Oszukuj wszystkich, ale nie siebie

Patrzę na Ciebie, jak słodko zasnęłaś, chociaż to ty miałaś czuwać nade mną całą noc. Twoje delikatne dłonie ułożone na mojej piersi drżą w rytm bicia mojego serca. Twój oddech tak dziwnie spokojny skłania mnie do przemyśleń — co ja tu właściwie robię?No tak...przecież to moje łóżko, więc tutaj śpię — a przynajmniej powinienem. Pytanie brzmi — co ty tutaj właściwie robisz? Właśnie skończyłaś się ze mną kochać i śpisz, jakbyś była przynajmniej u siebie. Rozwalona na moim całym posłaniu, wpychając mnie w szparę między łóżkiem a ścianą...jakby tego było mało — kładziesz się jeszcze na mnie. Zabierasz mi kołdrę, przestrzeń i powietrze. Powinienem wykopać Cię za drzwi jak wszystkie inne dziewczyny. Czemu ja się właściwie na to zgadzam? Gdybyś tylko słyszała moje myśli. Pewnie odpowiedziałabyś ,,bo mnie kochasz" ale czy ja Cię kocham? Kocham. Tylko dlaczego? Nigdy nie zrobiłbym tego z własnej woli. Nalegałaś, naciskałaś, pokochałem Cię, bo tego chciałaś.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Slugalegionu 18.08.2015
    A teraz jedno pytanie: jaki to ma związek z tytułem?
  • Ekler 18.08.2015
    Gra pozorów ;)
    Pokazujesz komuś, że wszystko jest w porządku, ale sam siebie nigdy nie oszukasz, bo znasz swoje myśli.
  • Slugalegionu 18.08.2015
    Tyle że napisałeś tak: Nalegałaś, naciskałaś, pokochałem Cię, więc to nie oszustwo: ) A "Cię" powinno być z małej.
  • NataliaO 18.08.2015
    A może to jest tak, że jak się dziewczyna przylepiła to niech sobie będzie, nie mam nic lepszego do roboty akurat.
    Czytając chce znaleźć w tym tekście uczucia dobre i złe, ale jest tak sztucznie. Jednak jest całkiem, całkiem, coś tam mnie ruszyło; 4:)
  • Tynina 18.08.2015
    No, bo widzisz Wojtuś dziewczyny... a właściwie kobiety - to są takie bardzo dziwne istoty, które nie rozumieją same siebie, więc panowie, to już w ogóle nie mają szans ich zrozumieć.
    Dla kobiety nie liczy się co zrobiłeś, ale dlaczego.
    Jeśli mężczyzna umiera na przeziębienie ( :D ) i nie chce mu się ruszyć tyłka z łóżka to powie "podaj mi herbatę" - kobieta poda tą herbatę i wszystko jest gites majonez.
    Natomiast! Jeśli to kobieta umiera na przeziębienie i nie chce jej się wstać po tą herbatę, to nie poprosi faceta o to, bo on ma się domyślić! Ona nie chce tej herbaty, tylko chce, żeby facet się domyślił, że ona chce herbaty.
    Tak wiem, że to zawiłe i skomplikowane...ale zarazem najprostszy przykład przybliżający problem.
    Skoro Ekler został zmuszony do tej miłości to z perspektywy kobiety on wcale jej nie kocha, bo sam nie domyślił się, że ma ją pokochać.
  • Haruu 18.08.2015
    W stu procentach zrozumiałam bohatera i powiem Ci, że nie dziwie mu się xD człowiek ulega często i nawet nie wie dlaczego, a potem wpaja coś sobie, chociaż wie że siebie nie oszuka c: 5
  • Dominik 18.08.2015
    To jest mój drugi tekst z Tobą. Masz dziwną wizję kobiet, uczuć, powierzchowności i egoizmu czy też własnego ja. Tekst jest prosty, ale słaby. To tak jakby bohater szukał siebie, ale po co. Niestety tekst na 2
  • Ronaldinho 18.08.2015
    a może nie dziwną, a po prostu inna od twojej :P ?
    Btw... czemu Ekler te ostatnie teksty tak OKROPNIE ODBIEGAJĄ OD CIEBIE ?
  • Ronja 18.08.2015
    Sama prawda w tym tekście. Wiele jest takich kobiet, tak jak i wielu takich mężczyzn. Jednak czy to nie głupota bohatera jest tu problemem? Wie, że nie kocha, ale idę o zakład, że wypowiada te słowa w stosunku do męczącej go kobiety. Boi się skrzywdzić, czy idzie na łatwiznę? A ona? Naiwna, czy głupia? A może wie, jak jest, ale również oszukuje sama siebie i żyje w tym złudzeniu.
    W miłości nic na siłę. Ciężko jest powiedzieć "Nie", lecz trzeba się tego nauczyć, by nie być dupkiem.
  • Pospolita 18.08.2015
    Ale po co właściwie udawać, że się kogoś kocha? To nie wydzie na dobre żadnej ze stron - on będzie cierpiał w związku, w którym nie będzie prawdziwej miłości, a ona będzie cierpiała, gdy on ją zostawi. Czy warto więc tworzyć tą masochistyczną iluzję szczęścia?
    Zostawiam 4.
  • Amy 18.08.2015
    Oczywiście, że nie warto, ale wielu ludzi ją tworzy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania