-

-

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Wielka Szu nie kuś losu, ale miniaturka cymes... you
  • 00.00 28.06.2019
    Francis Nie kusze, to takie bardziej wspominki.
    Dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 28.06.2019
    Zerka→Dodatkowo przyciągnał mnie tutuł, bo jest mi znany, z uwagi na przeszlość:) I znowu: krótko, ładnie i na temat:)
    Trza umieć tak wyrazy w taki sposób ułożyć, żeby wyszło jak widać:) Pozdrawiam Cię→5
  • 00.00 28.06.2019
    Dekaos Tak, pająk wpisał się w życiorys.
    Wyszło osobiście, ma to wartość tylko dla mnie.
    Dzięki i pozdro. :)
  • Canulas 28.06.2019
    Będąc postawionym/ą pod ścianą lęk może jak najbardziej być przyczyną, zaczątkiem pod zbrodnię, ale mi (wybacz, myślę dziś wyjątkowo przyziemne - brak kawy -) trudno jednak uznać go za narzędzie.
    Minimalizm ukrojony ładnie, ale nie rozszarpuje mnie, choć pająki lubię.
  • 00.00 28.06.2019
    Can Jeszcze się nie zdarzyło, żeby jakiś wierszo podobny twór do Ciebie trafił, więc... Dzięki za wizytę.
  • Anonim 28.06.2019
    Lęk jak najbardziej może być narzędziem zbrodni. Jeśli za zbrodnię uznamy doprowadzenie kogoś do stanu, w którym wszystkie traumy powracają w jednej chwili. I trwają tak, aż "do bólu".
    Na poezji to ja się nie znam, subtelność mam na poziomie młotka, ale o dziwo podoba mi się ten tekst.
    Spytałbym jeno, czy "nie groźną" specjalnie napisałaś osobno. Czy miało to coś znaczyć?

    Pozdrawiam.
  • 00.00 29.06.2019
    Antoni Zapis przypomina tylko poezję.
    Wkradł się błąd.
    Dzięki za przemyślenia i pozdrawiam.
  • kalaallisut 28.06.2019
    A ja lubię pająki :D Miniatura super :)
  • Gregory 28.06.2019
    a ja karaluchy
  • kalaallisut 28.06.2019
    Gregory lubię odkrywać pokolei wszystkie kamienie pod jakimi się kryją i patrzeć jak uciekają gdy odkrywam ostatni kamień.
  • Gregory 28.06.2019
    kalaallisut wiem, że ty masz klasę i nikt ci tutaj nie dorówna
  • 00.00 29.06.2019
    Kalla Też lubię pająki. :)
    Dzięki za odwiedziny.
  • Gregory 28.06.2019
    Kasia o północy pająki zaczynają spacery, nawet możesz połknąć
  • Pan Buczybór 28.06.2019
    minimum formy - maksimum treści. To u ciebie lubię. Czyta się inaczej niż innych. Twoje wiersze to doświadczenia. Miłe.
  • 00.00 29.06.2019
    Panie Większość jest z doświadczenia, albo wewnętrznych przeżyć.
    Z Ciebie to już czytelnik weteran u mnie. :)
    Dzięki za miłą wizytę.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Pająk mi odwiedza klawiaturę, mieszka gdzieś w okolicy. Mówię mu - spadaj dla własnego dobra... i czasem odchodzi.

    Lęk potrafi masakrować, niekoniecznie przestraszonego, takie rzeczy mają miejsce.

    Podoba się.
  • 00.00 29.06.2019
    Yanko Uważaj na tego pająka, żeby nie robił przypadkiem za klawisz, bo byłoby szkoda.
    Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania