Usunięte

--- CLOSED ---

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Ale extra. Wieczorem spróbuję cóś więcej rzec.
    Pozdrawiam 🙂
  • Sufjen rok temu
    Dziękuję za odwiedziny i lekturę. I czekam zatem na szerszy komentarz :)
  • Dekaos Dondi rok temu
    Sufjen↔Intrygująco napisane. Na kanwie tekstu, można by napisać scenariusz, do niejednoznacznego filmu, w sensie odbioru, zarówno wizyjnego, jaki i treści. Jest takie specyficzne "coś" Nieokreślone. W jakiś tam sekwencjach, powtarzalne jakby?↔Już sam motyw zegara, z czasem nabiera jeszcze znaczenia.
    P.S↔Wyrzuciłbym jeszcze wszystkie→się→ale to już moja odchyłka:~)
    Pozdrawiam🙂:)
  • Sufjen rok temu
    Dziękuję za odwiedziny i lekturę. :)
  • Ach, przeczytał jeszcze raz, i po pierwsze jakże rzadko spotykany SZACUNEK dla czytelnika w postaci braku literówek i poprawnej interpunkcji 👍.
    Podoba mi się szczególnie to o nieumiejętności, a raczej NIEZGODZIE na odpowiadanie na pytania, ja sam prawie nigdy ich nie zadaję, nie takie, to bardzo ciekawy temat, temat bylejakości międzyludzkiej.
    Zabieg przeskoku z pierwszej osoby na trzecią zajebisty, bo właśnie to spina całe opowiadanie, przynajmniej dla mnie, ale nie powiem jak je rozumiem.
    W jednym odcinku moim napisałem "bo teraz jesteście ptakami", jako przekręcone zdanie z Biblji, więc to jest z mojego świata 😃.
    Pozdrawiam i cieszę się z takiej Autorki tutaj, i do tego z tak ładnym awatarem 🙂.
  • Sufjen rok temu
    Dziękuję Ci za tak szeroką refleksję na temat tekstu. I cieszy mnie, że zainteresował Cię na tyle, że zechciałeś się w niego "wgryźć". Wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
  • LaurazjanWolf rok temu
    Bardzo dobry tekst. Podoba mi się sposób opowiadania o chyba najważniejszym problemie dzisiejszych czasów- samotności... 5.0 😉
  • Sufjen rok temu
    Dziękuję za odwiedziny i lekturę - tak, samotność jest problemem, zwłaszcza pośród osób introwertycznych i "zamkniętych". Pozdrawiam :)
  • LaurazjanWolf rok temu
    Sufjen Znam to doskonale, bo sam jestem właśnie tego typu osobą. Z jednej strony odczuwa się lęk przed samotnością, ale z drugiej pojawia się obawa. ,,A co jeśli komuś zaufam, a ten ktoś mnie skrzywdzi?". I smutne, egzystencjalne koło się zamyka... 😞 Pozdrawiam.
  • Sufjen rok temu
    LaurazjanWolf To ważny temat - szczególnie, że sam należę do grona osób "zamkniętych".
  • LaurazjanWolf rok temu
    Sufjen Doskonale to rozumiem, bo też należę do grona zamkniętych introwertyków 😉
  • Lotos rok temu
    No, ciekawe, trochę wydawało mi się, że bohaterka cierpi na schizofrenię, ale to tylko ja, niemniej ciekawie napisany tekst.
  • Sufjen rok temu
    Być może tak jest - wszystko zależy od interpretacji. Dziękuję za zerknięcie. Pozdrawiam :)
  • piliery rok temu
    Ludzie zamkniętych światów mają wielkie pragnienie ich przekroczenia. Kiedy w końcu do tego dojrzewają jest już za późno - tak często bywa i znakomicie to zostało opisane w tym opku.
  • Sufjen rok temu
    Temat niczym rzeka - cieszy mnie, że opowiadanie spełniło swoje cele. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania