślę "ja pierd**ę, co kur*a jest?!".
    Ale gdy skończyłem czytać Pokochałem Dżenifer. To naprawdę genialny romans!
    Rozwiń wątek erotyczny o chociaż jakieś "ja wale, jaki wielki penis!!!", albo "ja jej*ę, jaki malutki chuj*k"
    Zostawiam pięć i zapraszam do moich "wierszy" :)
  • Vampircia 13.03.2016
    Chcę zrobić serduszko, ale mi nie działa:(
  • Nuncjusz 13.03.2016
    Vampircia ♥
  • Vampircia 13.03.2016
    Jupi ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Teraz cię kochuję:*
  • the_endrju 13.03.2016
    Vampircia xDDD
  • Ola12 14.03.2016
    Bardzo ciekawe opowiadanie i fajnie że też lubisz wampiry.Ciekawy watek miłosny.
  • Vampircia 14.03.2016
    Noooo... wampiry są spoczko♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Brakuje mi trochę rozbudowanego opisu zawładywania światem, ale poza tym jest spoczko. Tylko pamiętaj o poprawnym zapisie dialogów, po myślniku musi być spacja.
  • Dorota 07.06.2016
    Co za g*wno. Fabuła do kitu, powielasz schematy jak leci. Miłość wzięta z d*py, lub - bardziej kulturalnie - z kosmosu. Od tego "Nazywam się Anthonia Idiotica mam x-naście lat i sto iks centymetrów wzrostu, chce mi się rzygać. A ja myślałam, że to opowiadania na Wattpadzie są kiepskie. Notabene - opko oznacza bardzo kiepskie opowiadanie, więc tytuł jak najbardziej na miejscu. Na początku zastanawiałam się, czy czasem nie piszesz parodii, ale kiedy zrozumiałam, że nie, chciałam zrobić headdesk (wygoogluj sobie mądralo inaczej). I w ogóle... Przyczytaj podstawowe zasady nawet nie tyle ortografii i interpunkcji bo w tym też święta nie jestem, ale prostej logiki. I błagam - bohaterka jest emocjonalnie płaska jak deska. No cóż - jest opko, musi być i Mary Sue.
  • Dorota 07.06.2016
    Może to jednak parodia? Jeśli tak to przepraszam - wyszła świetnie.
  • Wtrącę się. Owszem to parodia. Luknij na inne opowiadania autorki :)
  • alfonsyna 07.06.2016
    Parodia jak najbardziej, pamiętam to opowiadanie i wiem, jak autorka pisze naprawdę - tutaj wszystkie błędy zostały popełnione z premedytacją i w celu czysto prześmiewczym. ;)
  • Pan Buczybór 29.10.2017
    Ojej, ale świetna ta parodia aka pastisz. Kurczę, fajnie, że w odmętach Opowi jest pełno takich perełek...
  • Manu 19.04.2019
    "moi rodzice zawsze mi powtarzali, ze nie moge zdradzić kim naprawde jestem i musze udawac bardziej przecietną. Bo moi rodzice sa agentami tajnymi z FBI i tropią wampiry...". buahahahahahahahhahahahahaha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania