Ostatnie Świadectwo

Na początku chce powiedzieć ze to nie moje ale stworzono w większości przez AI ja dałem pomysł i dokończyłem dałem z 2 zdania miłego czytania

 

Rozdział 1

Była cicha noc, gdy detektyw James Ward otrzymał telefon od swojego partnera, detektywa Chrisa Evansa. "Musisz zobaczyć to", powiedział Chris, "To nie wygląda na zwykłe samobójstwo". James wiedział, że Chris nie dzwonił do niego w środku nocy bez powodu. Był to pierwszy raz od dawna, kiedy musieli działać razem, więc wziął swój kurt i ruszył na miejsce zbrodni.

 

Rozdział 2

Na miejscu zbrodni, policjanci zabezpieczali miejsce, a ciało ofiary zostało już zabrane do szpitala na sekcję zwłok. Wszystko wyglądało na samobójstwo, ale coś w tym nie grało. Detektyw Ward zaczął pytać świadków, ale nikt nie chciał mówić. Jedynym świadkiem był sąsiad, który twierdził, że usłyszał hałas, ale nie mógł określić skąd on pochodził.

 

Rozdział 3

Dwa dni po zdarzeniu, Ward i Evans zostali wezwani do szpitala, gdzie ofiara zmarła podczas sekcji zwłok. Okazało się, że była to młoda kobieta, a śmierć nie była spowodowana samobójstwem, ale zabójstwem. Odkrycie to wstrząsnęło detektywami, a ich kolejne kroki zaczęły skupiać się na odnalezieniu sprawcy.

 

Rozdział 4

Ward i Evans rozpoczęli przesłuchiwania, a ich podejrzenia skupiły się na byłym chłopaku ofiary, Aarone. Był on znany z przemocy, a w momencie śmierci kobiety, był jej jedynym kontaktem. Jednakże, ich podejrzenia nie były wystarczające do postawienia zarzutów, ponieważ nie było żadnych konkretnych dowodów.

 

Rozdział 5

Kilka dni później, Ward i Evans otrzymali tajemniczą informację od anonimowego informatora, który miał dla nich cenny ślad. Po spotkaniu z informantem, detektywi odkryli nowe ślady, które skierowały ich podejrzenia na nową osobę - brata ofiary, Mike'a. Okazało się, że miał on problem z uzależnieniem od narkotyków i często był agresywny wobec swojej siostry.

 

Rozdział 6

Detektywi uważali, że Mike miał motyw, ale nadal brakowało konkretnych dowodów. Postanowili więc podjąć ryzyko i podsłuchać jego rozmowy. Dzięki temu odkryli, że Mike zam

 

ierzał siostrę ze względu na jej pragnienie wyjazdu z miasta i zerwania z nim kontaktu, co zagrażało jego źródłu dochodu z handlu narkotykami.

 

Rozdział 7

Po zebraniu wystarczającej ilości dowodów, Ward i Evans aresztowali Mike'a za zabójstwo siostry. W czasie przesłuchania, Mike przyznał się do popełnienia zbrodni i opowiedział o swoim motywie. W końcu ujawnił, że zniszczył telefon ofiary, aby zatrzeć ślady, ale nie wiedział, że jej laptop nadal działał i rejestrował wszystko, co się działo. To właśnie była tajemnicza informacja od anonimowego informatora.

 

Rozdział 8

Sprawa została rozwiązana, a Mike został skazany na dożywocie za zabójstwo siostry. Dla Warda i Evansa była to kolejna udana sprawa, ale dla nich każde zakończenie sprawy zbrodni to wciąż smutek. Zawsze byli tam, by śledzić krok po kroku, jakieś ostatnie świadectwo zbrodni, które prowadziło do jej rozwiązania. Ale zawsze pozostawała pustka i cierpienie, które towarzyszyły ofiarom i ich rodzinom

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania