***

*

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Margerita 01.09.2016
    5555
    tchórze tylko popełniają samobójstwa zawsze jest sytuacja z której można wyjść
  • Elizabeth Lies 04.09.2016
    Niby z każdej sytuacji można wyjść, ale nie zawsze jest to takie proste. Niektórzy są słabsi, a niektórzy silniejsi, każdego załamuje coś innego, więc w sumie nie wiem, czy można tak generalizować. Trzeba walczyć, ale czasami kończą się siły. Dzięki za 5
  • Akwus 13.09.2016
    Dobrnąłem. Niestety to w moim przypadku właśnie to słowo. Skakałem po linijkach, by dojść do końca. Chyba nie czuję po prostu takich wewnętrznych tekstów :( Radzę opierać się więc na opinii innych, bo ze mnie tu słaby sędzia. Zostawiam 3 za całość - przyzwoite, ale nie ma dla mnie w sobie tego czegoś, za co warto sięgnąć po więcej.
  • Elizabeth Lies 13.09.2016
    Rozumiem. Dziękuję za opinię, szczerą opinię, bo nie wrzucam tu tekstów po to, by obrzucano mnie pochwałami i piątkami. Rzeczywiście, nie każdy lubi takie teksty, ja to rozumiem, tym bardziej doceniam, że poświęciłem swój czas i dobrnąłeś do końca. Nie jest to opowiadanie tylko jakieś moje, no sama nie wiem, jakieś przemyślenia. A więc tak, uważam, że trója to też dobra ocena, biorąc pod uwagę, że skala ocen jest tylko do pięciu. Jeszcze raz doceniam Twoją opinię.
  • _Omega_ 14.09.2016
    Bardzo mi się podoba twoja twórczość. Uwielbiam takie teksty :-) Moja ocena to 5.
  • Elizabeth Lies 14.09.2016
    Cieszę się, że ktoś lubi takie teksty. Kilka się takich stworzyło. Dziękuję za piątkę.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Racja w komentarzu na górze samobójstwo popełniają tchórze :P (ale czy samobójstwo dla większych celów nie jest aktem poświęcenia,to chyba nie ma małego znaczenia? ) Tekst mi się podoba :) Gdy ktoś chce nam pomóc może czasem pogorszyć sprawę (wszak musiałby być ten ktoś równie szalony lub znać się na psychologi ale i to nie wystarcza) Udajemy i gramy swoją grę życia bo nie mamy innego sposobu jej użycia :) Koniec rozmyślań ;) Pięć :)
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Dzięki za wizytę. Samobójstwo to bardzo rozległy temat i można o nim dyskutować i dyskutować. Fakt, samobójcy uciekają od życia, ale kto zebrałby się na taką odwagę by zakończyć swój żywot? Nic nie jest czarne i białe, tak więc ciężko jest ocenić wszystkich. Dobra koniec rozmyślań. Dzięki za piątkę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania