¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • bogumil1 18.02.2020
    Piękny wiersz. I bardzo trafna metafora.
  • Szpilka 18.02.2020
    Dziękuję za wizytę ?
  • kurkuma 18.02.2020
    Bardzo dobre.
  • Szpilka 18.02.2020
    Cieszę się, że tak sądzisz ?
  • Puchacz 18.02.2020
    Mało kto potrafi tak dobrze rymować i bardzo niewiele znam takich osób.
    Szpilka... hmmm...
    Moim zdaniem ostatni wers pierwszej zwrotki leży rytmicznie.
  • Szpilka 18.02.2020
    Zgadza się, w "orbitach" akcent pada na "o", gratuluję ucha, po cichu liczyłam, że nikt nie usłyszy, bo mi ta "orbita" do myśli przypasowała ? Dziękuję za wizytę, niezwłocznie kanty wyrównam ?
  • Puchacz 18.02.2020
    Szpilka Szpilka...hmmm... :)))
  • Dekaos Dondi 18.02.2020
    Szpilko→Bardzo mi się podoba. I treść i oczywiście→rymy takie właśnie:)→Pozdrawiam:)→5
  • Szpilka 18.02.2020
    Dziękuję za przybycie i piątaka ?
  • AlaOlaUla 18.02.2020
    Co ja, biedny grafomański żuczek, mogę napisać...
    Tylko tyle, że będę czytała i wyciągała wnioski ?
  • Szpilka 19.02.2020
    To tylko rzemiosło, można się nauczyć, zatem pisz limeryki, bo coś zarzuciłaś pisanie ?
  • Puchacz 19.02.2020
    Szpilka Szpila, no trochę Bożej Iskry też trza... :)
  • Szpilka 19.02.2020
    Puchacz, do rymarzenia? Trochę słuchu i dużo zapału, no i poczucia humoru, owe mam po tacie, mimo żony Ksantypy, dobry humor niemal nigdy go nie opuszczał ?

    Do bycia poetą pewnie oprócz zapału potrzeba też Iskry Bożej, ale mnie "rymarstwo" wystarcza, rymarzę, żeby mózg nie rdzewiał ?
  • Puchacz 19.02.2020
    Szpilka Świrujesz jarząbka.
    Jest różnica pomiędzy prostym (czy prostackim) rymarzeniem, a wierszem rymowanym.
    Nie widziałem, abyś waliła rymy gramatyczne, czy częstochowskie, choć te czasami też się zastosuje, ale trza umieć.
  • Szpilka 19.02.2020
    Puchacz, no nie ćwiruję, to praktyka, im więcej się pisze, tym pisze się lepiej, a poetą człek się rodzi, ja się nie urodziłam. Zaczęłam rymarzyć z przypadku, zebrało się fajne i wesołe grono, ale coś się skiepściło, zaczęliśmy sobie dogryzać rymowaną formą i w ten sposób pióro mi się wyrobiło ?
  • betti 18.02.2020
    W tym wierszu najlepsze są rymy, można powiedzieć idealne.
  • Szpilka 19.02.2020
    Dziękuję ?
  • Pasja 18.02.2020
    Taki obraz wspólnoty. Czyż my ludzie nie szukamy twardego podłoża, do którego przyczepiamy się by tworzyć rodzinę. Jak pąkle... i ta bandera. Ładnie ale co do zapisu nie wypowiem się, bo nie posiadam aż takich umiejętności.
    Miłego popołudnia
  • Szpilka 19.02.2020
    Ano, dlatego medytacji trzeba się długo uczyć, żeby potrafić oderwać się myślami od ziemi ? Dziękuję.
  • Pięknie, delikatnie a jeszcze wyczuwa się pazur, jak dla mnie, super!
  • Szpilka 19.02.2020
    Dziękuję pięknie ?
  • Tjeri 18.02.2020
    W takim stylu (rymy plus ujęcie tematu) wśród osób, które znam, tworzy tylko jedna osoba. Ale ona raczej zasiedzana na jednym portalu. Pozostaje mi się cieszyć, że znam już dwie. ;)
    Świetne rymotworzenie.
  • Szpilka 19.02.2020
    Chyba ją znam, rzeczywiście zakotwiła się w jednym miejscu, wierna jak "Czterej pancerni i pies" ?

    Bardzo dziękuję za krzepiące słowa, dodają skrzydeł ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania