Pan

Chce wrócić tam gdzie kiedyś chce wciąż być mała dziewczynka którym najgorszym problemem to była głupia zabawka mam dość patrzenia jak się mną bawisz mam dość bycia i tkwienai w czymś czego nie ma mam dość twoich uczuć fałszywych mam dość tego co jest czemu mnie Danisz znowu po co wróciłeś po to abym ja nie umiała dalej żyć daj mi siłę Boże żebym mogła to przetrwać Pan nie dostępny Pan grający w gry żegnam Pana

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • MartynaM dwa lata temu
    Może na mężu trzeba się skupić, na dzieciach... bo ile razy można robić z siebie ofiarę losu?
    Nie nudzi Cię to?
  • Fionka99 dwa lata temu
    Głębokie i trafne. Pan grający w gry za nic sobie ciebie ma... on się tylko bawi w nocy, opuszcza cie za dnia.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Chyba zrozumiałam. Życie realne tam, marzenia i fantazje tu. Myślę, że wiele osób przeżywa podobne dylematy, dom i rodzina, a w sercu jeszcze jedno miejsce dla kogoś, o kim wie tylko pamiętnik...
  • 110101011 dwa lata temu
    tak czytam i czytam te listy i nagle mnie olśniło - czy to nie Ty jesteś Luna? Gothic Queen? nie musisz odpowiadać, zrozumiem
    niezależnie od wsyzstkiego - pozostaję w głębokim zachwycie
    Z ukłonami
  • MartynaM dwa lata temu
    Cyferki, wytlumaczcie mi proszę, jeżeli potraficie, skąd zachwyt nad tekstem wyjątkowo słabo napisanym i z licznymi błędami, w tym stylistycznymi i logicznymi, nie mówiąc już o interpuncji i ortografii?
  • 110101011 dwa lata temu
    MartynaM z wielką chęcią! w tem celu przekopiuję swój komentarz spod utworu Lady pt. "Do P":

    110101011 tydzień temu
    Ja, Poncjusz. Ale chyba nie jestem adresatem tego Utworu. Aczkolwiek chciałbym żeby ktoś tak kiedyś do mnie napisał, taki list to rarytas. Jest w nim tyle szczerej pasji i rozpaczy, są wodospady łez - w tym momencie ukłon w stronę pieśniarki romantycznej: Pani Edyty Bartosiewicz. Znajduję tu ból, który jest autentyczny i nie ma żadnego udawania - jest to obraz tragiczny: oto kobieta zakochana bez pamięci, której uczucia zostały podeptane, której serce złamano i wyrzucono na śmietnik, drze szaty i oszalała z rozpaczy wykrzykuje w niebo swoją wielką skargę (cytuję: czemu mnie Danisz czemu tak robisz?"), niczym księżniczka kreteńska Ariadna która oddała całe swe jestestwo herosowi Tezeuszowi, którego ocaliła z mroków Labiryntu, finalnie zdradzona przez niewdzięcznika i porzucona dla swej siostry - jest jednak dla tej kobiety nadzieja, bo jak Ariadna została zamieniona mocą Dionizosa w gwiazdę, tak autorka listu mocą wielkiego Poncjusza może zostać zamieniona w gwiazdę portalu opowi... Wielce doceniam użycie w tem liście słowa które posiada staropolski źródłosłów a mianowicie wyraz "danisz" będący w rozumieniu czynnością pomiędzy dawaniem a ranieniem - dawniej tak właśnie opisywano sytuację gdy mężczyzna dając kobiecie miłość, jednocześnie tą miłością ją ranił.
    Od siebie daję 5 i dziękuję za wzruszenia.
  • MartynaM dwa lata temu
    110101011, czyli chciałbyś takiej naiwnej, zeby nie rzec glupiej miłości? Kiedyś słyszałam, że im kobieta glupsza tym lepszy materiał na żonę, ale myślałam że tylko wśród prymitywu dominuje takie zdanie, a tu masz... dzięki za wyjaśnienie.?
  • 110101011 dwa lata temu
    MartynaM ależ nie, nie chciałbym TERAZ takiej miłości, bo Swoją Miłość spotkałem już na swej drodze - ale gdybym przed dwudziestu z górką lat temu był adresatem takich listów, jakie pisze Lady, miałbym piękne wspomnienie. Taka ślepa miłość jest marzeniem każdego - mężczyzny czy kobiety - marzeniem i zarazem fantazją, wszak być kochanym do szaleństwa to trochę jak niemożliwa do spełnienia erotyczna zachcianka, której długofalowo nie chciałoby się uprawiać bo nadmiar w każdej sferze życia szkodzi... Obsesje są niebezpieczne, ale w małych ilościach są jak przyprawa do mdłej zupy, na dłuższą metę jednak bycie obiektem obsesji staje się nie do zniesienia męczące i nudne, jednak zazwyczaj z takich miłości się wyrasta ale pozostają po nich miłe wspomnienia i jest o czym opowiadać wnukom.
    Nie odbieram nikomu prawa do tego by kochał jak chce i kogo chce dopóki komuś nie czyni krzywdy, ani nie uważam by kobieta kochająca obsesyjnie była głupią gąską - każdemu odbija w miłości, to kwestia hormonów.
    Z ukłonami

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania