Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Ostatnie opary niewinności – Kocwiaczek

— Co tu tak cuchnie?! Nie mówiłam ci, gówniarzu, że masz sprzątać jak mnie nie ma? Zero pożytku z ciebie. Tylko płaczesz i trzeba cię niańczyć, żeby się kurator nie przyjebał. Trzy lata masz, bahorze! A to? Co to, kurwa ma być?! Pojebało cię?! Dywan mi zarzygałeś, srajluchu?!

— Aje... ja tijko byjem gjodni, mamusiuu. Pani Gjazia daja mi ziupki. Ź tej jekjamy, cio tak jadnie śpjewajaś – "ziupa Jomana". Aje nie byjo wodi w kjaniku. Wjajem ź tej butejeczki kojo juźka. Pociekajem i tjoche źjadjem. Aje ta ziupka byja ośtja. Bziusiek, Niunia joźbojał i...

— Zmarnowałeś pół litra czerwonej kartki?! Bo cię "bziusiek joźbojał"? Wiesz, co mnie obchodzi ten twój brzuszek? Gówno! Ale nie... tak łatwo ci się nie upiecze. Nie spuszczę ci manta, tak po prostu. Chciałeś się pobawić w mamusię? Pić z mojej butelki? Takiś dorosły? Chodź no tutaj, pokażę jaka jestem z ciebie dumna! Nauczę wielu ciekawych rzeczy. No, co? Boisz się? Taki duży chłop i w majtki szczy? Nie bój się, gnojku. Dostaniesz od matki najlepszą lekcję na świecie. Tego w żadnej szkole cię nie nauczą!

 

<Bum-bum>

<Bum-bum>

<Bum-bum>

<Piii...>

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Anonim 27.10.2020
    I tak się rozpowszechnia mity psychologii popularnej.
  • Anonim 27.10.2020
    Wg mnie to napisał Dekoś.
  • Antoni Grycuk Co ty nie powiesz? Możliw, że DeDo hihihi
  • Kocwiaczek 03.11.2020
    Antoni Grycuk, to ja niestety poczyniłam:(
  • Szpilka 27.10.2020
    Może się zdarzają tak wynaturzone matki, nie czytałam, nie słyszałam, czytałam (widziałam też) o matkach zaniedbujących dzieci wskutek uzależnień jak alkoholizm czy narkomania.
    Jednak zdecydowanie wiecej wynaturzeń zdarza się u tatusiów - pedofilia, nie oszczędzają nawet własnych dzieci - głośna sprawa potwora z Austrii:

    https://viva.pl/ludzie/newsy/potwor-z-amstetten-fritzl-umiera-w-wiezieniu-a-jak-wyglada-zycie-jego-corki-32988-r3/
  • kigja 27.10.2020
    Szpilka,

    Od roku przesłuchuję podcasty kryminalne i uwierz mi matki także potrafią być popieprzone i z premedytacją niszczyć i wykorzystywać swoje dzieci.

    Na tle tych wszystkich zwyrodnialców Fritz to pikuś.
    Uwięził swoją córkę. Współżył z nią. Miał z nią dzieci.
    Ale ta dziewczyna była dorosła. Miała 18 lat.
    Nie 6, 9, 4, tylko 18.
    A to, jakby nie patrzeć, stanowi ogromną różnicę.
  • Szpilka 27.10.2020
    Kigja

    On ją gwałcił, gdy była nieletnia, a tu masz polskiego Fritzla:

    Trzebicz Nowy, mała wieś w powiecie strzelecko-drezdeneckim, jest dziś w centrum zainteresowania całego kraju. Dlaczego dopiero dziś? Pani Anna milczała przez 30 lat. Była gwałcona przez swojego ojca od 12 roku życia. Miała z nim dwoje dzieci, jedno zmarło.

    https://strzelcekrajenskie.naszemiasto.pl/tragedia-w-trzebiczu-nowym-od-30-lat-corka-i-wnuczka/ar/c1-1332911

    Zgadzam się, matki też potrafią być popieprzone, jednak u kobiet marginalnie występują zboczenia typu pedofilia, a nekrofilia albo koprofilia chyba nie występuje wcale.

    Nawet pociąg do tej samej płci u panów się uwidacznia w zachowaniu i wyglądzie, a u pań nie ?
  • Szpilka a kto to taki? Zgaduj
  • Szpilka 28.10.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi

    Godajom, że Deduś, nie będę się sprzeciwiać, Deduś! ?
  • Szpilka a niech se gadajom, ale to nie ja, tylko ja hahahahahah
  • Kocwiaczek 03.11.2020
    Szpilka, to mi taki eksperyment wyszedł...
  • Szpilka 04.11.2020
    Kocwiaczek

    Super, gratuluję ?
  • kigja 27.10.2020
    Opko ciężkie, gęste, lepkie, przerażające.

    Myślę, że mógł to napisać DD.
  • Mógłby i św. Mikołaj. Tylko z tym, ze nie na pewno Hihihihii
  • Kocwiaczek 03.11.2020
    Pewnie i mógł, ale to ja napisałam.
  • kigja 03.11.2020
    Znowu nie odgadłam???
  • Kocwiaczek 27.10.2020
    Brrr... aż serce boli, czytając. Taki mały słodki szkrab, zaniedbany i tłamszony. Mam nadzieję, że sytuacja jest przerysowana i takie sytuację w rzeczywistości dzieją się bardzo, bardzo rzadko. Ubolewam, że w ogóle. Stawiam na DD albo jakąś stylizację na niego.
  • Wszyscy tylko Dedededede. A to nie DD hahhahahah
  • Dekaos Dondi 01.11.2020
    Hmm... zaryzykuję↔Kocwiaczek znów i już.
  • Znam kogoś, kto zaryzykował hihihi i do dzisiaj nie może wyjść z zachwytu hihihi. Kocwiaczek? Mozliwe.
  • Kocwiaczek 03.11.2020
    Trafiony, zatopiony :)
  • Pasja 02.11.2020
    Dziecko i alkohol zawsze budzi niesmak. Patologia. Stawiam na Dekaosa
  • Pasją na Dekosia się zasadzilaś hahahhaha
  • Kocwiaczek 03.11.2020
    Pudło :)
  • Shogun 02.11.2020
    Zaryzykuję i postawię na Pasję.
  • A Lisek na Pasją hahahhhah
  • Shogun 02.11.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Dokładnie tak, wytypować musiałem haha :D
  • Kocwiaczek 03.11.2020
    Tym razem chybione;)
  • Shogun 03.11.2020
    Kocwiaczek pierwsza przyszłaś mi do głowy, jako autor. Ech... jednak pierwsza myśl najlepsza. Trzeba jej słuchać ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania