****

***********

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Karo 12.03.2016
    Ten kto to wymyślił doskonale wiedział, by nie ujawniać prawdy. Czy walczyłbyś, gdybyś ją znał? Że po śmierci zostaniesz nagrodzony? A czy poddałbyś się, gdybyś wiedział, że tam czeka kara? - genialny fragment ;) Myślę, że dobrze się stało, że nie wiemy co nas czeka. Gdybyśmy wiedzieli, to nasze życie potoczyłoby się inaczej.
    Jestem ogromnym fanem tych twoich przemyśleń ;) mam nadzieję, że wkrótce przeczytam kolejny twój tekst, lecz jako historię fabularną, gdzie to twą filozofię i przemyślenia przekształcasz w opowieść. opowieść o wielkim lęku i nienawiści. Opowieść o realiach dzisieszego świata. Opowieść o prawdzie.

    5! ;)
  • Elizabeth Lies 12.03.2016
    Dziękuję. Na razie łatwiej mi pisać to w formie ogólnych przemyśleń tytułowego szaleńca, ale mam zamiar stworzyć historię jak doszło, że zaczął myśleć w ten, a nie w inny sposób. No, ale to jeszcze potrwa, coś mi mówi.
  • Karo 12.03.2016
    może zapytam raz jeszcze ;) szaleniec - znaczy psychopata? socjopata? a może schizofrenik?
  • Elizabeth Lies 12.03.2016
    Myślę, że wszystkiego po trochu, ale przeważa jednak psychopata.
  • Margerita 31.08.2016
    Czy to znaczy, że główny bohater jest psychopatą opowiadanie mi się podoba oczywiście 5
  • Elizabeth Lies 31.08.2016
    Dziękuję za 5. I no ogólnie są to jakieś moje przemyślenia, ale widziane tak jakby z perspektywy jakiejś chorej psychicznie osoby. Nie wiem czy do końca mi to wyszło, ale taki był zamysł.
  • Margerita 31.08.2016
    Elizabeth Lies
    Rozumiem chorzy ludzie mają różne urojenia a czasem są nawet niebezpieczni
  • Upadły(D.F) 17.09.2016
    Wow Eli spodziewałem się szalonych rozmyślań a te rozmyślenia szaleńca nie są takie szalone (są bardziej prawdziwe,okazują nam to czego się obawiamy) Nikt nie jest wolny,demokracja to nie demokracja, prawa nas niewolą(cholera mówię jak anarchista,co nie? ) Ale najgorsze jest to że dawne cnoty wrzucają ludzi do rangi miernoty :) Daje ci jak zawsze pięć :)
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Też mam w sobie cząstkę anarchisty i nie przeszkadza mi to. Dziękuję za odwiedziny.
  • lalcia 21.09.2016
    Po przeczytanie tego mogę to określić jednym słowem "życiwe"


    daje 5 :-)
  • lalcia 21.09.2016
    * "życiowe"
  • Elizabeth Lies 24.09.2016
    lalcia dzięki za wizytę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania