ostateczność

istota nieuchwytna

biegnie z punktu a… do …b

pokonując nieskończoność

ruchem nieważkim rzeczywistym

 

wypełnia przestrzeń dążeniem

o… coraz… większym… znaczeniu

pomiędzy tym masy przypuszczeń i skojarzeń

 

czas ucieka stojąc w miejscu

czekając na właściwy moment

gwiazdy oddalają się od siebie

tworząc długie dystanse samotności

 

punkt a…aa…..aaaaa!!!

wielki wybuch ciszy

e… energia skończona…

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Lotos↔Rozumując ściśle, drogę nieskończoną nie można pokonać, gdyż bez względu na to, ile przejdziemy, tyle samo będzie przed nami. Nawet nie można zacząć takowej. No chyba, żeby wędrować, wciąż oddalając się od punktu wyjścia. Bo gdyby wrócić, to koniec, będzie początkiem. Takie zdanie me jeno.
    A wiersz ciekawie skonstruowany.
    Pozdrawiam?:)
  • Lotos dwa lata temu
    No, ale jest nieskończoność taka "mniejsza " , która jest wszędzie, slynna strzała i jeleń, iluzja ruchu i ponoć do kupy te małe nieskończoności dają skonczoność. Codziennie podążamy z - do i pokonujemy: a1, a2.... dochodząc do punktu B. Co innego ta "wielka" nieskończoność, no, ale podejrzewam, że tak czy tak, na końcu przyjdzie rachunek za energię.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Lotos→Oczywiście. Można tak podejść... "małe nieskończoności"
    I zapewne. Rachunek przyjdzie, tak czy siak. Jeno pytanie→jak 'kwota do zapłacenia"
    Albo np. gdy rzucimy kamień, idealnie pionowo, to w najwyższym punkcie, zatrzyma się na...
    nieskończoną krótką chwilę. Coś pomiędzy ruchem... a bezruchem:)
    No ale, to są tematy↔rzeki z wodospadami. A nasze mózgi są jaki są?:))
  • Lotos dwa lata temu
    Dekaos Dondi co racja to racja, ale przynajmniej można od czasu do czasu o tym coś napisać, tak trochę z przymrużeniem oka.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Lotos↔Tak rzeknę ogólnie, że jakoś nie mam zaufania do ludzi, o braku poczucia humoru.
    Chociaż muszę uczciwie stwierdzić, że czasami mój jest... kolokwialnie mówiąc... specyficzny,
    i wcale nie mam pretensji, że ktoś może go olać:)
    Aczkolwiek sądzę, iż ludzie bez poczucia humoru, jakiegokolwiek, są bardziej skrajni w jedną stronę
    Jednak mylić się mogę, bo mój mózg. czasami jeno ogarnia tyle,
    co komputer o istocie człowieka:))↔Pozdrawiam?:)
  • MartynaM dwa lata temu
    Bieg od punktu a do b, ale puenta nawiązuje do stania w miejscu... w międzyczasie masy przypuszczen i skojarzeń. To tylko wyobraźnia, ucieczka przed samotnością?
  • Lotos dwa lata temu
    No, też przed samotnością, bo była sobie pusta przestrzeń, potem cos wywaliło z wielkim hukiem i wszystko zaczęło od niej uciekać. No, ale ruch iluzja ruchu?, czas?, nieskończoność? energia? człowiek próbuje to pojąć, a ja trochę dodaję od siebie, ze swego wymiaru.
  • Hubert Marianowicz dwa lata temu
    Ciekawy, mądry tekst! Pozdrawiam ;)
  • Lotos dwa lata temu
    Dzięki.
  • kikimora dwa lata temu
    Wiersz zatrzymuje, ostatnia strofa zapowiada egipskie ciemności.
  • Lotos dwa lata temu
    Dzięki, no te egipskie ciemności, to całkiem realny scenariusz.
  • Ernest Tudonyi dwa lata temu
    E równa się em ce kwadrat. Ale jeśli masa całkowicie przemienia się w energię, to co się dzieje z przestrzenią? A jak na to reaguje czas? Wydaje mi się, że przestrzeni wtedy powinno przybywać, zaś czas podobnież wewnątrz czarnych dziur się zatrzymuje... Fizyka einsteinowska w odniesieniu do emocji? Czemu nie? Ale z masami krytycznymi lepiej uważać... >;-)
  • Lotos dwa lata temu
    Tak, z tą masą lepiej uważać
    Dzięki za komentarz.
  • Poncki dwa lata temu
    Wykład z metafizyki - niezłe ?
    Znajomy przytoczył kiedyś, że z wojska dopiero nauczył się co to jest czasoprzestrzeń.

    Czasoprzestrzeń to jest jak masz wykopać dziurę w ziemi stąd do piętnastej.
  • Lotos dwa lata temu
    Hahaha, no to bardzo ciekawe podejście, takie praktyczne.
  • Szpilka dwa lata temu
    "czas ucieka stojąc w miejscu
    czekając na właściwy moment
    gwiazdy oddalają się od siebie
    tworząc długie dystanse samotności"

    Ta strofoida najbardziej do mnie trafia, ładny paradoks z czasem ?
  • Lotos dwa lata temu
    Dzięki za odwiedziny i komentarz.
  • Noico1 dwa lata temu
    Ja pierdziu, jak ktoś ma pusty łeb jak sklep, to pisze takie kocopoly i nazywa to wierszami. Od punktu a do b to chyba chodzisz, jak pilnujesz swojego biznesu. A później z b do a:))))
  • Lotos dwa lata temu
    Jak widzisz większość komentarzy pod tym tekstem jest pozytywna, ale nie przejmuj się, Hitler też nie miał pojęcia o poezji.
  • Noico1 dwa lata temu
    Lotos to myślisz, że mu dorównujesz bo też nie masz? Ha, ha, bandera byłby z ciebie dumny. A pozytywnymi komentarzami się nie przejmuj, dobra ściema nie jest zła.
  • Lotos dwa lata temu
    Noico1 Nie, chciałem cię uspokoić i przekazać, ze ty i twój idol macie ze sobą dużo wspólnego, np. To, że nie znacie się na poezji oczywiście najbardziej łączy was nienawiść do Żydów.
  • Noico1 dwa lata temu
    Lotos no a wyszło, że ja cię uspokoiłem i pokazałem, że ze swoimi idolami, Hitlerem, Stalinem, Banderą nie znacie się na poezji, w czym i dorównujesz. Gdyby ci dać widły, to pewnie razem z tłuszczą ukraińską paliłbyś kościoły tak jak to robiłeś na marszu prostytutek.
  • Lotos dwa lata temu
    Noico1 Ty o sobie mówisz.
  • Noico1 dwa lata temu
    Lotos nie pochlebiaj sobie. O tobie, tak jak oni jesteś grafomanem. Dać ci cep, widły, to będziesz leciał za Wehrmachtem, albo przed i czyścił drogę. Czy nie zapomniałeś dzisiaj oddać czci Szmelcowi i Omikronowi? Naziol z ciebie z urodzenia, to widać, słychać i czuć.
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Zabawny wiersz, poprawił mi humor.

    5, pozdrawiam ? ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania