Pamięci Kamilka i innych

Popłakała się śmierć,

biorąc dziecko za rękę

 

Ono stoi i pyta

Poczekamy na mamę?

 

Mama śpi

Tata śpi

Zostawimy ich samych.

 

Z butelką wódki

Wspomnieniem,

że Cię zatłukli

 

I odeszli

Rodzice spali

Czy później płakali?

 

Nie.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (180)

  • Grafomanka 24.11.2023
    Raczej pod publiczkę, bo temat był głośny, ale niewiele z niego wycisnęłaś i poszłaś na łatwiznę...
  • Atylda 24.11.2023
    Bo czasem mniej znaczy więcej. Żadne piękne słowa. Przekaz prosty i dosadny. Jak zawsze u mnie.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, ale tutaj nic nie ma. I piękne słowa nawet nie pasują... Ty nawet dziecka nie pokazałaś...
  • Grafomanka 24.11.2023
    A jakie każdy ma na ten temat zdanie, to przecież wiadomo...
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Też uważam, że powinna o Bogu wspomnieć
  • Grafomanka 24.11.2023
    Łukaszenkow ty się pomódl, żeby z tej impotencji ciebie wyciągnął, może wtedy uspokoisz się i ochłoniesz...
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Bóg dał mi jurność ogiera, ale ty się o tym nie przekonasz
  • Grafomanka 24.11.2023
    Łukaszenkow, w marzeniach chyba po ćpaniu...
  • Atylda 24.11.2023
    Łukaszenkow taaa, wtedy byłoby podniosłe dzieło 😏
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Śniło mi się dzisiaj, że wpadłem w poślizg na motocyklu, wchodząc w zakręt i poleciałem w las. Motocykl przywalił w drzewo, ale ja przeżyłem. Twoja historia mi się przypomniała
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka bo nie chciałam. Napisałam tyle ile chciałam. Resztę niech sobie dopowiedzą czytelnicy.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Łukaszenkow, z tego co piszesz, już wcześniej musiałeś na łeb upaść, a moż to tylko wpływ narkotyków... te spustoszenia w mózgu.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, mogłaś tylko tytuł wstawić i byłoby to samo...
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Spustoszenie to ty masz w tym tępym deklu xD
  • Grafomanka 24.11.2023
    Łukaszenkow, takich jak ty, to nikt tutaj nie ma, ale w środowisku ćpunów na pewno niejeden.
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Bluźnisz przeciwko Prorokowi Świętemu
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka a to też jest dobry pomysł. Wykorzystam następnym razem:)
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, no, pewnie będzie bardziej wymowny od tej infantylnej treści...
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Atylda Ona tylko na ty liczy zeby ją wykorzystać xD
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Ten twój facet zabił się na drzewie tym moto?
  • Grafomanka 24.11.2023
    Łukaszenkow, wykorzystaj te resztki, które ci jeszcze zostały na coś pożytecznego, np odczepienie się ode mnie, bo ja ćpunów, to mam w głębokiej pogardzie.

    Opowijski Różyc...🤣
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Szanuję Atyldę, i nie będę jej robił syfu rozmową z tobą. Ale czekam na twój kolejny wiersz
  • Akwadar 24.11.2023
    Grafomanka nie przesadzasz trochę? Napisała, jak umiała, dla niektórych może być dobrze, dla innych dostatecznie, po co koniecznie chcesz autorkę upierdolić do samego dna?... Z tym maniakalnym przekonywaniem do swoich racji - nie racji jesteś na podobieństwo Łukaszenki. A swoją drogą, coś ty mu zrobiła, że cię tak ściga?
  • Akwadar, Zdzwonili się.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Akwadar, wyobraź sobie dzieciaka, który od maluszka, ucieka z domu i błąka się po ulicach, bo jest bity i maltretowany, jego młodszy braciszek sika w majtki na info, że maja wracać do domy po wizycie u ojca. Chłopcy są przypalani papierosami, wszędzie mają siniaki po pobiciu.

    No i nadchodzi dzień, kiedy bestia rzuca go na rozpalony piec, ''kąpie'' we wrzątku, łamie kości, a ''matka'' na to patrzy i nie robi nic. Tak jak nie robi nic przez kolejne dni, kiedy dzieciak leży w niewyobrażalnych bólach, ma poparzone 25% ciała.

    I jak to się ma do zdania: ''poczekamy na mamę''?

    To była matka??? To dziecko miało ją za matkę???

    Jeżeli ktoś bierze się za taki temat, to powinien postawić się w roli ofiary, odczuć ból, żeby można było o tym pisać...

    A tu nic nie ma. Ale to moje zdanie, do którego mam prawo...
  • Akwadar, Też mam traumę, bo przeszedłem coś podobnego.
  • Grafomanka, Dziecko zawsze ma matkę za matkę, nie ma porównania, nie zakłada, że mogłoby mieć inną, ale Ty masz pojmowanie parabogumiłowe.
  • A sprawy nie znam, dobrze nie oglądać telewizji.
  • Szpilka 24.11.2023
    stereo_dream-dolby-C

    No, to coś jak syndrom sztokholmski 😐
  • Szpilka, Tak, tylko bardziej, bo nie można w pamięci przywołać choćby obiektywnie innego obrazu stanu rzeczy.
  • Szpilka 24.11.2023
    stereo_dream-dolby-C

    Właśnie, tym bardziej straszne, gdy nie zna się normalności, nie ma dokąd uciec myślami 😐
  • o nim pseud 24.11.2023
    "to powinien postawić się w roli ofiary, odczuć ból, żeby można było o tym pisać...?

    Grafomanka Dlaczego nie w roli kata?
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, ty się postaw w roli kata i poszukaj dla tego bestialstwa usprawiedliwienia...
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Wszystko u Ciebie takie proste, przewidywalne, bez zagłębiania się w przyczyny... nie znam sprawy, ale zawsze jak słyszę, o czym takim, zastanawiam się, ile zła musiało spotkać tego mężczyznę, że dopuścił się tak bestialskiego czynu.
  • o nim pseud 24.11.2023
    * czymś
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, to był bandyta, który większość życia spędził za kratami... a nawet gdyby było inaczej, szukasz usprawiedliwienia dla oprawcy dziecka? Jemu się nic nie stało, chociaż myślę, że teraz, kiedy siedzi, dają mu porządnie w kość. Nawet w więzieniach nie ma litości dla katów dzieci...
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Nie rozumiesz prostej rzeczy. Tu nie chodzi o usprawiedliwienie, Jeżeli chcemy, wyeliminować takie zachowania ze społeczeństwa, musimy znaleźć przyczynę.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka

    wyzwalając całą wściekłość,
    jaką potrafi 6-latek wyzwolić
    chłopiec dręczy
    pluszowego niedźwiadka

    rzuca nim o podłogę
    wykrzykując byłam kopany
    więc ty też musisz zostać kopnięty
    co najmniej sto razy.

    Wiem jak to powstrzymać.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka
    "ty się postaw w roli kata i poszukaj dla tego bestialstwa usprawiedliwienia..."

    Ok, proszę

    wyzwalając całą wściekłość,
    jaką potrafi 6-latek wyzwolić
    chłopiec dręczył
    pluszowego niedźwiadka

    rzucał nim o podłogę
    wykrzykując byłem kopany
    więc ty też musisz zostać kopnięty
    co najmniej sto razy.

    Ten biedny młody człowiek w końcu stał się dorosły
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, ty podajesz jako przykład ciężkie dzieciństwo bydlaka, to wytłumacz mi, dlaczego znęcał się tylko nad nieswoimi dziećmi, na dodatek w jakimś stopniu upośledzonymi, swoje kochał przecież... sorry, ale ja, może jestem złym człowiekiem, ale takich na zawsze izolowałabym od społeczeństwa...

    Kużwa, jakie szanse ma dziecko w zderzeniu z bezrobotnym bykiem?
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Kant and Freud
  • Grafomanka 24.11.2023
    To opraw sobie w ramki jego zdjęcie i postaw na stoliku przed kanapą, żebyś zasypiając myślał o tym ''biedaku'' zmuszonego poniekąd wyładować agresję na bezbronnych dzieciach, ale skoro cierpiał w dzieciństwie... chociaż nawet wtedy wisiało nad nim oskarżenie o utopienie siostry... bogata osobowość. Godna miejsca na stoliczku!!!
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka "To opraw sobie w ramki jego zdjęcie i postaw na stoliku przed kanapą," O czym ty piszesz?
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseu, o tym, że szukasz na siłę usprawiedliwienia dla oprawcy, dla zwykłego bandziora.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka https://www.youtube.com/watch?v=JM2o9e-pwoE
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, nie otwieram linków z opowi...
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Myślisz uczuciami nie mózgiem.
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, ty za to niczym... bo mózgu nie widać, uczuć też trudno szukać.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Jak zwykli ludzie stali się nazistowskimi mordercami – prof. Jordan Peterson
  • Akwadar 24.11.2023
    Grafomanka napisałem o wierszu, że autorka: "... napisała jak umiała", może jak czuła, ty napisałaś, że słabo wypadło - oki, autorka się nie zgadza z tobą i też oki, a po kiego toczyć tyrady na setki komentów?
  • Grafomanka 24.11.2023
    Akwadar, skoro pisała, to odpowiadałam... grzeczność tego wymagała.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka "ty za to niczym... bo mózgu nie widać"
    Bo się zastanawiam nad przyczynami? Wiesz co to jest Kryminologia?
  • Akwadar 24.11.2023
    Grafomanka grzeczność? Czy potrzeba pierdzielenia o jednym w koło?
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, ależ skąd, pierwszy raz słyszę...
  • Grafomanka 24.11.2023
    Akwadar, bo ona nie rozumie istoty problemu. Chciałam, żeby zrozumiała... żeby odczuła i napisała emocjami, żeby pokazała te emocje, dramat tej sytuacji.

    Na tym polega pisanie i dobrze o tym wiesz, bo potrafisz wyzwalać emocje i przelewać je na papier...

    Temat uważam za skończony.
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Wsadź sobie w tyłek smętne płaczlindy na temty o których nie masz pojęcia
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Tak myślałem... Trudno, co zrobić ;)
  • Grafomanka 24.11.2023
    Łukaszenkow, też cię lubię...
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, co poradzisz, jak nic nie poradzisz... rozejdźmy się w pokoju!
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka to dam Ci radę na przyszłość, ten ostatni raz - nie zagłębiaj się w to co czuję i w moje emocje, bo ich nigdy nie zrozumiesz. Będę pisać tak, jak czuję. Po swojemu, nie po Twojemu. Masz problem natury psychologicznej, nie możesz pojąć, że ktoś nie chce pisać tak jak Ty i słuchać Twoich rad.

    Teraz temat jest zamknięty.
  • Akwadar 24.11.2023
    Grafomanka jaką masz pewność, że nie rozumie? Nie każdy potrafi pisać o emocjach, ale każdy ma prawo próbować. Może dwudziestu czytelników mniej wrażliwy nie poruszy, ale jeden coś z tego pojmie, przypomni sobie, dopowie, doczyta, zamyśli się nad problemem, i tyle wystarczy, aby wiersz był warty przeczytania.
    Autorka może nabierze wprawy, podszkoli się w przelewaniu emocji, trzeba dać jej szansę, a nie się wykłócać.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka "rozejdźmy się w pokoju!" Cały czas uczuciowo ;)
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, mylisz się. Każdy niech pisze jak chce, nawet nie za bardzo poprawnie i ze znajomością warsztatu, ale niech coś płynie od słów, które stawia w tekście, niech skapują emocje, rozczulają, uwrażliwiają, zmuszają do zatrzymania, zastanowienia... a nie podaje suche fakty i jeszcze szuka matki, która nigdy dla tych dzieci nie była matką, inaczej taki maluszek nie uciekałby z domu... i nie bałby się do niego wracać.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Akwadar, niech nabiera, jestem za... i mam nadzieję, że dzisiejsza ''lekcja'' czegoś ją nauczy.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Jaka lekcja? Chcesz, żeby to była lekcja, to napisz, jak byś się Ty, do tego tematu się zabrała i dlaczego tak, a nie inaczej... wtedy będziemy mogli podyskutować... będziemy mieli o czym.
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, przecież to wszystko napisałam...
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka ależ Ty jesteś irytująca. Nic nie wyniosłam z Twoich słów, jedynie niechęć do Twojej osoby, wywyższania się i próby wmówienia swoich racji. Jedyne czego się nauczyłam, to bronić swojego. I za to Ci dziękuję 😃
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka

    Zabierając się za temat znany ze środków masowego przekazu, musimy brać pod uwagę, że czytelnik, już miał to przedstawione, w sposób szokujący przez media, a ten tytuł, przywoła wszystko, co już czytelnik usłyszał, sobaczył, przeczytał, czyli takie trochę kopanie się z koniem. Czyli zmiana tytułu przede wszystkim. Co dalej...
  • jarrosław 24.11.2023
    Grafomanka od lat wylewasz swój jad na ludzi i tworzysz misję "uczył marcin Marcina, a sam głupi jak kuropatwa"
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud

    dalej, powiadasz...

    wróć, kochanie, do domu, zobacz jest zimno, pada deszcz,
    a ty w za małej piżamce i w kapciach
    na przystanku
    nikt nie widzi, że jesteś popielniczką i chłopcem do bicia.

    itd.
  • jarrosław 24.11.2023
    Grafomanka co napisałaś? Stek głupstw wyjety z czapy
  • Grafomanka 24.11.2023
    jarrosław, weź coś na przeczyszczenie... może pomoże? 🤣
  • jarrosław 24.11.2023
    Grafomanka i dalej się paplasz w swoim guanie
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka złe, bardzo złe
  • jarrosław 24.11.2023
    Grafomanka tobie na pewno🤣
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, no, straszne po prostu... jakby ktoś palec do oka wkładał, prawda?
  • Grafomanka 24.11.2023
    jarrosław, weż, tobie to nawet wstyd odpisywać, bo taki z ciebie prymityw... nawet jak na opowi, to ewenement.
  • jarrosław 24.11.2023
    Grafomanka miałaś juz nas opuszczać i jak sójka nie możesz odlecieć 🤣
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Grafomanka To jak pisanie o miłości używając, słów kocham, tęsknie, dam ci róże...
  • jarrosław 24.11.2023
    Grafomanka wreszcie okresliłaś siebie 🤣 prymityw
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, właśnie o to chodzi, żeby pokazać matkę, której nie było... i która nigdy tak nie powiedziała... co należy rozwinąć w dalszej części...
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka "właśnie o to chodzi, żeby pokazać matkę, której nie było... i która nigdy tak nie powiedziała... co należy rozwinąć w dalszej części..."

    zbyt dosłowne — tu trzeba wprowadzić czytelnika w maliny, a olśnienie powinno przyjść pod koniec i trzeba to zrobić delikatnie, bardzo delikatnie... jakbyś opisywała więdniecie kwiatka.
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, no to pokaż, jak byś to zrobił
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka "pokaż" ? OMG!
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka "sorry, ale ja, może jestem złym człowiekiem, ale takich na zawsze izolowałabym od społeczeństwa"

    Aby być dobrym, naprawdę dobrym, nie można po prostu przestrzegać zasad (przykazań w twoim przypadku), trzeba także zrozumieć wrogość, a żeby zrozumieć wrogość i móc to znieść, trzeba zrozumieć część siebie, która jest złowroga, Zrozumieć swój cień, a cień to te rzeczy w tobie, do których nie chcesz się przyznać, ale możesz się o tym dowiedzieć, swój cień czytając. Wyobrazić sobie, siebie jako strażnika w Oświęcimiu, a nie bohatera, a kiedy już to zrobisz, (wiem, to jest przerażające), wtedy rozumiesz to, że jesteś potworem, będziesz widziała krzywdę, którą wyrządzasz, ludziom.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Empatia, to się chyba nazywa ;)
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, napij się melisy albo coś w ten deseń, bo tworzysz jakieś abstrakcje.
    Jesteśmy na portalu literackim, tu skupiamy się na tekstach autorów, a nie na roztrząsaniu ich psychiki czy tworzeniu rysów psychologicznych.
    Tekst, to oceniamy.

    I trzymajmy się tego.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka "sorry, ale ja, może jestem złym człowiekiem, ale takich na zawsze izolowałabym od społeczeństwa"
  • Grafomanka 24.11.2023
    Bandyta zmaltretował dziecko, a ja mam szukać w nim dobrych cech... chyba cię pogięło!
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka W sobie złych...
  • Grafomanka 24.11.2023
    Na dodatek w dzieciństwie był podejrzanym o utopienie siostry. Od małego był agresywny i nieobliczalny, a matka dzieci nie patrzyła w ogóle na jego przeszłość. Zero odpowiedzialności.
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka
    "W sobie złych..."
    Gdy tego nie zobaczyć, będziesz w stanie zrobić to, co on — nauka.
    Rozumiesz?
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, a ty rozumiesz, że tylko izolacja takiego człowieka równa się bezpieczeństwu dzieci?
    Czy to dla ciebie nieistotne?
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Myślisz, że ten morderca, gdyby był wychowywany w normalnych warunkach, przez normalnych rodziców, by to zrobił?
  • Grafomanka 24.11.2023
    Poza tym ''może'' robi wielką różnicę... śpij spokojnie!
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, nie wiem, ale z ''normalnych'' domów też wychodzą mordercy.
    Pomyśl o tym...
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Nie, z domów wyglądających na normalne tak
  • o nim pseud 24.11.2023
    wyglądających!
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka Rozumiesz różnicę?
  • Grafomanka 24.11.2023
    o nim pseud, niekoniecznie. Poczytaj o tym, bo nie chce mi się pisać.
    Poza tym siedzę w czym innym i chcę to skończyć... dobranoc
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka chcę to skończyć...

    Oczywiście, Spij spokojnie :)
  • o nim pseud 24.11.2023
    Grafomanka że tylko izolacja takiego człowieka równa się bezpieczeństwu dzieci?

    Tak, ale żeby nie było nowych, trzeba zlikwidować przyczynę, a żeby zlikwidować przyczynę, trzeba ją zlokalizować. Może napisz co według Ciebie było przyczyną — lepiej znasz ten przypadek. Czy, to była choroba psychiczna?
  • Zena 26.11.2023
    Atylda masz tu rację . Popieram
  • Atylda 26.11.2023
    Zena 😊
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Atylda nie przejmuj się, Marti dostała pasem na goły tyłek i teraz szuka ofiary
  • Atylda 24.11.2023
    Ani trochę się nie przejmuje. Taki mam styl pisania, nie każdemu się musi podobać. 😊
  • Atylda 24.11.2023
    Z szacunku do tematu, który poruszam prosiłabym o zachowanie kultury wypowiedzi :)
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Przepraszam
  • Grafomanka 24.11.2023
    Z szacunku do tematu, to spróbuj jeszcze raz napisać... bo teraz to jedynie żenada wyszła.
  • Atylda 24.11.2023
    Łukaszenkow doceniam. Bardzo dziękuję! To jest klasa
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka z szacunku do innych ludzi zmień swój ton wypowiedzi na mniej pogardliwy.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, to nie pogarda lecz szczerość. Napisałaś infantylny bełkocik na nośny temat i na co liczyłaś?
    Szanuj ludzi o których piszesz, a już szczególnie maltretowane dzieci...
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Atylda Ona jest bardzo bogata i pomaga wielu krzywdzonym dzieciom, dlatego boli ją tak bardzo, kiedy ktoś o tym pisze
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Też byłaś maltretowana i dobrze znasz ten ból?
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka przeczytaj jeszcze raz tytuł wiersza i swoje komentarze pod spodem, a później rób wykład na temat szacunku do maltretowanych dzieci. Bo tak się składa, że zamieniłaś tekst, który miał zatrzymać, przypomnieć o czymś ważnym w wylewalnię wzajemnych brudów.😠
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, nie ja tu przyszłam za łukaszenką... nie do mnie pretensje.

    Sposób, w jaki napisałaś, nie jest w stanie zatrzymać. Tu nie ma żadnych emocji.
  • Grafomanka 24.11.2023
    To już wycinek z prasy lepszą robotę by zrobił... jak można tak sucho, bez zaangażowania poruszać tak bolesny temat?

    Myśl trochę...
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka brak mi słów na Twoje zachowanie. Nie potrafisz niczego uszanować, byle przekazać swoje racje. Zrozum, że wciąż mówisz tylko o sobie, a zachowujesz się tak jakbyś mówiła o wszystkich odbiorcach.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, zawsze wypowiadam się we własnym imieniu, raczej trudno byłoby mi za innych, chyba logiczne czy nie?

    Jak można uszanować taką infantylność. Nawet nie zadałaś sobie trudu, żeby dowiedzieć się czegoś o tym biednym dziecku, żeby pokazać go tak, jak na to zasługuje.
    Był niewyobrażalnie maltretowany.

    O tym trzeba pamiętać...
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka to napisz o tym! A innym pozwól na własny sposób przekazywać emocje. I Twój napastliwy sposób narzucania swojego zdania nie jest w żaden sposób logiczne.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, ale ty żadnych emocji nie pokazałaś... ja z szacunku do tego dziecka pisała nie będę. Jego cierpienie jest wystarczająco wymowne...
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka Ty nie będziesz, ja będę. A jeżeli nie chcesz czytać - czy ktoś Cię zmusza? Ja przypomniałam zapomniany temat i każdy mój utwór niesie w sobie emocje, których Ty po prostu nie potrafisz dosięgnąć. Bardzo mi przykro.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, to już z kamienia więcej można wykrzesać... bez urazy
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka to kontynuuj tę rozmowę z kamieniem. Może on przyzna Ci rację :)
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, ja mam gdzieś racje.

    Dziecko zostało zamęczone bestialsko, a ty piszesz o tym jakbyś zastanawiała się czy zjeść szynkę na kanapce, czy dżem... niczego nie wydobyłaś z jego cierpienia, krótkiego życia, poniewierki z winy opiekunów, bo rodzicami nie można ich nazywać, jak baby, która go urodziła ''matką''

    Nie rozumiesz tego, naprawdę?
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka nie rozumiem Ciebie. Dlaczego nie potrafisz przestać? Nie podoba Ci się - okey, przekazałaś to dostanie kilkukrotnie. W porządku. Ale czego teraz oczekujesz? Że usunę utwór, bo Tobie się nie spodobał i jesteś zbulwersowana ?
    Zastanów się kim Ty tutaj jesteś. Jedną z nas. Nikim więcej. I nikogo do nikogo nie zmusisz.
    Szanuj twórczość, innych, która Ci nie podoba. Tak wiele i tak niewiele.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, NICZEGO NIE ROZUMIESZ. Przekazałaś ''emocje'' jak zza ściany, jakbyś nie potrafiła odczuć bólu i cierpienia.
    Obrażona jedynie jesteś za to, że ktoś ci to wytknął. To dla ciebie dramat, a nie los dziecka, o którym szumnie chciałaś napisać. I to jest tragedia. Takie podejście.

    Kończę, bo to bez sensu tłumaczenie. Głupi wierszyk ważniejszy...
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka kończ. Znajdź sobie inny utwór pod którym pokażesz się jako ekspert od emocji. Mnie to nie rusza i nie przekonuje. Powodzenia!
  • Atylda 24.11.2023
    Sama pomyśl, przemyśl swoje zachowanie i naucz się szanować innych autorów. Nie jesteś tutaj boginią. Pozwól, że poczekam na oceny innych uczestników - o ile Twoje wypowiedzi ich skutecznie nie odstraszyły
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Znowu się wywyższa
  • Atylda 24.11.2023
    Łukaszenkow przerażające. Zrobiła teatrzyk, tam gdzie nie powinna. 😠
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Atylda Pokazuje tylko jaką jest isiotką i jak nad sobą nie panuje po wczorajszym łomocie ode mnie i Yanka
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    *idiotką
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, a do łukaszenki nie masz pretensji, że przyszedł z komentarzami od czapy? Ale on nie krytykował ''dzieła'', więc gładko przeszłaś przez te jego wpisy, chociaz z tematem nie mają nic wspólnego...
  • Atylda 24.11.2023
    Grafomanka zobacz u góry. On zrobił to, czego Ty nie potrafisz. Przeprosił.
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Znowu atakujesz innych i się wywyższasz bogaczko, powiedz po co
  • Grafomanka 24.11.2023
    Atylda, przeprosił i dalej snuje, więc ile warte te ''przeprosiny''?

    Ja się przynajmniej do tekstu odnoszę... jeżeli nie zauważyłaś.
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Bo nie mogę patrzeć jak próbujesz ją poniżać
  • ZielonoMi 24.11.2023
    Grafomanka A Wy dalej? Szacun, naprawdę.🤣🤣🤣
  • ZielonoMi 24.11.2023
    Łukaszenkow A Wy dalej? Naprawdę szacun.🤣🤣🤣
  • Grafomanka 24.11.2023
    ZielonoMi, to musi być miłość... 🤣
  • ZielonoMi 24.11.2023
    Grafomanka Zaiste.😁
  • Grafomanka 24.11.2023
    ZielonoMi, no i mamy wesele na opowi... a poprawiny trwają i trwają.
    Grunt, to umieć się bawić... do padnięcia choćby.
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Wstaw płaczlindę to pogadamy
  • Grafomanka 24.11.2023
    Łukaszenkow, a kto powiedział, że ja chcę z tobą gadać?
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Nie będziesz miała wyjścia xD
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Działam na ciebie aż ci cmokać zaczyna
  • Grafomanka 24.11.2023
    Łukaszenkow, no, impotenci działają na wszystkie kobiety, więc i ja nie mam szans...
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka cmok, cmok, rybka
  • ZielonoMi 24.11.2023
    Grafomanka A gdzie wódka? Bez wódki się nie liczy. :)
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    ZielonoMi Zmienia bieliznę, daj jej chwilkę
  • Grafomanka 24.11.2023
    ZielonoMi, na tym weselu tylko ćpanie, wg upodobań ''pana młodego'', a o ten towar zadbał przecież...
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Grafomanka Tradycyjnioe na Warszawskiej helupe dozylnie
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    ZielonoMi Czytasz to ćpunko?
  • ZielonoMi 24.11.2023
    Łukaszenkow Nie czytuję głupot.
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    ZielonoMi Tak o nas myśli...
  • Grafomanka 24.11.2023
    jarrosław zobaczył, że w miarę normalnie piszę z Akwadarem, więc pobiegł mu donieść... mój stary komentarz.
    Jakie to przewidywalne... a w zasadzie kalka... tyle razy już to było.

    Teraz za ZielonoMi się wziął... aż zostanie mi tylko on.
  • Grafomanka 24.11.2023
    I jak tu się nie wzruszać... 🤣
  • ZielonoMi 24.11.2023
    Łukaszenkow O Tobie, kochany, o Tobie... 😁
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    ZielonoMi O tobie też, jak już to pojmiesz ;)
  • Atylda 24.11.2023
    Wspólnie zniszczyliście mi odbiór utworu. Więc możecie siebie wzajemnie pogratulować. Różnica jest taka, że Łukaszenkow przynajmniej przestał, kiedy poprosiłam, Ty nie potrafisz.
  • Grafomanka 24.11.2023
    Widać jak przestał...
  • ZielonoMi 24.11.2023
    Oni tak mają, to nasze gołąbeczki. Amore im strzałą w dupkę strzelił, tylko grot był chyba nieco przyrdzewiały...😆 😉
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    ZielonoMi Kupidyn miał strzałę zakończoną strzykawką z Helupe
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    dobrą Afgańską Helupe
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    Prosto od talibskich producentów
  • jarrosław 24.11.2023
    Łukaszenkow Po helupe, każdemu nadstawiasz dupy.
  • Łukaszenkow 24.11.2023
    jarrosław Nie ja tylko Marti debilu
  • zsrrknight 24.11.2023
    średnie
  • słone paluszki 24.11.2023
    Nie jesteśmy swoją wzajemną kalką. Mamy inną wrażliwość, oczekiwania i potrzeby.
    Jeśli jakiś debil zarzuca autorowi, że nie podołał tworząc (tematyczny) tekst, to niech podwinie rękawy i pokaże, jak należałoby napisać, aby nawet debil mógł się w tekście odnaleźć i poczuć go każdą tkanką.
  • Dekaos Dondi 24.11.2023
    Atylda→Sądzę, iż w niektórych sytuacjach, szkic, ma większą siłę, niż ukończony obraz, ale to już zależy od człowieka, jego wrażliwości, wyobraźni i tego co sam przeżył i który aż do śmierci, jest "nieukończonym obrazem. Takie subiektywne skojarzenia me:)↔Pozdrawiam:)
  • ZielonoMi 24.11.2023
    Nienajgorzej, aczkolwiek to "nie" na końcu wszystko psuje. Moim zdaniem wielokropek na zakończenie bardziej by się sprawdził. Oceniam na 4.
  • jarrosław 24.11.2023
    Sorry Atylda za spam. Pisz i nie przejmuj się prymitywem. Z każdej strony infantylizm kapie.
  • Sandra 25.11.2023
    Piękne... Naprawdę mi się podoba, trudny temat. Bardzo się fajnie czyta, serio się wzruszyłam :)

    Łukasz i Gramofanka jak zwykle niekulturalnie, no ale cóż. Niektórych idiotów nie naprawimy, trzeba tylko trzymać się z daleka.

    Pozdrowionka :)
  • Grafomanka 25.11.2023
    Sandra, pilnuj swojej idiotki i jeszcze idioty z innego nicku, ''dziecko''
  • Grafomanka 25.11.2023
    Tak się stara prukwa bała krytyki, że aż dziecię z siebie zrobiła... no, ale to nie idiotyzm, to konieczność...
  • Sandra 25.11.2023
    Oczywiście, że konieczność! 💁🏽‍♀️ Przecież każdy boi się Gramofanki
  • Sandra 25.11.2023
    Taka straszna wiedźma... Jak tu się nie bać? ;)
  • Grafomanka 25.11.2023
    Sandra, a czy ja czytam twoje wypociny? Nie pochlebiaj sobie...
  • Lotos 26.11.2023
    Solidaryzuje się z tym wierszem, gdyż sam napisałem tekst" krzyk ciszy "

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania