/

/ chwili.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Anonim 09.07.2015
    Teraz ja mogę cię skomentować jednym słowem: WOW! :O
    5/5
  • Vasto Lorde 09.07.2015
    Dzięki :*
  • NataliaO 09.07.2015
    Super; 5:)
  • DuŚka ^.^ 10.07.2015
    Opisałes tutaj Wiele uczuć, dobrze, że poświęcilam chwile czasu, by przeczytac, bo było warto! Końcówkami się spodobała ;c 5!
  • Arysto 10.07.2015
    Niezłe zakończenie. Czytałem kilka twoich opowiadań i podoba mi się to, że zawsze próbujesz być zaskakujący, coś przekręcić, coś zmącić, coś wywrócić na drugą stronę.
    Poprawny styl sprawia, że czyta się płynnie, ale nie zapada szczególnie w pamięć. Wiem o czym jest tekst, ale nie jestem w stanie przypomnieć sobie jakichś cytatów, zdań, pojedynczych jednostek. Myślę, że brakuje ci czegoś osobistego, czegoś wyjątkowego - może to znajdziesz później. :) Ważne jest to, że pamiętam, że tekst mnie zaskoczył i pamiętam o czym był i czym mnie tak zaskoczył :)

    Dam 4. Zasłużone!
  • Tynina 11.07.2015
    Gdy to czytałam miałam wrażenie, że są to słowa osoby przygwożdżonej do łóżka lub psychopaty. Chyba się nie pomyliłam.
    Ja to bym się w trumnie położyła - w końcu mam tam zostać na wieczność, a na leżąco będzie mi wygodniej ;)
    W pierwszym zdaniu bardzo zabrakło mi przecinka przed "bądź" - bez niego zdanie czyta się zupełnie inaczej. Jeszcze w kilku miejscach były drobne potknięcia z interpunkcją, które można zliczyć na palcach jednej ręki, ale przy tym "bądź" jest on NIEZBĘDNIE-KONIECZNY, ponieważ w tym wypadku jest to czasownik, a nie spójnik.
  • Tynina 11.07.2015
    Oczywiście klimat jak zwykle mroczny, owiany tajemnicą i po prostu w twoim stylu ;)
  • Vasto Lorde 11.07.2015
    Dziękuje ^^
  • Rasia 11.04.2016
    "Zanim na wieczność usiądę w trumnie bądź na tyle blisko by wybudzić mnie z ostatniego snu." - przecinek przed "bądź" i "by"
    "W każdym śnie poznaje nowe kobiety." - poznaję*
    "to, co zaraz się stanie odbije się echem" - przecinek po "stanie" i zaczęłabym właściwie od "to" nowe zdanie :)
    "nieokrzesanie śmieszną wyobraźnie." - wyobraźnię*
    "nie zastanawiam się dokąd, zmierzam." - bez przecinek
    "Nie masz żadnego prawa, skrócić mi życia." - bez przecinka
    "Z ukrycia, atakuje i zatapiam swe zęby w padlinie" - atakuję*, no i bez przecinka. Gdyby zdanie miało inny szyk, lepiej byłoby to widać "Atakuje z ukrycia", widzisz? :)
    "nie wiem czemu się za to zabieram." - przecinek po "wiem"
    "to respirator, przestał działać" - tutaj bez przecinka, chyba że chciałeś podkreślić, to dałabym oddzielne zdanie :)
    Wiesz, z ciekawości zajrzałam na ten tekst wczoraj przed snem (trochę przez tytuł) i dziś powróciłam do niego znów. Tak jakoś mnie natchnąłeś, kiedy przeglądałeś moje starocie ;p Mam nadzieję, że wypisywania błędów w starszych testach nie masz za złe. W każdym razie bardzo mi się podobało. Było takie mroczne, ale równocześnie przykre. Takie nieme wołanie o pomoc, która nie nadchodzi. Droga bez powrotu. Podoba mi się, nawet bardzo, pomimo błędów. Cieszę się, że zaczęłam przeglądać to i owo ze staroci :) Zostawiam 4,5 czyli 5, a co! :)
  • Vasto Lorde 11.04.2016
    Dzięuję Rasiu :) Nie mam nic za złe, wszystko poprawiam w plikach na komputerze, tutaj zostawiam jak jest, abym mógł śledzić na czym się gubiłem, gubię i mogę pogubić wkrótce :D Cieszę się, że Ci się spodobało :)
  • Rasia 11.04.2016
    Mówiłeś mi już kiedyś o tym, ja robię właśnie odwrotnie :) Uff, to dobrze, że Ci to nie przeszkadza. Postaram się zerknąć dzisiaj na coś jeszcze, a jak nie dzisiaj, to codziennie chociaż po jednym :)
  • Vasto Lorde 11.04.2016
    Rasia I Vice Versa, choć ostatnio brak mi czasu, to czuję "głoda" :D
  • Rasia 11.04.2016
    U mnie teraz niestety podobnie, ale mam nadzieję, że za niedługo się rozluźni. Oby tylko więcej na głowę nie spadło :) Hehe, w takim razie bardzo mi miło i będę czekać z niecierpliwością na Twoje odwiedziny! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania