Pokaż listęUkryj listę

Opowijski Piekarz Maurycy Lesniewski i Literkowa zapraszają do Wielkiej Bitwy

Maurycy Leśniewski zwycięzca poprzedniej edycji i Literkowa zapraszają do zabawy na słowa.

Wystarczy napisać wiersz lub prozę poetycką, wrzucić na Główną, a link umieścić w wątku na Forum.

Następnie czytać i komentować zgłoszone wiersze, a potem już tylko czekać na głosowanie!

 

Maurycy zaskoczył tematami:

Główny to: Anioł i diabeł grają w karty o tę samą duszę.

(Zakręty, tragedie lub szczęśliwe zrządzenia losu w życiu człowieka przez, które jest bliżej piekła lub nieba.)

Dodatkowy: Idą święta! Najlepszy prezent pod choinkę.

(Każdy ogólnoświąteczny utwór mile widziany)

 

Od Autora:

Pod tematem pierwszym niezobowiązujące naprowadzenie, choć jeśli ktoś będzie miał zupełnie inną wizję to jeszcze lepiej.

Temat drugi jest chyba dość oczywisty, dodam tylko, że nie chodzi mi o czysto materialne podarunki, chociaż i tu również interpretacja maksymalnie dowolna.

Jeśli chodzi o tematy to oczywiście wyobraźnia należy do Autorów.

Jeśli ktoś zechce połączyć je w jednym utworze, super, jeśli zdecyduje się na wybór tylko jednego z nich, też dobrze.

Termin pisania konkursowych wierszy przedłużony do 14 grudnia - do północy.

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Zapraszamy!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Zaciekawiony 07.12.2019
    Do 14 października - którego roku?
  • Poprawione :)
    Literkowa
  • sisi55 07.12.2019
    Dlaczego tylko do 14? Śpieszy wam się gdzieś?
  • Zaciekawiony 07.12.2019
    Może na okres świąteczny pójdzie coś specjalnego?
  • Droga sisi55, od połowy listopada trwa ta edycja i miała trwać do 06 grudnia. Przedłużyliśmy o tydzień.

    Pozdrawiamy
  • sisi55 08.12.2019
    A to nie wiedziałem.
  • bogumil1 08.12.2019
    Droga Sisi55 może zdążysz.
  • sisi55 09.12.2019
    bogumil1 Drogi*
  • sisi55 09.12.2019
    bogumil1 Przecież ci wtedy odpisałem na pytanie o moją płeć i znowu to samo...
  • bogumil1 09.12.2019
    sisi55 tia, a literkowa po raz kolejny pisze "Droga Sisi" więc nie dowierzam;)
  • No to piekarz zaprasza, jeszcze jest czas :)
  • IgaIga 10.12.2019
    Ale za mało:(
  • IgaIga jak zadeklarujesz, że potrzebujesz więcej czasu np jeszcze z tydzień bo coś dopracowujesz, no to się załatwi przedłużenie terminu.
    Wystarczy powiedzieć a Literkowa jeszcze przesunie termin.
  • IgaIga 10.12.2019
    Maurycy Lesniewski - no gdybym miała jeszcze z tydzień... to bym pewnie zdążyła:) Bo zaczęłam już, a teraz mam taki kocioł w pracy, że...:(
  • IgaIga daj znać literkowej i dawaj pisz! Może ktoś jeszcze skorzysta z przedłużenia terminu:)
  • IgaIga 11.12.2019
    Maurycy Lesniewski - aaa. Nawet nie wiem jak.
  • Ozar 11.12.2019
    Kurde kiepski ze mnie poeta ale spróbuje, bo temat jest bardzo atrakcyjny. Co z tego wyjdzie nie wiem ale czasami trzeba wejść w coś innego.
  • sisi55 13.12.2019
    Czy mógłby mi ktoś tutaj linka dać do regulaminu konkursów?
  • sisi55 13.12.2019
    A już nieważne, znalazłem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania