...

...

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • befana_di_campi 18.11.2020
    "Palisadą", nie "palisandrem". To drugie jest tropikalnym drzewem stosowanym do wyrobu ozdobnych mebli. Szczególnie w dobie art deco [mahoń z palisandrem: takie meble mieli np. w swoim lwowskim mieszkaniu jadalni moi Rodzice].
  • Bożena Joanna 18.11.2020
    Dziękuję, poprawiłam.
    Pozdrowienia!
  • MarBe 18.11.2020
    Czasy się zmieniły, lecz knowania pozostały i trwają do dzisiaj.
    Pozdrawiam i dziękuję za przeniesienie do lat powstawania naszej państwowości.
  • Bożena Joanna 18.11.2020
    Prywata i zdrada w różnej formie towarzyszyły naszej historii. Dzieje Polan nie są częstym tematem opowieści, dlatego chciałam przenieść się w tamte czasy, szczególnie po lekturze "Mitologii Słowian".
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 19.11.2020
    Doskonała legenda i tyle w niej mądrości zawarłaś Bożenko. Zawsze zwycięża dobro i miłość. Wszelkie zawiści i zachłanność czeka wcześniej czy później upadek.
    "Dziewanna niczym biała malwa stała nieruchomo przy kamiennym kręgu' - piękna metafora opłakiwania zmarłego.
    Światowid jest znanym bóstwem i sporolegend o nim jest spisanych.
    Bożenko temat Literkowych - więc proszę o wrzucenie na Bitwę

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 19.11.2020
    Dziękuję za miły komentarz. W legendach wszystko ma szczęśliwy koniec, a w historii Polski niekoniecznie, czasami trzeba lat aby odbudować to, co zostało zniszczone.
    Dziękuję za obecność i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania