Opowieść alegoryczna o optymizmie i realizmie

W krainie Kreatywności żyły dwa narody: Myślący Optymiści i Rozważni Realiści. Optymiści cieszyli się każdym nowym pomysłem, widząc w nim potencjał do spełnienia marzeń. Realiści natomiast ostrożnie analizowali każdy krok, dbając o bezpieczeństwo i stabilność.

 

Pewnego dnia oba narody stanęły przed potężną rzeką, która blokowała im drogę do nowych możliwości. Optymiści natychmiast zaczęli konstruować most z marzeń i nadziei, wierząc, że z determinacją i wiarą pokonają każdą przeszkodę. Realiści zaś zaczną planować budowę mostu, starannie analizując materiały i projekty, by mieć pewność, że most będzie bezpieczny i trwały.

 

Po wielu wysiłkach oba narody ukończyły swoje mosty. Most Optymistów był kolorowy i fantazyjny, jak ich marzenia. Most Realistów zaś był solidny i praktyczny, zbudowany z najwyższej jakości materiałów.

 

Kiedy nadszedł czas, by przekroczyć rzekę, Optymiści z entuzjazmem ruszyli po swoim moście. Jednakże, gdy dotarli do połowy, most zaczęli się chwiać i załamywać. Zrozumieli wtedy, że ich marzenia, choć piękne, nie były oparte na solidnych fundamentach.

 

Tymczasem Realiści bezpiecznie przekroczyli rzekę po swoim mocnym i solidnym moście. Choć może nie był tak kolorowy jak marzenia Optymistów, zapewnił im bezpieczną drogę do nowych możliwości.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania