.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Numizmat 25.08.2016
    Kurwa, skąd Ty, Rasiu czerpiesz inspirację do takich rzeczy, to ja nie wiem. Nie czytalem poprzednich opowiadań, ale widzę, że znów stworzyłaś nam tu całkiem brudną serię. I chyba nie znam osoby, która robiłaby to lepiej od Ciebie. Bez skazy, jak zwykle. Mocno podobały mi się też te fanljne słowa, które wplatałaś, a ktore sa raczej rzadko spotykane ;)
  • Rasia 25.08.2016
    No, Numi, to mnie uraczyłeś miłymi słowami na sam początek :D Na usprawiedliwienie(?) powiem, że podczas Twojej nieobecności pisałam chyba też pozytywniejsze rzeczy, tak zakładam. A inspirację...? Trudno to wyjaśnić. Chciałam ugryźć to, co wielu już próbowało, ale w bardzo natarczywy sposób, a jednak rzucający inne światło, pokazujący tę drugą stronę, którą ludzie rzadko zauważają. Co do brudu - no cóż, nie da się ukryć, zawsze się gdzieś u mnie przewija, ale zakładam, że dzięki temu ogólny przekaz zapada głębiej w pamięć. Dziękuję bardzo w każdym razie za takie miłe słowa i że zajrzałeś. Zdradzę Ci tajemnicę, że ja u Ciebie również już byłam, ale na opinie musisz poczekać jeszcze z półtora tygodnia, aż wrócę z wyjazdu i wszystko sobie ogarnę :)
  • Numizmat 25.08.2016
    Rasia, o_O
  • Rasia 25.08.2016
    A to zdziwienie to czym spowodowane? :D
  • Numizmat 25.08.2016
    Rasia, bo zacząłem się trochę bać XDDDDD
  • Rasia 25.08.2016
    W sensie mojej opinii, czy mojej odpowiedzi? xD
  • Numizmat 25.08.2016
    Rasia, opinii ;) Czemu miałbym się bać odpowiedzi?
  • Rasia 25.08.2016
    Że taka obszerna :) A opinii nie masz się co bać mimo mojej zgryźliwości. Wiesz, że ogólnie jestem raczej miła :)
  • Numizmat 26.08.2016
    Rasia, no wiem, wiem ;)
  • Lotta 25.08.2016
    Wiedziałam, że nic dobrego z tego nie wyniknie, ale aż tak... Biedna Alice :( zostawiam 5
  • Rasia 25.08.2016
    Przy tej serii może zostaniesz jasnowidzem, ale jeszcze zobaczymy :)) Cieszę się, że spojrzałaś na bohaterkę mimo jej głupoty tak przychylnie. Dziękuję bardzo!
  • persse 25.08.2016
    Uu, podoba mi się. Mam nadzieję, że będę kiedyś pisać równie dobrze jak ty, 5 ;)
  • Rasia 25.08.2016
    Persse, to naprawdę miłe, że tak cenisz sobie mój warsztat, ale Twoje słowa są chyba troszkę na wyrost, wiele mi jeszcze brakuje :) Dziękuję Ci mimo wszystko z całego serduszka.
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    No nie przewidziałam, że z tego Simona, aż taki dupek, chociaż jakoś nie wzbudził nigdy mojej sympatii. W sumie też trochę zdziwiła mnie reakcja wszystkich w szkole, aż tak by z niej drwili? Ale skoro zawsze była na uboczu, czyli "dziwoląg", to możliwe. Ale i tak najbardziej mnie zaskoczyła opowieść koleżanki z ławki. Taaa... ona to ma "przygody". Daję 5
  • Rasia 25.08.2016
    Kozły ofiarne mają to do siebie, że czegokolwiek by nie zrobiły, nawet takiej rzeczy, która u innych uchodziłaby za normalną, są wytykane palcami... a żeby tylko, chyba każdy z nas wie, jak to działa. A co do "przygód" cieszy mnie ta drwina, z jaką to napisałaś :) Ja też często miałam tak, że słuchałam opowieści rówieśników i myślałam podobnie jak Ty :D Dziękuję bardzo!
  • Rasia 25.08.2016
    Dziękuję za anonimowe piątki :)
  • Katra 25.08.2016
    Nie powiem, że się nie spodziewałam. Simon wyglądał mi od początku na takiego cwaniaka i od razu podejrzewałam, że to się może tak skończyć. W końcu byłoby to zbyt piękne, gdyby zainteresował się nią tak nagle i od razu zaciągnął do łóżka bez żadnych korzyści dla siebie. Zostawiam 5 :P.
  • Rasia 25.08.2016
    Czy ja wiem, czy ogółem takie piękne, nawet gdyby mu się podobała i w pierwszej kolejności zaciągnąłby ją do łóżka xD Dziękuję bardzo:)
  • KarolaKorman 05.09.2016
    Współczuję dziewczynie. Nie dość, że dom nie należy do jej bezpiecznych miejsc, to jeszcze szkoła stała się natręctwem, 5 :)
  • Rasia 05.09.2016
    Dziękuję Ci ślicznie, Karolko :)
  • Violet 05.09.2016
    Dobrze obserwujesz i jeszcze lepiej przemieniasz te obserwacje w tekst. 5
  • Rasia 05.09.2016
    Ojejku, dziękuję za takie miłe słowa. Tak, chyba rzeczywiście jestem takim typem obserwatora, chociaż pogadać również sobie lubię, dziękuję :)
  • Violet 05.09.2016
    Rasia To gadaj, zmieniając słowa w wyrazy :)
  • Billie 23.11.2016
    Okropieństwo... Jak można być tak podłym :( Czułam, że tak będzie, ale rozumiem jej postępowanie. Przykra sytuacja :( Nie wiem, co bym zrobiła gdybym była na jej miejscu :( 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania