-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Pasja 14.10.2017
    Ciężkie życie pisarza. Litery potrafią skrzywić umysł i puścić wodze fantazji. Świetne. Wrzuć na LBnP. Pozdrawiam 5:)
  • Szudracz 14.10.2017
    Dzięki, tak tylko pokusiłam się o zarys tej przypadłości. :)
  • Dekaos Dondi 14.10.2017
    Dostałem apetyt na jajecznicę z parówką oraz okulary ochronne. Pozd.Cię****
  • Szudracz 14.10.2017
    Dekaos Ble, lepiej nie jedź z tym skojarzeniem. :) Dzięki :)
  • fanthomas 14.10.2017
    Fallus chyba przez dwa l. Całość bardzo dobra, w sam raz na LBnP. Krótko, ale treściwie. 5
  • Szudracz 14.10.2017
    Fantomas Poprawiłam błąd. :) Wrzucę na bitwę. Dzięki za odwiedziny. :)
  • Pan Buczybór 14.10.2017
    Ej, a czemu na konkurs nie wstawiasz (albo wstawiasz; nie patrzyłem na forum)? No, bardzo dobry tekst, może zapis dla mnie trochę nie teges, ale to raczej me prywatne pisarskie zboczenie. Pozdro.
  • Szudracz 14.10.2017
    Panie Nie wstawiałam, bo się zawsze waham i nie mogę się zdecydować. :) Przy zapisie można jeszcze by było podłubać. Z tego względu, że nie wiem jak podkreślić inaczej litery, zapisałam tak jak jest. Dzięki i pozdro. :)
  • Adam T 14.10.2017
    Muszę przyznać, że świętnie łamiesz tan nasz język, świetnie opisujesz ne wprost rzeczy, które można oddać banalnie i po prostu i zrbić z tego kolejną internetową szmirę. Ty tego nie robisz, Ty tworzysz na nowo i przy okazji zawierasz w tym subtelny humor. Podobało mi się ;)
    Pozdrawiam ;)
  • Szudracz 15.10.2017
    Adam Jest mi bardzo miło. :) Mój humor jest specyficzny i tym bardziej cieszę się, że przypadł Ci do gustu. :) Dzięki serdeczne. :)
  • bazgroszytka 15.10.2017
    Też ostatnio ciągle mi się chce... Pisać ofkors ;) zostawiam zasłużone 5 :)
  • Szudracz 15.10.2017
    bazgroszytka Mi pióro czasami odmawia, ale daję radę. ;) Dzięki :)
  • riggs 15.10.2017
    Zawżdy Liroy śpiewał " - Powiedz, tak czy nie? - Co? - Czy je... ci się chce?" 5 za przypomnienie
  • Szudracz 15.10.2017
    riggs Nie słucham Liroya, ale słowa pasują. :) Dzięki :)
  • KarolaKorman 16.10.2017
    To zawoalowane ,,I tak jestem Ed'' jest fajne, ciekawe. W ogóle pomysł mi się spodobał, brawo :)
  • Szudracz 16.10.2017
    Karola Dzięki ogromne, dla mnie wszelki opinie są bezcenne. Bez nich nie mogłabym iść dalej. Pozdrawiam. :)
  • Witamy opowiadanie w konkursie :)
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na najlepsze opowiadanie zgłoszone do II LBnP
  • Szudracz 23.10.2017
    Dziękuję za zaproszenie. :)
  • Szanowny Autorze wziąłeś udział w LBnP, więc zagłosuj do 22.00

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania