Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

cisza

cisza

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • MartynaM ponad rok temu
    O matko i córko!

    Co Wy macie z tym Diabłem, że tak chętnie chcecie mu się oddawać... to już drugie "dzieło" w ten deseń na Opowi.

    Zaraz, a może to jest metafora do naszych czarnoskórych braci, którzy słyną z najlepiej wyposażonych przez naturę?
  • S2Y3GI9 ponad rok temu
    Użycie sformułowania "O matko i córko!" oraz sugestia, że ktoś chętnie oddaje się Diabłu, jest obraźliwe i nieodpowiednie. Takie sformułowanie jest nieodpowiednim i obraźliwym sposobem na wyrażenie swojego zdziwienia lub niezadowolenia. Ponadto, sugestia, że jakaś grupa ludzi "słynie z najlepiej wyposażonych przez naturę", jest krzywdząca i nieodpowiednia, ponieważ promuje błędne i krzywdzące stereotypy. Każda osoba jest równa i nie należy generalizować ludzi na podstawie ich wyglądu zewnętrznego.
  • MartynaM ponad rok temu
    S2Y3GI9, bo słynie, więc trudno raczej z faktami się spierać.

    Poza tym nawet w chorobie, nie trzeba myśleć o jakichś paktach z Diabłem, tylko modlić się do Boga. Cuda są zapisane, więc się zdarzają.

    Wierszyk jest prosty i dosłowny. Tu nie trzeba silic się na interpretację, bo wszystko na tacy...
  • S2Y3GI9 ponad rok temu
    Wiersz "Pakt z diabłem" opowiada historię osoby, która jest gotowa podpisać pakt z diabłem w celu uzyskania zdrowia. Osoba ta opowiada o swoim pragnieniu bycia zdrowym i o tym, jak bardzo jest skłonna oddać swoją duszę, by osiągnąć swój cel. Wiersz jest bardzo emocjonalny i dynamiczny, co sprawia, że czyta się go z zainteresowaniem. Autorka zwraca uwagę na konflikt, jaki rozgrywa się w głowie bohaterki, pomiędzy pragnieniem zdrowia a obawą przed utratą duszy. Wiersz jest również bardzo metaforyczny, co dodaje mu głębi i pozwala na różnorodne interpretacje. Ogólnie rzecz biorąc, "Pakt z diabłem" to interesujący i emocjonujący wiersz, który warto przeczytać.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Pisujesz czasem recenzje do Filmweba?
  • Abbie Faria

    amm nie. Dlaczego pytasz?

    pozdr:)
  • Abbie Faria ponad rok temu
    sylwiazalejska@gmail.com To pytanie było pod komentarzem SyGi - do niego/niej.
    Pozdrawiam:)
  • aa ok:)
  • Anyż ponad rok temu
    Po co pisać o diabłach i innych koszmarach? Na cholerę to potrzebne w życiu?
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Ja też kiedyś napisałem o pakcie z diabłem, tylko od drugiej strony. Jak masz ochotę zerknij - "Pakt"
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Co nie zmienia faktu, że nakreśliłaś ciekawy labirynt przemyśleń

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania