Oszołom

Czy oszołom potrafi przyznać się do własnych urojeń? Moim zdaniem nie potrafi, gdyż jest za bardzo zachwycony sobą. Swoim tokowaniem. Odporny na jakiekolwiek argumenty, przebywa w świecie „konsekwentnych niekonsekwencji”;kwestionowania wszystkiego, co jeszcze nie zakwestionowane.

 

Dyskusja z nim jest stratą czasu, bo wcale nie zamierza ulec jakimkolwiek argumentom. Nie przemawia do niego rozsądek. Przeciwnie, jak to ma w zwyczaju, będzie udowadniał, jaki z niego ideał, fachowiec, geniusz, a przy okazji uprze się, by przyznać sobie rację i zacznie z werwą zwalczać każdą osobę, która go przerasta. Ponieważ na jej tle wypada bezpłciowo. Co go złości nad wyraz. A że zmuszanie ludzi, by tłumaczyli się ze swojej uczciwości, to jego ulubiona rozrywka, stara się postawić ich pod pręgierzem.

 

Tyle, że gdyby nie nagłośnienie, mało kto by o nim wiedział. Więc czy nie lepiej byłoby go zignorować? Czy ten, co umożliwił mu publiczny wykon niewybrednych dowcipasów nie jest aby jego wspólnikiem?

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • laura123 02.07.2021
    O, o pansowie napisałeś... świetne! 6
  • Patriota 02.07.2021
    O kliencie wariatkowa tekst.
  • pansowa 02.07.2021
    :)))
    Patrz jak się szybko zameldowali.
    Czują bluesa :)
  • Fionka99 02.07.2021
    dobre, ostatnie teksty widzę mocno do siebie nawiązują wzajemnie. Jeśli krytykujesz to też się na tym motywie lansujesz, więc uważaj :)
  • Artbook 02.07.2021
    Ten profil psychologiczny na pierszy rzut oka pasuje mi do narcyza...
    Ale jest tu zdecydowanie więcej kąsków: histroniczne zaburzenie osobowości połączone z negatywistycznym podejściem do życia..
    Zalecenie: nie wchodzić w głębszą dyskusję ?
  • D.E.M.O.N 02.07.2021
    to ja, narcyz się nazywam, przepraszam i dziękuję ja tych słów nie używam lalalala... ?
  • Nie rozumiem o co tutaj chodzi? Jak na publicystykę jest to zdecydowanie za krótkie. Prawdy zaś są banalne. Pozdrawiam bez oceny

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania