xyz

x

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Dużo inspiracji pisarstwem polskim.
    Wejdź w wątek polityczny, na forum, tam się możesz ciekawie nawalać https://www.opowi.pl/forum/rozmowy-polityczne-iv-wersja-20-w1390/
    Celina lubił poprzednie wątki polityczne, teraz ma bana, więc może atmosfera jeszcze tam się nie wykreowała, no i to jest pole do zagospodarowania.

    Ten portal słynie z wolności, także twórczej, nie ma jednak łatwo, być tu wolnym, trzeba te wolność wywalczyć. Obelgą to najpłytsze i najgorsze wyjście, dystansu nie mając i jeszcze będąc bojownikiem o jakieś wiary, ale próbuj, zapamiętają cię jak np. Czanatana, a może inaczej?.
  • Poetów, to nawet nie piorą, jest paru dobrych, co sobie chwalą.
  • Ale jak kto startuje, jako wojujący katolik, to zawsze ma przerąbane.
  • Ten portal jest literacki, tu poeta znajduje więlką tolerancję, na poetyckich - fakt, jest gorzej.
  • No a ten cytat:

    "Dead_Dog 6 godz. temu
    Urwij se chuja i tam wsadź."

    Szczerze jestem pod wrażeniem - nie znałem w tej formie - taką sztukę dobrze uprawiać.
    Jako komentarz do własnego wiersza sugeruje posiadanie dystansu do siebieprzez autora.
  • Bardzo w duchu katolickim tekst:

    "Dead_Dog 6 godz. temu
    Pewnie tak. Z twoich arcydzieł. Jesteś głupim chujem, dupkiem i pyszałkiem. I spierdalaj stąd w podskokach, lamusie."

    Także zrócił moja uwagę, ale tamtego nie bije, niemniej potencjał jest.
  • Zaś ta forma:

    "Dead_Dog 6 godz. temu
    yanko wojownik 1125 chuj ci w dupę"

    Zbyt sztampowo, można by się wykłócać, że chodzi o klasyk, ale to jednak naciągane, tu słabo.
  • Dead_Dog 12.04.2021
    To ja Ci teraz odpowiem frajerze: ty i tobie podobni robią tu prywatny folwark. Chciałeś mnie ośmieszyć? To może teraz ja zbiorę cytaty z was? Panów sów i innych takich? Wy tu uprawiacie zajadłą propagandę lewacką połączoną z atakiem na religję. To sobie pojechałem po twoim kompanie w waszym stylu. A co! Też umiem mięsem rzucać, nie? A może ty jesteś jeden i masz tu kilka kont? Wisi mi to teraz. To wy jesteście chamy. Od razu hejt i atak. Bo ktoś śmie mieć inny ogląd rzeczywistości. Żegnam. Ja po defekacji opuszczam toaletę, w zaś przebywacie w niej na stałe. Widać to wasza nisza w ekosystemie. Reducenci.

    Zdziwiony moją polszczyzną? Ucz się od lepszych, wojowniku na nocniku.
  • To wszytko, co piszesz, jest prawdą. Katolików jednak nikt nie przegoni w draństwach i upodobaniach. Zdziwiony, a zdziwiony, bo myślałem, że jesteś cudzoziemcem - czarnym w skrzyżowaniu z żółtym i jednogarbnym oraz małpą i kangurem.
  • zuzanna 12.04.2021
    Tak trzeba proszę Pana, ja od dawna piszę, że Jezus powinien przyjść z karabinem i ich zastrzelić. Będę się o to modlić. Dobry Panie.
  • Dead_Dog 13.04.2021
    zuzanna Chrystus z karabinem? Teologia wyzwolenia już była. Wysil się choć raz na oryginalność.
  • pansowa 12.04.2021
    Ktoś jeszcze ma po tym dziele i komentarzu wątpliwości kim jest Dead_Dog? :)))
  • Dead_Dog 13.04.2021
    pansowa ty nie sowa. Ty jesteś tylko skórką sowy wypchaną trocinami. Mocno zakurzoną. I chyba ci samotność doskwiera, więc porobiłeś sobie tutaj swoje klony, żeby mieć do kogo otworzyć dziub.
  • zuzanna 12.04.2021
    Bardzo katolicka postawa, widzi mi się dobrze, jest utrafione.
  • Dead_Dog 12.04.2021
    Jesteście opętani. Tyle w temacie. Słodkich snów.
  • Bóg z Tobą
  • Akwadar 12.04.2021
    Totalny burdel się tu zrobił. Ķościół w burdelu, albo burdel w kościele. Gdzie tu szacunek dla religii i wiary, gdy modlitwami wyciera się portalowe podłogi, gdzie się skryli wojownicy broniący wartości chrześcijańskie i uczucia religijne...
  • Gaszenie burzy na wstępie, dobrocią i modlitwą, nie pójdą teraz wyzwiska przez x dni, ewentualnie więcej modlitwy i dobroci.
  • laura123 12.04.2021
    Nie skryli się, czytają, ale na obłęd najlepszy jest spokój. Co tutaj można napisać? Słów brak.
  • Dead_Dog 13.04.2021
    Powiedziało 38 wcielenie panasowy do 17. Jak ty się w tym jeszcze nie pogubiłeś?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania