***********

*******************

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Karo 11.03.2016
    Wow! To jest genialne :) Świetnie piszesz i wciągasz czytelnika, aż nie wiem co powiedzieć ;) 5
    P.S. Widzę, że mamy podobną tematykę tekstów ;) życzę powodzenia w następnych tekstach :D
  • Elizabeth Lies 11.03.2016
    Dziękuję. To naprawdę miłe usłyszeć tak dobrą opinię pod pierwszym opowiadaniem. Mam nadzieję, że nie ostatnim.
  • Karo 11.03.2016
    Mam pytanie: mówiąc o "szaleńcu" masz na myśli konkretną chorobę psychiczną, czy mówisz ogółem??
  • Elizabeth Lies 11.03.2016
    Hmmm... Powiedzmy, że niech to pozostanie na razie moją tajemnicą.
  • Neurotyk 12.03.2016
    Karo, Elizabeth, czuję, że będziecie tworzyli zgrany duet na opowi:) za tekst 5 :)
  • KarolaKorman 12.03.2016
    Przeczytałam z zaciekawieniem i czekam na kolejną część. Tej jednak nie ocenię, bo mało mi doznań :)
  • Karo 12.03.2016
    Karola jeśli tekst był o psychopacie, to nie miało prawa być w nim jakichkolwiek doznań ;)
  • Karo 12.03.2016
    P.S. Sorry, Lies, że tłumaczę za ciebie ;)
  • Akwus 13.09.2016
    Karo, zupełnie się nie zgodzę z Tobą, że ma prawo nie być w tekście doznań. Obojętne co opisujemy, emocje, doznania, to wszystko czytelnik znaleźć MUSI. Nie ma to nic wspólnego z tym, czy główny bohater cokolwiek odczuwa, czy dochodzą go emocje, czy czegokolwiek doznaje. Czytelnik nie jest bohaterem, opowieść nie jest bohaterem. Mylisz podmioty :)
  • Elizabeth Lies 12.03.2016
    W porządku. To pisze szaleniec, więc radzę nie liczyć na ogrom doznań. On nie ma czuć.
  • Margerita 28.08.2016
    pięć
  • Elizabeth Lies 28.08.2016
    Dzięki
  • Elizabeth Lies 28.08.2016
    Ale tak właściwie to mogłabyś napisać coś więcej niż "pięć", bo ani nie wiem za co, ani czy Ci się podoba, czy tylko wstawiłaś mi 5, bo tak. Nie oczekuję rozprawek, ale krótkiego uzasadnienia. No byłoby miło.
  • Upadły(D.F) 12.09.2016
    Zeznania Szaleńca tak bym to nazwał ale ty tu jesteś szefem :) Świetne :D ''Zabij go i tak jest nikim'' ten fragment mnie rozwalił :D Ale tak pomimo tego kolejna 5 dla ciebie z mojej strony :) Zaraza,przeczytam zaraz kolejne części bo nigdy nie czytałem czegoś gdzie głównym bohaterem jest szaleniec... ale czy można zwać kogoś szaleńcem jeżeli nie znamy dokładnych motywów szaleństwa? Oto jest pytanie :) Pięć Eli :)
  • Elizabeth Lies 12.09.2016
    Dziękuję za piątkę, a co do tytułu niech już taki pozostanie. Miałam dużo koncepcji, ale wygrała ta, więc niech się cieszy ze swego zwycięstwa. W sumie sama nie wiem czemu nadałam taki tytuł, może dlatego, że pokazują jakiś inny sposób myślenia czy cuś i dlatego niektórzy nazwą to wariactwem. No, ale uważam, że ogólnie ta osoba nie jest do końca normalna. Tak, sama nie wiem czemu coś tak nazwałam.
  • Akwus 13.09.2016
    No to ja się wybiję i zostawię 3. Nie twierdzę, że tekst zły, po prostu dla mnie przeciętny, ale nadal na tyle dobry, że przeczytam kolejną część, a to już nieźle. Poczytam dalej i dopiero wypowiem się szerzej o serii.
  • lalcia 21.09.2016
    Opowiadanie jak dla mnie daje dużo do myślenia i wzbudza odczucia :-)
    Jest bardzo dobre
  • Elizabeth Lies 22.09.2016
    Dzięki bardzo za pochwałę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania