Osobisty wyrok

Jest noc, oberwanie chmury. Biegnę przez las obijając się o gałęzie, przeskakując konary wyrastające z ziemi. Uciekam ile sił w nogach i tchu w piersi, jednak jestem niewystarczająco szybka. Kiedy czuję, że jest na tyle daleko bym mogła zwolnić, odwracam się i widzę tą przerażającą postać.

 

W oczy rzucają mi się jej długie szpony na końcu nienaturalnie wykrzywionych kończyn. Kiedy staram się dostrzec jej twarz, światło księżyca znika gdzieś za koronami drzew. Czuć od niej smród palonego ciała, a odgłosy jakie wydaje są mieszaniną lamentu i bólu. Dźwięk ten przypomina zarzynane zwierzę, torturowane najbardziej nieludzkimi sposobami jakie tylko można sobie wyobrazić. Jest kilka metrów za mną. Nie daję już rady i kiedy ostatnimi siłami próbuję przyśpieszyć, potykam się i wpadam do głębokiego dołu w ziemi. Czuję, jakby palono mnie żywcem. Mam poobijane nogi, ręce, a do ran wdaje się błoto, co zwiększa natężenie bólu. Kulę się, kiedy nieludzki wrzask jest słyszalny coraz wyraźniej. Zasłaniam uszy dłońmi, próbując zagłuszyć go chociaż w pewnym stopniu. W duchu modlę się, żeby to nie była prawda. Nagle, jedyne co słyszę, to krople deszczu uderzające o moje obolałe ciało.

Nie mam odwagi otworzyć oczu. Głowę mam schowaną w kolanach, a rękoma wciąż przyciskam uszy. Wiem, że ta istota stoi nade mną i mnie obserwuje. Słyszę i czuję jej oddech, którego woń spotykana jest jedynie w obliczu śmierci. Trzęsę się ze strachu, jednak jestem na tyle sparaliżowana, by nie móc uciekać. Jedyne ruchy na jakie mogę sobie pozwolić to nerwowe kołysanie w przód i w tył. Po policzku spływają mi łzy. Mieszają się one ze strugami deszczu, przeobrażając w ciemnoczerwony kolor w momencie napotkania świeżych ran. Jestem przerażona, bo nie wiem co robi w tym momencie mój koszmarny oprawca, jednak po chwili zaczynam żałować tej myśli.

 

W tym momencie jestem zbyt przerażona, żeby myśleć racjonalnie.

- Zostaw mnie! Czego ode mnie chcesz?! - zaczynam krzyczeć głosem, którego wcześniej nie znałam. Była w nim desperacja, błaganie, złość i łkanie jednocześnie. W odpowiedzi zaczęłam słyszeć nielogiczny ciąg przypadkowych wyrazów, wypowiadany dziwnie znajomym mi głosem.

- Zachłanność, nienawiść, władza, pieniądz, pożądanie, kłamstwo, lenistwo....

- Nie! Przestań! Nie chcę tego słuchać!- jednak ona nie przestawała.. Słowa wypowiadane przez istotę były dla mnie torturą i w końcu straciłam nad sobą panowanie. Moja psychika nie potrafiła znieść tego dłużej i kiedy poczułam, że nadchodzi mój koniec, nerwowo zarwałam się z ziemi, a serce mi zamarło. To, co zobaczyłam było ostatnim obrazem. Takim, którego się nie spodziewałam. Po drugiej stronie zapadliny stałam Ja i własnie wypowiadałam swoje najcięższe grzechy.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Jan Potfforny 10.07.2015
    Pozdrawiam! /5/
    J.P.
  • NIka 10.07.2015
    Ja również ! ;) i dziękuję za ocenkę :p
  • Anonim 10.07.2015
    Uuu zapachniało mi nowatorskim sądem ostatecznym :D Najgorsza kara zesłana przez Boga to uświadomienie nam samym, że grzech sam w sobie jest piekłem. Zgodnie z tą myślą sami skazujemy się na cierpienie grzesząc. Pomysł świetny, opisy więcej niż świetne + cechy creepypasty. 5 z pocałowaniem ręki ;)
  • MaRySiA 10.07.2015
    Zaskakujące i wciągające. Zgadzam się z wcześniejszym komentarzem, świetne opisy! :) 5
  • NIka 10.07.2015
    Wielkie dzięki ! ;)
  • NataliaO 10.07.2015
    Świetnie napisane. Bardzo zajebiście się czytało; to było coś doskonałego do przeżycia. 5:)
  • Arysto 10.07.2015
    I to mi się podoba lepiej niż koniec świata :) Widzę, że masz już upatrzone swoje tematy w opowiadaniach, mantrę, która się powtarza. Czym Ci świat zawinił? Czy to po prostu wrodzona lub nabyta buntowniczość? :)

    Czytało się dobrze, lepiej, chociaż klasycznie, często widziałem niemalże identyczne zdania w innych opowiadanich - chyba trzymasz się bezpiecznych dróg literatury i doświadczenia innych pisarzy. Sam tak robię, więc nie winię - ale trochę eksperymentów się przyda, może zaskakiwać będziesz jeszcze bardziej :)

    Podobało mi się ogólnie, 4 - bo liczę i liczę na więcej, niedosytem mnie karmisz.
  • DuŚka ^.^ 10.07.2015
    Robi niezłe wrażenie , opisy są bardzo dobre, tak, że moznabylo wyobrazić sobie całą historię, która wzbudzila emocjonalny dreszczyk ;D 5! :)
  • NIka 10.07.2015
    No tak, zdania mogą się powtarzać, bo dużo czytam, więc podłapuję pewne zwroty ( oczywiście nie robię tego świadomie ) :p

    Konkretnych tematów też nie mam.. To co napiszę zależy od humoru rzecz jasna :p będę się starać nie ograniczać tylko do pojedynczych obszarów tematycznych ..

    Czym mi świat zawinił ? Wiesz, każdy ma swoją historię, która go ukształtowała i nauczyła patrzeć na świat z takiej a nie innej perspektywy :d Buntowniczość wrodzona, mizantropia raczej nabyta :)
  • Vasto Lorde 11.07.2015
    O proszę, uwielbiam, jak ktoś potrafi zaskoczyć. Zaczynam Cię uwielbiać :D Tekst świetny, opisy są dobre i ogólnie, wciąga. 5 Czekam na kolejne opka od Ciebie :)
  • NIka 11.07.2015
    haha , dziękuję ! :D
  • maga 13.08.2015
    To jest świetne! ) 5
  • NIka 14.08.2015
    Baardzo dziekuje ! :)
  • NIka 07.07.2016
    Rasia, no jednak nie wszystko ! :D ha !

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania