xxx

xxx

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Grain rok temu
    ,,W okopach nie ma ateistów”, powtarza mój ulubiony felietonista i wiersz, zdaje się nawiązuje do tej prawdy.
  • MartynaM rok temu
    Który fragment nawiązuje do ateizmu?
  • Grain rok temu
    Dla mnie /mam takie prawo/ wydżwięk tekstu nawiązuje do słów w kursywie. A może tak to interpretuję. Mam prawo.
  • MartynaM rok temu
    A jaki jest wydźwięk, twoim zdaniem, tego tekstu?
  • MartynaM rok temu
    Ja mogę uzasadnić każdą interpretację, którą podałam w komentarzu. Ty natomiast lubisz uderzać, bezsensownie, ale aby dokopać. Zadajesz się z największym ateistą - Bogumiłem i od tego czasu ćwierkasz jak on. A nikt większej krzywdy naszej wierze nie robi, jak właśnie Bogumił.
    Niemniej w zaślepieniu, w jego atencji przy twoich tekstach, nie jesteś w stanie tego dostrzec.

    Rozumiem konkretny zarzut, każdą interpretację, poza złośliwymi bzdetami.
  • Betti masz rację; niestety to jest to całe środowisko kryptoprotestantów z Radia Maryja.
  • Grain rok temu
    Marek Adam Grabowski, ty się lepiej zajmij grafomanią Relikwiów Wielgachnych
  • MartynaM rok temu
    Nie wiem, skąd to ''towarzystwo'' ale z jakiejś dziwnej bajki. Można przy nich stracić wiarę w człowieka.
  • MartynaM a przynajmniej w rozum.
  • MartynaM rok temu
    Dokładnie, bo zobacz, ani chodzę do tej ''wielkiej złośliwości'' bo nie ma po co, parę arzy poszłam w interpretację, a ten mi z pretensją, że to wiersz o rodzinie. A co mnie rodzina obchodzi, której w życiu na oczy nie widziałam?
    Ale nie można interpretować po swojemu, bo sprzeczne z małym rozumkiem.

    Teraz przychodzi do mnie za każdym razem, gdy coś wstawię, napisze coś jak z innej planety i dumny z siebie. Bo dokopał.
    Marność nad marnościami.
  • MartynaM rok temu
    razy*
  • MartynaM Ja jego komentarzy zupełnie nie rozumiem.
  • MartynaM rok temu
    Marku, i tyle szczęścia... przynajmniej masz spokój. Hahahaha
  • MartynaM Kiedyś sugerował, że krytykuję nie tylko PO, ale również PIS, gdyż chcę zdobyć granty na uczelni. Tylko, że je nie pracuję na żadnej uczelni, tylko w firmie u Ojca (nota bele wyborczy PIS). Po za tym lewactwo na uniwersytetach takich symetrystów jak ja tępi bardziej niż pisorów.
  • MartynaM rok temu
    To teraz oberwiesz za to, że nie pracujesz na uczelni...
  • Grain rok temu
    nie idę w twoje domniemania. miłego dnia
  • MartynaM rok temu
    Złośliwość ciężko uzasadnić, prawda?

    Miłego dnia!
  • Nie pojmuję o czym jest ten wiersz, ale wyczuwam w nim takie emocje jak strach, gniew czy smutek. I to robi wrażenie. Dlatego daje maksymalną ocenę. Pozdrawiam 5
  • MartynaM rok temu
    Marku, to wiersz o chorobie, odchodzeniu i żalu, że nie w spokoju.

    Dziękuję za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • MartynaM czyli dobrze wyczułem emocje.
  • MartynaM rok temu
    Tak. Bardzo dobrze.
  • Dekaos Dondi rok temu
    1→Coś w rodzaju, kruchej nadziei, jednak niezupełnie, z kruchych kawałków.
    2→Jakby niechęć zewsząd, choć adresata już więcej w ''tekstach'', niż w realu.
    3→Patrzeć nie patrzeć, w zależności od okoliczności...
    Taki skojarzenia me, możliwe, że od czapy:)
    Pozdrawiam?:)
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, DD, za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • Grain rok temu
    Od razu widać, że tępa, zadufana w sobie dzida, jest nastawiona tylko hołdy.
  • MartynaM rok temu
    Jakiś ty malutki...
  • Grain rok temu
    tyci, tyci przy tobie
  • MartynaM rok temu
    Jedynie złośliwość ogromna... masz prawo czuć się dumnym, jak paw!
  • Lotos rok temu
    Ciekawy wiersz, tylko to " zabijanie czlowieka że żyje". Jakoś tak dziwnie odbieram.
  • MartynaM rok temu
    Faktycznie, brzmi idiotycznie, zaraz coś z tym zrobię. Dzięki wielkie, Lotos.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania