Usunięte

--- USUNIĘTE ---

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Akwadar 10 miesięcy temu
    Mocne...
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    Dzięki za odwiedziny. Wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
  • Pobóg Welebor 10 miesięcy temu
    Dobre, tylko poza sentymentalizmem mam w głowie, że to społeczność żydowska za to odpowiada, ich izolacjonizm, który sprawia teraz, że to "polskie obozy śmierci", bo oczywiście muszą nienawidzić tych, wśród których żyli, inaczej nie przetrwaliby wtedy. Więc oni rodzili dzieci mówiąc im, że będą prześladowane, i nieraz byli, jak podczas drugiej światowej. Ale: wszyscy, którzy decydują się mieć dzieci, skazują je na poniewierkę. Zatem text jest uniwersalny. Pozdrawiam :)
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    I to jest dla mnie radość, że tekst ma wydźwięk uniwersalny. Dziękuję za odwiedzinki i wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
  • zsrrknight 10 miesięcy temu
    narracja surowa, wyrazista, w zasadzie fragmentaryczna. Obdzierasz tekst z zbędnych ozdobników, co przy takiej tematyce tylko potęguje oddziaływanie na czytelnika. Bardzo dobre.
    Pozdrawiam
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    Dzięki za odwiedziny i dobre słowo. Pozdrawiam :)
  • Pasja 10 miesięcy temu
    Poprzecinany tekst wewnętrznym dialogiem o przetrwaniu i niewiadomej (po)chwili. Jesteśmy zbyt hardym narodem, aby dojść do absolutu prawdy. Ponadczasowy i aktualny problem biernego działania.

    /zrozumiałem, że dzieciństwo to wyłącznie pusta nazwa./... pusta, ale jaka dorosła w mgnieniu, wystarczy strach i dzieciństwo zamienia się w dojrzałość bycia człowiekiem. Tych wartości, nikt z nas dorosłych nie jest w stanie zrozumieć. Tylko strata pozwala nam na zbudowanie takiej wieży, do której nikt nie dojdzie.
    /Przepraszam/... jest zbyt pospolitym skreśleniem z obowiązku bycia ludzkim.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    Dziękuję za lekturę i refleksję. Pozdrawiam :)
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Śmierć, wojny, chyba najłatwiej na takie tematy pisać, tu jeszcze dziecko... Nie wiem, nie podoba mi się bazowanie na najprostszych instynktach.
    Jakby pod publiczkę... Nie oceniam
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    Nie piszę pod innych, a wyłącznie o tym, co w danej chwili we mnie tkwi. Dzięki za zerknięcie :)
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Sufjen, to dlaczego wybierasz najbardziej nośne tematy?
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    MartynaM Ojcowizna w górach niskich czy teatr to rzeczywiście bardzo nośne tematy. ;) Martyna, chciałem napisać o wojnie to napisałem. Nie ma w tym nic złego ani nie było to działanie pod publiczkę.
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Sufjen, no fakt, przecież wojna była niedawno i nikt na ten temat nie pisał... Już można było bazować na wojnie na Ukrainie, przynajmniej na czasie
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    MartynaM Nie zamierzam Ci się tłumaczyć z wyboru tematów. Wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Sufjen, ja jestem tylko czytelnikiem, na temat wojny, to już tyle przeczytałam, że czuję przesyt, tym bardziej że są świeże tematy... tylko tyle. Bez urazy...
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    MartynaM No i dobrze, masz prawo do własnego zdania, które wyraziłaś. Na tym można poprzestać.
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Sufjen, widzę że czujesz się urażony. Sorry, ja zawsze tak bezpośrednio... chyba przestanę zaglądać.

    Pozdrawiam
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    MartynaM Bynajmniej, nie czuję :)
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Sufjen, przez te lakoniczne odpowiedzi, to poczułam wyrzuty sumienia... już mnie nie ma!
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    MartynaM Możesz też być - nie robi to żadnej szkody :)
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Sufjen, nie przyszłam, żeby wyrządzić szkody... raczej zachęcić do poruszenia obecnych wydarzeń, a nawet z życia, z ławki w parku... po prostu coś współczesnego. Tym bardziej, że możliwości Ci nie brak.
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    MartynaM Mam w zanadrzu kolejne rzeczy, które niebawem napiszę. Zobaczymy :)
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Sufjen, tylko proszę, niech to nie będzie ckliwe. Ja lubię, kiedy Autor pokazuje siłę, wtedy i czytelnik ma z czego czerpać...

    Tymczasem oczekuję z niecierpliwością...
  • jerry 10 miesięcy temu
    MartynaM nie kokietuj hahahaah
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Spoko, jerry, ciebie nie zamierzam. Zbyt słabo piszesz... bez urazy.
  • jerry 10 miesięcy temu
    MartynaM nie mów mi co mam robić?
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Mnie pytasz, co masz robić? A co mnie to obchodzi?
  • jerry 10 miesięcy temu
    Brak ci dobrej oprawy dla Sufjena. Przy nim jesteś cienka jak witka buhahahah
  • jerry 10 miesięcy temu
    MartynaM nie pytam, bo jesteś nierozgarnięta w temacie.
  • jerry 10 miesięcy temu
    Zmykam, bo nie lubię zasmiecać pola
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Spójrz na siebie... ciebie przy nim nawet nie widać. Buhahaha

    Sorry, Sufjen, przepraszam za prywatę... Miłego wieczoru!
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    MartynaM Miłego! :)
  • jerry 10 miesięcy temu
    Jest moc i dobre piórko i tak trzymaj chłopie. I nie pisz pod jedną czytelniczkę, bo inni czytelnicy też są godni dobrej strawy.
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    Nie piszę pod nikogo, a szacunek należy się każdemu. Dzięki za zerknięcie. :)
  • jerry 10 miesięcy temu
    Sufjen i tak trzymaj, a tej infantylnej kobiecie nie wierz
  • Lotos 10 miesięcy temu
    Mocne, bardzo mocne, opisałeś ten najgorszy rodzaj zła, gdzie człowiek nawet kiedy jest zdolny do poświęceń, to nie ma to znaczenia, bo wszystko wypełnia bezradność.
  • Sufjen 10 miesięcy temu
    Dzięki za odwiedziny i opinię. Wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
  • kamińe 10 miesięcy temu
    bleeee
  • Joan Tiger 8 miesięcy temu
    "Nie miał celu.

    Nie miał też domu.

    Biegł. Mama krzyczała. Chciał się odwrócić, spojrzeć na nią, ale zniknęła. Nie było uśmiechu. Nie było niczego.

    Leżała. W kałuży czerwieni.

    Ktoś go gonił. Wykrzykiwał niezrozumiałe słowa. Znów pojawił się huk".
    Podoba mi się ten smutny zapis. :) Całość ładna i pobudzająca wyobraźnię na ukryty- sądzę, że specjalnie- przekaz. Mocny tekst- dostałam gęsiej skórki. Piątka.
  • Sufjen 8 miesięcy temu
    Dziękuję za odwiedziny i dobre słowo. Cieszy mnie też to, że wywołał emocje. Wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
  • Joan Tiger 8 miesięcy temu
    Dziękuję i wzajemnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania